Postitused: 244
Teemad: 19
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
Sai siis mõne tuttavaga siit foorumist vana kindla vastuseta jäänud küsimus üles soendatud.
Kas vanematele vene rolleritele(vjatka, tuula, turist) tehti mingi tehase või artelli poolt külgkorve?
Ise olen näinud põgusalt mõnda ise ehitatud külgkorvi tuuladele ja turistidele külge poogitult, alates puukastist raamil lõpetades päris ilusa ümberehitusega tehase korvidest (vist iž56 omaga).
Samas on mõni ikka aegajalt väitnu, et neid ka toodeti ja ma poleks üldse kurb, kui keegi tooks välja argumendi mõnest kas või väiksepartiilisest tehasetoodangust konkreetselt motorolleri jaoks. Oodatud oleks iga ükskõik kui udune viide antud teema kohta.
Tom.
Postitused: 2,644
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Jah, neid korve tõesti toodeti,pilte olen näinud ,muud infot ei oma
Postitused: 244
Teemad: 19
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
Kindlasti on huvi. Ilmselt oli see korv siis turisti küljes, kui vähe uuem roller oli. Sest tundub, et vjatka oli külgkorvi jaoks liiga väeti, ainult 150ccm ja Vjatko Poljanski tehase lehelt ei leia mingitki viidet sellele, kuigi IŽ-ile näitab, et korve tehti seal. Teisalt jälle kolmerattalised kaubarollerid ju olid. Eks mingi aeglasema ülekandega siis vist.
Tom.
Postitused: 3,022
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
pilt leitud Raadimoto kodukalt
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
kylgkorv vanale tuulale oleks kyll kena rekvisiit,kuid kas 200 cc mootor mitte lahjaks ei jää?
olen lugenud et valmistati ka 250 cc mootoreid,kuid ise sellist kohanud pole.kas sellel on siis vaid silinder ja kolb,vöibolla ka keps eri möödus?'
ehitaksin isegi meelsasti 200-se mootori 250-ne peale ymber.
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Postitused: 5,044
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
Paugu-onu pildil saksa Goggo firma roller, mis oli eeskujuks vene Tuulale.
Enne suurt sõda püüti ka 98 cm3 F&S mootoriga võrridega ( näit. Wanderer 15) külgkorve vedada.
Vist oli see esimene Turist mille tarvis 250 cm3 mootor välja töötati aga nagu sageli juhtub, jäi ka see ainult prototüübiks ja tootmisse ei jõudnud.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
tere
endal on kyll kokkupuuteid tuulaga millel on kylgvanker, ei tea kas see on originaalis v6i oma leiutis, aga too on korralik ja ilus. korvi kinnitused (alumised) on samasugused munakad nagu ka izidel. k6ik tuled on olemas ka korvil ja korvi ratas samasugune v2ike nagu esimene ja tagumine ratas. korv sarnaneb natuke m-iliste korvidega (esiosa on sama kujuga), aga hulga v2iksem.
ja kui kysite, kas tuula j6ab seda sikutada, siis j6uab kyll, aga loomulikult 4-jandat k2iku ei saa eriliselt sisse, kui korvis teine inimene.(j6udi j22b v2heks)
proovin saada ka pilte, kui aega saan.
indrek
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 5,044
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
Pildid oleks huvitavad küll. Võib küll arvata, et tegu isetegevusega aga kes teab! Eelnevalt mainitud Wandereri küna esiots oli ka nn M-i korvi tüüpi!