usku Kirjutas:ma ei taha üldse mingit pidi lugupidamatust näidata selle eksperimendi läbiviija suhtes, vastupidi lausa, eksperimendi tulihingeline pooldaja, kuid enne keegi mainis midagi nitro 3000 mõjust ja lisan ka omapoolse näite. isa audil oli mootoripadi läbi ning mootor käis vastu sillatala. lisaks oli katki summuti ning genekas ei laadinud. vahetas geneka ja summuti 1 püti ning pärast remonti ei ole mingeid probleeme vastu silda käiva mootoriga. niisiis vahest on selliseid anomaaliaid, et nt auto pesu järel kaovad paljud kolinad ja loksud.
niih... sellega on selline asi et...
minu autokooli teooria õpetaja rääkis ka viimastel tundidel sellest. tuli juttu bensiinidest ja nende kvaliteedist jne. igatahes üks vend tagapingist väitis et tema oma autole varem tankis mingit euro ultimat vms iganes ja siis mõned päevad hiljem pani nitro 3000 sisse...ja masin läx tunduvalt paremini edasi ja muidu käid mõnusamalt jne jne..
sellepeale ütles õpetaja et see jutt on bulls**t.
ta oli ise võtnud mingi koguse seda ultimat ja sama koguse nitro 3000-t.. ning viinud need laborisse. test aga ei näitand paremini töötavat mootorit jne... testi tulemused olid IDENTSED. põhimõtteliselt oli algne kütus lastud ühest ja samast tsisternist.. ning siis müüdud erinevate nimede ja hinna all.
inimesele tundub lihtsalt et masin käib paremini jne...tegelikult on see psühholoogia
usku Kirjutas:aga see selleks. kütuselisanditest... sõber pani oma mazda 3\'le ekslikult sisse 20 l diiselkütet (bensiinimootor) veast aru saades poole tankimise pealt segas ta diislile 20 liitrit 98 ultrat. et süda värises ostis ta veel mingi pihustite puhastamise kütuselisandi ning kogu see kompott muutis mootori töö PALJU vaiksemaks. väikene toss oli küll taga selle paagitäie läbimisel, kuid müratase muutus ikka oluliselt vaiksemaks (nagu vectra näide natuke eespool) ... võimsus küll vähenes, kuid samamoodi vähenes ka kütusekulu.
hmm...
nagu sõbrad räägivad (ise pole veel proovinud) siis on nad pannud tsiklitele ka paaki diislit...enne mootor bensiiniga kuumaks, ja kuna benz otsas...diisel sisse..
põhimõte nagu selles et tegelikult mida hirmerinevat kütustel pole ju..bensiin plahvatab rõhu ja sädeme abil, diisel rõhu ja kuumuse...
samas pannakse talvel suure külmaga diisli sisse lisandina bensiini...naabirmees igatahes oma ford transitiga nii toimetab.. paak peaaegu diislit täis (ma kajuks ei tea palju transiti paak mahutab) ning käreda külmaga sinna paar liitrit bensiini peale..ja masin kusjuures käivitub paremini
samamoodi sai ise suvel tehtud..naabripoiss kärutas mopeediga ringi...bensiin sai otsa...aga sõita tahtis...
nu ma kade polnud.. leidsin liitri v 2 piiritust (metan.)
...igatahes veidi aega veel sõitis ...mõne tunni pärast enam kahjuks käima ei läinud.. piirituse kasutas mootor ära, vesi jäi alles.. pärast sai karpat puhastada..
ma ei tea kas mu jutust nüüd keegi mingi targa mõtte ka leidis aga üritasin vist seletada midagi kütustest ja nende ühistest omadustest.
sry, mõned liitrit Rock\'i ja Disel-t on sees
terv H.