VW buss
#1

Vot sihuke aparaat.
Sünniaasta: 1972.
Sisu: enamjaolt vrakkidelt kannibaliseeritud ja kohendatud-aretatud.
Mootor: õhkjahutusega 1600cc, 50HP, enamvähem originaal. Muudetud on õlitussüsteemi (väline filter ja lisaradikas), süüte-värki (kontaktivaba) ja väljalaset (\"ussipesa\"-primaartorud+topeltsummuti). Plaanis on karburaatori väljavahetamine.

[Pilt: rohkole_1.jpg]

[Pilt: rohkole_5.jpg]

[Pilt: rohkole_2.jpg]

[Pilt: rohkole_4.jpg]

Vasta
#2

krdi laheda asja oled küll valmis teinudSmile

Chevy Nova,Bmw528,Audi 200 20v Quattro Avant,Volvo 144,Opel Kadett 74,M412
Vasta
#3

Ussipesa tegid/panid ise arvatavasti? (vaevalt et ennem oli Smile)
Koos muude modidega kuidas tundub, läks mootor vähe elavamaks ka?

Salongiküte kuidas käib?

Jõle lahe viinavõtmisbuss ikka tglt!!

:bounce
Vasta
#4

See summuti-värk on jah suht hiljuti külge kruvitud. Seda asja on tegelikult mõõdetud ja võrreldes originaalsummutiga peaks ta andma umbes 5 hj lisaks. Aga efekt hakkab ilmnema alles nii 3000 pöörde juures ja on maksimaalne 4000-5000 vahel. Nii et ega linna vahel töristades suurt aru ei saa. Aga hääl on küll ilusam Smile. Küte oli seni üsna olematu, aga täna õhtul saab ehk paika (Eberspächeri bensuahi, samasuguselt bussilt pärit).
Vasta
#5

Tõesti vaheldusrikas vaadata sellist liikurit ning et keegi viitsib tegeleda niisuguse harrastusobjektiga. Täitsa huvitav liikur Cool
Vasta
#6

Kust ussipesa said/palju maksis?
Vasta
#7

Jaa.. kas istmed alla käivad, laua all olev Jägermeister on jääkuubikute sees või juba tühi Smile``
Vasta
#8

sellele bussile tuleb vist teha kohustuslikuks osalemine meie suvel planeeritavatel üritustel Big Grin:lol

tõesti hea töö! mulle on endale kah üks taoline olend silma hakanud ühes kohas...

Vasta
#9

Tere Mart.

Olen kah tiba näind kuda see auto valmib ja aint kiidusõnad. Kas su põrnik ka veel alles on?
See et auto mitmest erinevast koosneb on väga tabavalt öeldud, ka tükike minu vana bussi on seal sees.Wink
Vasta
#10

Viljandis ja ta ümbruses on neid vähemalt neli eksemplari, nii et valikuvõimalust peaks olema Smile Üks eriti roostene eksemplar täidab mu teada koerakuudi ülesandeid.

Asp

Tsitaat:Originally posted by svenson
tõesti hea töö! mulle on endale kah üks taoline olend silma hakanud ühes kohas...

Vasta
#11

Ussipesa sain Innu kaudu - tema tegeleb VW-juppidega. Maksis koos summutiga natuke alla 2k. Tagumise istme saab laiali tõmmata umbes nagu diivanvoodi.
Sellel Jägermeistri kestal on otsene seos salongikütte puudumise ja oktoobrikuu külmade ilmadega, jääkuubikute kast on tagumise istme all. Aga praeguseks on kero-ahi ka küljes ja toimib.
Vasta
#12

meele teeb rõõmsaks selline masin.
1 küsimus ka- nimelt on võpsikus silma jäänud ka 1 selline isend aga too on ülihalvas või veel halvemas korras. Järelikult vajab kap. remonti. Kuna ei ole väga originaali austaja siis huvitaks mind kas sellisele mõni uuema VW mootor ja/või sillad sobivad. Sellisel juhul võiks mõtelda isendi renoveerimisele.

igatahes väga head tööd oled teinud
Vasta
#13

Marcello, kas see soojendus mis sa minu bussi kyljest said, ei funka?



Vasta
#14

Üks selline aparaat seisab juba mitu aastat Viljandi mk. Mustlas.Kuulsin,et talle olevat porsche mootor topelt karpadega külge kruvitud,ning 8+1 kohta registreeritud,ainult,et omanikku on raske üles leida olevat kuskil rootsis tööl.

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#15

90ndate alguses tõi mul vana Rootsist kaks sellist bussi.Üks on nüüdseks loojakarjas,kuid teine ikka liigub vahel ringi.Väga stiilsed masinad on.Neid ikka peaks ju olema veel?
Vasta
#16

Uuemete mudelite tehnika eriti ei sobi. Sillad on hoopis teisest ooperist (torsioonid), mootoriga on veel võimalik midagi aretada. Põhiküsimus vesijahutusega mootori puhul on, kuhu panna radiaator. Head lahendust (mis toimib, aga ei riku välimust) pole veel näinud. Möödunud aastal tehti üks buss ümber VW-Golfi mootorile, aga see kuumenes pidevalt üle. Üks Audi mootoriga projekt on arendusjärgus, kunagi olla sõitnud ka mingi Lada mootoriga aretis.

Ets, sinult saadud bensuahi töötab. Vahest viskab küll ilge tahmapilve välja, aga sooja üldiselt annab. Kõige külmem ilm, millega proovisin, oli -17 ja sai täitsa elada.
Vasta
#17

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: masinist
Üks selline aparaat seisab juba mitu aastat Viljandi mk. Mustlas.Kuulsin,et talle olevat porsche mootor topelt karpadega külge kruvitud,ning 8+1 kohta registreeritud,ainult,et omanikku on raske üles leida olevat kuskil rootsis tööl.
See seisab minu juures.Proovisin käima ajada, aga elektri süsteem omadega vussis.Omanik on välis eestlane, ja on raha võlgu.See sama tüüp, kes paar aastat tagasi politseikroonikas avariipaigalt koos sõbraga puuri viidi.Auto on rootsi registris, aga kohtade arvu ma küll ei tea.Plaanisin seda endale surfi pussiks jätta, kui selle selli kätte saab ja dokumendid korda saaks.
Vasta
#18

Tsitaat:See seisab minu juures.Proovisin käima ajada, aga elektri süsteem omadega vussis
ee... müü buss juppideks (saad oma võla tagasi), ma oleks mootorist huvitatud natuke...Wink
Vasta
#19

Ei raatsi juppidena ka müüa, 20 000EEK i on sees. Ma üritaks dokumendid korda ajada ja siis ehitada, ilma korda tehtud dokumentideta ei riski ehitada ka. Mul on üks MB W 115 ka mis ootab remondi aega.:bounce
Vasta
#20

oot,kas see siis õige jutt,et porshe kone on vahel?

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne