osta.ee - Zil 157
#1

Oktsjonil müügis Zil 157 väikse tõstukiga. Selline kuluks paljudele siin olijatele ära, tõsta kasti autokere, tanki mootor või mida iganes ning lisaks veel suurepärane läbivus. Miinuseks ainult suur kütusekulu.

http://www.osta.ee/listings/details/inde...=936406294


Vasta
#2

va 1984
:???:???:???
Vasta
#3

ei ole see miske ime olen näind \'92 aasta väljalaskega zil 157 dok koos autoga. Minu teada oli 1992 aastal juba unustatud kuidas toodeti zil 157 aga krt seda teab miske ARK kala vahest kuigi pass oli uus ja roheline.
Vasta
#4

1978. aastast valmistati antud mudelit selgub -> siit. Nii et 84 on ju reaalne küll.
Vasta
#5

Mina oma suht tagasihoidliku vene keele oskusega lugesin sealt lehelt välja, et neid toodeti kuni 1982. Aga see 1984 tundus esimese hooga kuidagi väga uskumatu...
Vasta
#6

ma olen ise ka näinud sellist zil-i 92 aasta paberitega ja omanikult küsisin kuidas see võimalik, asi oli väga lihtne masin oli toodud venemaalt kuskilt suurest sõjaväe laost kus seisavad igatsugu vanu ja uusu masinaid tonnide kaupa ja kõik uued aga aasta number tuleb sellest millal vastav masin üldse laost välja läks, nendel masinatel enne nagu ühtegi dokumenti pole ja lihtsalt masina laost välja sõidu aasta pannakse dokumentidesse kirja ja nii on paljude selliste vanade masinatega juhtunud.
Vasta
#7

Olen kuulnud et, pärast 157 tootmise lõpetamist müüs NL tehase sisseseade Hiinasse (või oli Rumeenia) kus toodeti edasi. Sama oli ju ennem toimitud Pobedaga, mis müüdi poolakatele ja autot toodeti edasi aga juba Warszawa nime all. Aga vaevalt see oktsjonil olev auto on toodud eel nimetatud endistest sõbralikest sovjetimaadest. Arvan pigem et tõstuk paigaldati 1984 a , sealt ka võis ümber ehitusel tehn. passi vale v. a. saada.
Vasta
#8

paneme siin rahad kokku ja ostame ära! ehitame puugaasile ümber ning hakkame sellega mööda eestimaada ringi vurama ja uunikume kokku vedama!

omandi õiguse lahendamiseks peaks moodustama siis mittetulundusühingu kellele see kuuluda võiks siis! kasti saaks ka veel ehitada putka mis lihtsalt teisaldatav oleks ja kuhu siis rahvas sisse mahuks!
Vasta
#9

Häbiväärselt vähe maksab küll see aparaat :keersilm

Äkki keegi tutvustaks mtü õigusi-kohustusi siinkohal. Osanike asemel on vist asutajaliikmed vms jah? Kuidas rahad sellises ühingus liiguvad? Kas riik ka mingeid makse tahab?
Vasta
#10

Mtü ei või oma tegavuses kasumit saada, kui ühingus on palgalisi töökohti pead maksma sots. maksu ning kinnipidama tulukat. Ise tegelen ühe mtü rmp -misega, millel palgalist kohta ei ole, on neli juhatuseliiget ning juh. esimees. Raha nagu ikka, eriti ei liigu, linnavalitsuse kultuuriosak. toetab harva mõnda üritust aga taotluse peab esitama enne aasta eelarve koostamist ( kui tahad järgmine aasta suvel üritust korraldada, peab praegu taotluse esitama). Sponsorite leidmine on omaette teema, käi nagu kerjus mööda firmasi, kui tutvust ees ei ole, on suhtmõtetu minna uksi kulutama.
Vasta
#11

Et ostaks masina ära ja hakkaks siis romusid kokku vedama. Kas sellest näiyeks võiks välja kasvada midagi autokollektsiooni srnast näiteks (automuuseum või midagi srnast). Lätlasi sõimame küll kuuevarbalisteks jne. a automuuseum on neil kõva. Või on see liiga julgete mõtete maailmast
Vasta
#12

Üks päris tähtis osa Eesti oma automuuseumist oleks Tartu autotehase toodang, samuti nagu ka Estonia vormelid. Uuemaid Tartu furgoone vedeleb veel siin-seal üle Eesti, oleks viimane aeg need kokku koguda, et ka tulevastel põlvedel oleks midagi vaadata. Esimene vajadus mtü-l oleks ruumid, kus romusid hoida...
Vasta
#13

Ruumid oleks jah probleem. Niipalju kui ma nüüd viimased päevad sellele olen mõelnud peaks tegelt see ju toimima. Ma mõtlen selline muuseumi või näitusemoodi asi.
Vasta
#14

üx kaarhall oleks ju täiza sobiv. selline nagu Etsil pesulax on. kasvõi sinna samasse komplexi sobix hästi. teex peale 2. korruse ja asi mehka.

