Täna hommikul veidi enne kella 9 sõitsin Tartu maanteel Assaku ja Mõigu vahelisel lõigul Tallinna sõites mööda ilusast rohelise kabiiniga MULTICARist. Koormaks kolm kilekakendisse mähitud puitust, vuras see ca 60-65 km/h Tallinna poole.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Chavdaritest juttu ka siin,paraku vaid slovaki keeles.Tegevust alustas tehas 1960.aastate esimesel poolel Sofia lähedal Botevgradi linnas.Põhinesid esimesed mudelid Skoda ja Autobuzul Bukaresti raamidel,mootor kas Skoda või Raba-MAN.Hiljem toodeti seal busse ka Steyri litsentsi alusel, MAN-i mootoritega.Kui tekstist õigesti aru sain,läks tehas 1990.aastate teisel poolel pankrotti...
Lisaks Bulgaaria veokitööstusest niipalju,et Madara-Šumeni nime all toodeti seal GAZe ning hiljem ka Tšehhi LIAZe.
Samal lehel on midagi juttu ka Sloveenias toodetud TAM Maribor bussidest.
Sel samal Slovakkia lehel pikemalt juttu ka Skoda,Karosa ja SOR-i (mingi Tšehhi uuem mark) bussidest.Midagi saab vene keele oskusega siiski ka sest slovakikeelsest jutust aru.
Lisaks oli (võib-olla on praegugi) Belgradis veokitehas FAP-Famos ning kuskil Horvaatias tehti busse ka Dubrava nime all. Makedoonia päritolu Sanos-bussidest on midagi ka teema esimeses osas kirjutatud.
Chavdaritest juttu ka siin,paraku vaid slovaki keeles.Tegevust alustas tehas 1960.aastate esimesel poolel Sofia lähedal Botevgradi linnas.Põhinesid esimesed mudelid Skoda ja Autobuzul Bukaresti raamidel,mootor kas Skoda või Raba-MAN.Hiljem toodeti seal busse ka Steyri litsentsi alusel, MAN-i mootoritega.Kui tekstist õigesti aru sain,läks tehas 1990.aastate teisel poolel pankrotti....
Niipalju veel, et 1968 ostis Chavdar litsentsi Kässbohrer Setra busside tootmiseks, seda ka sellel pildil näha - samasugune Setra buss on Tartus praegugi kasutusel õppebussina.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Nägin sel nädalal Tallinnas Õismäel sõitmas ühte militaarvariandi IFA-t,mille kastil kiri \"müügil küttepuud\" vms. ning kast sedasama kraami ääretasa täis.
Saaremaal on täitsa tegutsev IFA rohelist värvi kallur , ehitus firmas , veab ehitus materjali seal hulgas ka kruusa , liiva jn , kena aparaat , aga minu aru saamise järgi oli vist mootor mingi muu , ei tea eksin võibolla
ohoo , kuresaares on koguni kaks multicari , kenad rohelised kabiinid ja kast pordega , üks on täitsa korralik , üks seisab ühel hoovis , mul väike idee selle omanikuga rääkida , äkki müüb ära , sest isenenesest on see kena maal töövahendiks