Postitused: 256
Teemad: 4
Liitus: Aug 2004
Maine:
8
05-11-2004, 18:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2004, 18:46 PM ja muutjaks oli
martinmannik.)
Selliseid kaheukselisi 260 baasil Ikarusi, kus üks uks on ees ja teine keskel (mõlemad kõige tavalisemad voltuksed), olen ma näinud Tartust läbisõidul. Busse oli kaks tükki, mõlemad autentset kollast värvi ning nad suundusid Tallinna poolt Võru poole. Ei näinud kahjuks, mis numbrimärke bussid kandsid, aga on ilmne, et Eesti omad ei saanud need olla.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
D terminaali tolliplatsil wahel ikka seisavad need IKARUSed.Ma olen näinud ka samasuguseid keskmise ja eesuksega busse ,ainult uksed olid valget värvi.Bussidel olid Saksa numbrid.
Postitused: 256
Teemad: 4
Liitus: Aug 2004
Maine:
8
Huvitav, kui suur võib olla ühe keskmise Ikarus 260 või 280 lubatud läbisõit? Lugesin just ühte vana ajaleheartiklit, kus räägiti ZIS-127-st, mis oli vastu pidanud koguni 4 miljonit kilomeetrit (!)
Tahaks Ikarust võrrelda teiste analoogsete bussidega, et teada, kui hea/halb ta siis kokkuvõttes on...
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
martinmannik Kirjutas:Huvitav, kui suur võib olla ühe keskmise Ikarus 260 või 280 lubatud läbisõit? Lugesin just ühte vana ajaleheartiklit, kus räägiti ZIS-127-st, mis oli vastu pidanud koguni 4 miljonit kilomeetrit (!)
Tahaks Ikarust võrrelda teiste analoogsete bussidega, et teada, kui hea/halb ta siis kokkuvõttes on...
Siis, kui veel Ikarus-Luxid käigus olid, kasutati läbisõidu tähistamiseks spidomeeetrikujulisi metallmärke, mis paigutati uksest (üks uks neil oligi) tahapoole bussi küljele ritta. Ei mäleta, kas üks märk tähistas 200 000 või 250 000 km. Kolm-neli märki oli üsna tavaline, esines ka viie märgiga busse. Liinaliinibussidel selliseid märke polnud ega kasutatud neid ka hiljem 250-l ja 255-l.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Eestis oli neid miljonibusse küll.Mina olen kuulnud ainult maaliinibussidest.Üks buss viidi vist isegi Ungarisse tagasi ja olewat pandud tehase muuseoumisse.Juhid olid Eek ja Pille.Kellel olemas \"Esimesest autost viimase voorimeheni\"seal on tollest pikemalt kirjas.Mul see vanematel olemas aga sinna hulk maad.Nii,et andke siin ka teada muidu on ainult minu olid vistid ja kuulnud jutt.
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Üks 280 olla Tallinnas miljoni ületanud.
Postitused: 691
Teemad: 58
Liitus: Nov 2003
Maine:
1
Rõngu tanklas seisab üks kollane ikarus ikka uuem varjant eitea täpselt mis aga eest 4 tulega ja kollast värvi pole vaadand eriti, üritan pildi kah teha seisab seal juba mitu kuud ühekohapeal..
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Kasutaja martinmannik pidas võib-olla silmas miljon kilomeetrit ilma kapitaalremondita?Mina sain küll niimoodu aru seepärast ma tollest Ungarisse tagasiwiidud bussist kirjutasingi.Kuigi miljoniga meenuvad kõiksepäält igavesed logud ZILid ja KAMAZid millel uste pääle viisnurgad joonistatud olid.Wene aeg oli see bussi miljon ilma kapitaalita suursündmus mida alati teada anti.Trollegi oli 2 tükki (74 75)
Postitused: 256
Teemad: 4
Liitus: Aug 2004
Maine:
8
06-11-2004, 03:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2004, 03:37 AM ja muutjaks oli
martinmannik.)
Tegelikult mõtlesin ma pigem bussi reaalset eluiga kapremonte arvesse võtmata, sest vaatamata neile oli ikkagi ette nähtud teatud kilometraaž, mille täissaamise korral tulnuks buss maha kanda. Käiguosa saab ju täielikult kasvõi lõpmatu arv kordi välja vahetada, aga kere küll kohe mitte kuidagi. Mind just see maksimaalne ekspluatatsioonikilometraaž huvitabki.
Loomulikult oleks põnev teada ka, kui palju on/oli Ikaruste ettenähtud läbisõit n+1 järgu kapitaalremondini jõudmiseks, sest ühelt poolt neid busse omal ajal ju kiideti taevani, teisalt olen ma aga sootuks vastupidiseid arvamusi kuulnud kehva kere üle, mis kergesti rooste läheb, jne...