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#15

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: grahv
Ruumid oleks jah probleem. Niipalju kui ma nüüd viimased päevad sellele olen mõelnud peaks tegelt see ju toimima. Ma mõtlen selline muuseumi või näitusemoodi asi.
Olen isegi kõrvalt jälginud Unic klubi tgemisi ja ponnitusi sellise vanatehnika muuseumi loomiseks. Paraku on kõikponnitused liiva jooksnud.
Nad suutsid isegi ruumid endale TLN. linnvalitsuselt välja kaubelda ja sai neidki käidud koristams. Kahjuks ei tulnud toetejaid taha ja ruumid jäid remontimata ning kogu asi soiku.
Sad

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#16

See vahva sõiduk müüdi ära 8101 eeki eest
Vasta
#17

motomuuseumi puhul läks õnneks teisiti! võibolla jäi unicus ikkagi initsiatiivi väheseks? veel üks hea näide eraalgatuslikult tekkinud muuseumist on ju lavassaare raudteemuuseum. optimismi oleks rohkem vaja...

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Landy
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: grahv
Ruumid oleks jah probleem. Niipalju kui ma nüüd viimased päevad sellele olen mõelnud peaks tegelt see ju toimima. Ma mõtlen selline muuseumi või näitusemoodi asi.
Olen isegi kõrvalt jälginud Unic klubi tgemisi ja ponnitusi sellise vanatehnika muuseumi loomiseks. Paraku on kõikponnitused liiva jooksnud.
Nad suutsid isegi ruumid endale TLN. linnvalitsuselt välja kaubelda ja sai neidki käidud koristams. Kahjuks ei tulnud toetejaid taha ja ruumid jäid remontimata ning kogu asi soiku.
Sad
Vasta
#18

Lennumuuseumi võib ka heade näidete ritta panna. Ise pole seal kahjuks küll käinud..
Vasta
#19

Initsiatiivinappuse taha jääb kahjuks enamus asju. Kui miski energiline hull asja liikuma paneks kuni asi toimima hakkaks siis oleks asi korras, a selliseid kodanikke leidub megavähe ja need kes sellised on, need on juba oma igasuguste projektidega tavaliselt hõivatud
Vasta
#20

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: TAR
motomuuseumi puhul läks õnneks teisiti! võibolla jäi unicus ikkagi initsiatiivi väheseks? veel üks hea näide eraalgatuslikult tekkinud muuseumist on ju lavassaare raudteemuuseum. optimismi oleks rohkem vaja...
Lasen selle soikujäämisest väikese osa vaid enda \"kapsaaeda\" visata. Mina too veidi hull siis olingi ... aga Tallinnas \"hullolemise\" ja mujal Eestis sama vahel on üüratult suur vahe!!! Jah, ruumid saime(tänud Nõmme LOvalitsusele ja linnapeale), veidi püüdsime asja ka ajada, kuid ... Nüüd samades ruumides Nõmme Noortekeskus(väga vahva koht!), kuid sinna pani rahad alla ju \"piisavalt kindlustatud inimene\". Vanatehnikahullude hulgas neid on väga vähe ja need, kes on, ei raatsi? miskipärast oma ala arendada. Mingi pädev töökoda ja ekspositsiooniruum kuhugi \"suvalisse külla\" teha pole eriline probleem, Tlns aga maksab see palju $$$. Lennu- ja rdtmuuseumiga on luhtne: neid aparaate ei kasutata. Autode-tsiklitega teine teema: muuseumiruumi võib ju saada(ja jõuaks ka üleval pidada), kuid kes toob sinna oma tehnika eksponeerida? Kõik, kel vähegi kõbus ehk näitusekõlbulik aparaat, tahab seda ise ju kasutada. Romumuuseumit aga pole mõtet teha. Erakollektsioonide baasil saaks midagi mõelda ... kuid need on õnneks varakate inimeste käes. Las panevad ise rahad kokku ja teevad väljanäituse. Vaestel pole hetkel veel mõtet sinna \"torkima\" minna.
No ja riigipoolsest mittehuvitatusest ei tasu rääkidagi aga see pole oluline. Ise valime ja saame kesikud riiki valitsema!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne