Millise auto tagasild?
#1

Võtsin ühe tagasilla auto alt ära. Ise arvasin, et see on M-400 tagasild. Velgesid uurides leidsin kirja KRONPRINZ 3.00D x 16.
See suunab pilgu Saksamaa poole...
Kuna foorumisse pilte panna ei osanud, panin 5 pilti pilt.ee-sse
(link all) , kohe esimene album: KRONPRINZ.
Velg on needitud, äärikud koonustega, käsipiduri trossid küljes.
Kui keegi ära tunneb, oleksin tänulik.

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#2

arvatavasti olympia oma?
Vasta
#3

No kui on M400 omaga identne, siis ehk tõesti sõjaeelse Olympia või Kadeti oma. Samas, palja velje põhjal on silla enda olemust võimatu määrata. Kuna M400 ja \'38 aasta Kadeti veljed peaks minu teada 1:1 sarnased olema, ei saa ka välistada, et mõni tegelane selliseid sõjaaegseid velgi oma Alma Mosse juures ei kasutanud.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#4

Mul on kaks rattavelge KRONPRINTZ. Midagi vana sputniku laadis, kitsamad, kui meesteka veljed ja traatkummide tarvis.
Vasta
#5

Minu teada on KRONPRIZ elupõline metallitehas Solingenis. Valmistas metalltooteid, põhiliselt velgesid erinevatele tellijatele. Peaks siiani valmistama! Tegemist on sarnase tootega, nagu TORPEDO tagajooks jalgratastel, st velje alusel ei saa määrata auto marki. Selliseid velgesid võidi ehk kasutada ka esimestel Almadel??? Venelased tõid ju Saksamaalt peaaegu kõik ära. Seda siis velgedest - silla kohta puudub arvamus.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#6

Piibur Kirjutas:Peaks siiani valmistama!

http://www.kronprinz.de
Tänapäeval näikse Michelinile kuuluvat.
Vasta
#7

Ma ei tea, kuidas on opeli ketasvelgedega, kuid nn plekist kodarvelgedel on poldiaukude vahel tolmukapsli all opeli märk. Veljed iseenesest tõesti identsed M 400-401 omadega. Silla päritolu peaks teada saama reduktorilt. Sry ei ole kodus päris terminitega. Sellel valatud koonusosal peaks olema peal ka opeli märgid ja varuosanumber, mis minuteda peaks hakkama 25......., täpselt ei mäleta, võibolla oli ka 51.... pean järgi vaatama. Numbrid asuvad samuti poltide vahel sillatala kinnituse juures. Sild on samuti identne M 400ga. Piduritrumlid sellel sillal on aga arvatavasti mosse omad, kuna keskmised ribid opelil on kõverad (spiraalsed), lisaks on trumli silinderpind väljast ribiline. Loomulikult on peal ka opeli märk ja varuosa nr.
Vasta
#8

Pahastasen värvi maha ja otsisin kirjasid, ei leidnud.
Veel: reduktori koonusosal on kolm tõenäoliselt fikseerimiskruvi koos kontramutritega. Vasakulpool täpselt keskel ja teised vastavalt 120 kraadi järel.

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#9

Võib ja olla M400 sild nn Opeli velgedega. Auguring ju klappis, \"veneajal\" oli 1 kõik mida alla panid ... peaasi et sõita sai.

Dad.
Vasta
#10

Sai ka oma M-400 võrdluseks uuritud. Piduri prumlitel on minu omal need ribid justkui kaared mitte sirged. Kui ajaloos sobrada siis peale sõda tõi ju venelane saagiks kogu Opeli tehase Venemaale ja hakkas autosi mosse nime all tootma. Ise olen näinud M-400 millel Opeli kirjadega käimakast küljes(põranda kang) Arvata võib et sai Ivan ka hulga juppe kaasa millelt siis Saksa keelsed kirjad maha võeti ja auto külge kruviti. Kõikidel aga ei jõutud(kuu lõpp ja plaan kõrbes) ja nii nad Opeli kirjadega läksidki.
Kui see saladus pole siis mis marki auto küljest see sild pärineb?
Terv.Jaanus
Vasta
#11

Sild oli kruvitud Ford Juniori alla. Panin nüüd õige silla alla ja sealt see tuli. Mõtlesin juba kellelegi ära kinkida, aga siis märkasin neid velgesid...
Mul on neid velgesid terve jooks, südamikud needitud. Kas Mossel ka?

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#12

Minu mosse pärit aastast 49 ja sellel on ka veljed needitud.
Terv.Jaanus
Vasta
#13

Kui ma oma M400 ostsin (1947a. kerenumber 377),ütles eelmine peremees, et sellel vist veel opeli tagasild. Pole ise veel laiali kiskunud, kuna otsin alles juppe ja kirjandust.

Tom.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne