Planeta 5 ei käi korralikult
#1

Tere.
Probleem on selline : Külmalt läheb izh ilusti teisest vändast käima ja kohapealsed pöörded on suurepärased.
Kui hakata kiirendama,siis esimene ja teine käik käivad ilusti ja saab neid ilusti nn peeneks lasta.Kuid kui panna sisse kolmas,siis hakkab ratas imelikult käituma,Jõudu on vähe kuid pikapeale saab tuurid üles,kui panna sisse juba neljas käik siis töristab izh ühtedel kindlatel pööretel,gaasi andmisest kasu pole lihtsalt edasi ei lähe.Samuti on 1 käiguga ka liiga vähe jõudu planeta 5 kohta.

Peale panin uue K68i karburaatori,õhupuhasti puhastasin ära,panin sisse uue õli.karpa nõel on teises astmes.

Aidake palun,sest endal on juba kerge masendus peal.muideks mootoris on uus kolb,rõngad ja uued simmerlingid sees,sisse sõit on pooleli ,ja seega ratast ei peenesta,kuid neljandaga võiks ikka mingi jõud olla,sest hetkel puudub kiirematel käikudel jõud.


Ettetänades Raigo&Planeta5
Vasta
#2

nii sai siis süüdet varasemaks kruditud,ennem oli liiga hiline,kondeka vahetasin ära ,sest kontaktid sädelesid,nüüd on juba minek päris hea,aga midagi on nagu veel puudu,btw veohammikas on 19 hambaline
Vasta
#3

Süüde peaks olema 2,5 mm enne üssi.
Nõel lase maksimaalselt alla.

mis asendis sul segulink on?

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#4

tahad öelda et nõel peaks täiesti öko asendis olema ?.Küünal oli kergelt punakas,mitte pruunikas.Õhukruvi on ma usun 1.5 keeret väljas
Vasta
#5

kui saab vähem kätte läheb paremini pöördesse.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#6

lasen nõela alla ja peab vist tasapinda ka muutma,sest küttekulu on üüratu.5km = 2l kütet
Vasta
#7

krt küttekulu on tõsine,ja kui gaasi anda tekib suur tühimik ja siis hakkab rebima,täpselt nagu gaz 53-l kui gaas põhja lüüa,ainult jourab.nõel on nii alla lastud kui veel lasta saab
Vasta
#8

Eks hakka nüüd nõela jälle astme võrra kõrgemale tõstma. Ega sul mootor pole millelegi pihta pannud ja lisaõhu võimalust tekitanud?
Vasta
#9

millegi pärast on mul tunne,et ma ei usu selle nõela tõstmisesse,sest seda tehes peaks küttekulu veel suurenema
Vasta
#10

Ei ole küll Iž-i ekspert, aga äkki on karburaatoris vale peadüüs? Liiga suure läbilaskevõimega?
Vasta
#11

no aga stretch mul on ju tutikas karpa
Vasta
#12

Raigo Kirjutas:krt küttekulu on tõsine,ja kui gaasi anda tekib suur tühimik ja siis hakkab rebima,täpselt nagu gaz 53-l kui gaas põhja lüüa,ainult jourab.nõel on nii alla lastud kui veel lasta saab

see on tüüpiline rikka segu tunnus.

uuri ka seda, kas sul segurikastusseade on korras. seal võib olla sodi sees, mis ei lase nõelal alla vajuda. või on lihtsalt midagi liiga tuuga seal nõela juurs, et ei liigu vabalt.
Vasta
#13

Raigo Kirjutas:no aga stretch mul on ju tutikas karpa

ma ei liialda jutuga, et uute asjadega on venemaal omaette suhe. varuosad on tihtipeale praaktoodang või korralikumalt reguleerimata. kujuta ette, et sa oled paagisolev bensiin. ja hakka nüüd karbussi poole liikuma ning kujuta ette, et pead lõpuks silindris maanduma. uuri, kas su teel on takistusi, kusjuures soovitav on just kindlas järjekorras neid asju uurida, et süsteem töötaks. aga tundub siiski, et tõenäoliselt on sul segurikastusseadis tuksis. eelmisele postitusele lisaks tuli veel meelde see, et järsku on sul rikastustross määrdunud ja seetõttu ei lase nõelal alla kukkua.

JA VEEL ÜKS ASI TULI MEELDE:
kunagi uurisin neid nõela ja trossi kinnitusi. osad olid plastmassist ühendusega, osad metallist. igatahes tuli seal midagi ümber teha, kui neid omavahel vahetada, vist oli probleem ka trossi pikkuses. lase tross lahti ja veendu selles, et nõel ikka düüsi kinni paneb.
Vasta
#14

ma ise kardan et tasapind on ikkagi see tegija aga seda nõela värki uurin.Aga on kellgi andmeid kui pikk peab olema ujukinõela käik.Kui palju tase peab olema
Vasta
#15

ma arvan, et sellist kütusekulu sa bensiinitasemega küll ei saavuta.

ps ma vaatasin siin oma postitusi ja olen vist veidi segaselt kirjutanud. igatahes annan siitpoolt ühe lisaselgituse: pidasin silmas ikka segurikastusseadise nõela, mitte peadüüsi komplekti koos nõelaga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne