Vähemtuntud CCCP tehnika
#1

1.Olen praeguseks otsinud infot nõukogude aegse ПАГ bussi kohta infot ja tulemus on suur null! Pole isegi tehase nimetust leidnud!!

2. Sama lugu on Eesti NSVs , Nuias tehtud autode infoga.

3. Olen kindel et mõnel muulgi foorumlasel on sarnaseid promleeme.
Kui siinsed foorumlased midagi teavad pangu siia kirja.

Just a man!
Vasta
#2

PAG-e tehti Pihkvas,arvatavasti ettevõttes praeguse nimega \"Pskovavto\".See ettevõte kohandab praegu kozlikuid,bõtšokke ja uaazikuid bussideks ümber.
Nuias tehti GAZide pikk-kabiine ja uaazikute keresid arvatavasti kapremondi kirja all.
Vasta
#3

Tõsine probleem seisneb selles, et endised autoremondi-\"katse\"-ettevõtted muutusid Eestis peale CCCP lagunemist osaühinguteks või muutusid hoopis olematuks. Seega eraettevõtluse alguses hävitati ka varasemad tööjoonised ja arhiivid. Näiteks Estonia vormelite tootmise arhiivist on päästetud väga väike osa ja seda tänu entusiastlikele \"prügikorjajatele\", suurem osa asub koos ehitusprahiga Pääsküla prügilas.
Kui keegi on sattunud muude Eestis toodetud masinate jooniste või laiema arhiivi peale, siis teadku, et see on midagi väärt ja osa Eesti ajaloost.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#4

mrali Kirjutas:Nuias tehti GAZide pikk-kabiine ja uaazikute keresid arvatavasti kapremondi kirja all.

Nuia EPT tegi ka eritellimusi Smile Näiteks mul isa lasi seal KrAZ-i kabiini 160cm pikemaks ja 50cm kõrgemaks teha - pikamaaotste jaoks Smile
Vasta
#5

Aga mis auto see on: raam justkui gaz69 vôi Uazi oma, kere on kinnine, aga kabiin on Gaz53 disainiga? Gaz53 plekid ei tohiks olla, sest ta oli oluliselt pisem, radiaatoriribisid oli vähem jne. Olen autot vaid 1-2korda näinud nii 4aastat tagasi, rohelist värvi ja korralik oli. ühelgi tuttaval ka ei tule selline disain ette, üks ei uskunud ka ja kui me koos nägime, arvas, et on ise aretatud 53plekkidest.
Mingi GAZ69-st järgmine samm?
Vasta
#6

Gaz-69 tegi selliseid kinniseid keresid 53 kabiinidest minu teada üks Nuia mees eraettevõtluse korras. Ametlikku tootmist neil polnud.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

wax Kirjutas:Nuia EPT tegi ka eritellimusi Smile Näiteks mul isa lasi seal KrAZ-i kabiini 160cm pikemaks ja 50cm kõrgemaks teha - pikamaaotste jaoks Smile

midagi sellist:?


Vasta
#8

al Kirjutas:midagi sellist:?

Jah Smile Sisu pidi ise tegema. Nuias tehti vaid tollisest nelikandist karkass, plekk ja krunt peale.
Vasta
#9

Praegu on siinmail Ukraina numbritega uuema kabiiniga KRAZ.Tollel on ka pikk kabiin(huvitav määne see seestpoolt välja näeb?).80 algul oli SPETS baasil üks hõbedane KRAZ.Sumpatorud olid ülesse viidud.Kabiin oli minu mäletamist mööda veits pikemaks tehtud.Kasutusel oli tehnilise abina.
Vasta
#10

mrali Kirjutas:PAG-e tehti Pihkvas,arvatavasti ettevõttes praeguse nimega \"Pskovavto\".

Ikkagi mis selle tehase originaal nimetus võis olla.Ja kas keegi teab mitu erinevat PAG bussi mudelit välja tuli?

Just a man!
Vasta
#11

krss Kirjutas:Äkki oli Volvo Sugga?

Ametliku nimega TP21, VÄÄÄG poppmasin. Smile

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne