Ida-Euroopa raskem tehnika,osa 2
#21

Täna hommikul veidi enne kella 9 sõitsin Tartu maanteel Assaku ja Mõigu vahelisel lõigul Tallinna sõites mööda ilusast rohelise kabiiniga MULTICARist. Koormaks kolm kilekakendisse mähitud puitust, vuras see ca 60-65 km/h Tallinna poole.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#22

http://www.skgt-bg.com/History/bus_en.htm

Siit lingilt leiab pilte ka Bulgaaria päritolu Chavdar bussidest.Paraku ei tea täpselt,kas seda marki sõidukeid veel tehakse.
Vasta
#23

Pärnu firmal Remit Auto oli 90-ndate lõpupoole üks valge Chavdar
http://www.remitauto.ee
Vasta
#24

http://kamim.host.sk/doprava/technika/chavdar.php

Chavdaritest juttu ka siin,paraku vaid slovaki keeles.Tegevust alustas tehas 1960.aastate esimesel poolel Sofia lähedal Botevgradi linnas.Põhinesid esimesed mudelid Skoda ja Autobuzul Bukaresti raamidel,mootor kas Skoda või Raba-MAN.Hiljem toodeti seal busse ka Steyri litsentsi alusel, MAN-i mootoritega.Kui tekstist õigesti aru sain,läks tehas 1990.aastate teisel poolel pankrotti...
Lisaks Bulgaaria veokitööstusest niipalju,et Madara-Šumeni nime all toodeti seal GAZe ning hiljem ka Tšehhi LIAZe.
Samal lehel on midagi juttu ka Sloveenias toodetud TAM Maribor bussidest.
Vasta
#25

mrali Kirjutas:Samal lehel on midagi juttu ka Sloveenias toodetud TAM Maribor bussidest.
TAM bussidest oli hiljaaegu kirjutatud \"Avtorevju\" lisas.
http://www.autoreview.ru/new_site/trucks..._tam/1.htm
Vasta
#26

http://kamim.host.sk/imhd/index.htm

Sel samal Slovakkia lehel pikemalt juttu ka Skoda,Karosa ja SOR-i (mingi Tšehhi uuem mark) bussidest.Midagi saab vene keele oskusega siiski ka sest slovakikeelsest jutust aru.
Vasta
#27

http://www2.arnes.si/~tponik/tam.html

Veel pilte TAM Maribori veoautodest.

Lisaks oli (võib-olla on praegugi) Belgradis veokitehas FAP-Famos ning kuskil Horvaatias tehti busse ka Dubrava nime all. Makedoonia päritolu Sanos-bussidest on midagi ka teema esimeses osas kirjutatud.
Vasta
#28

mrali Kirjutas:http://kamim.host.sk/doprava/technika/chavdar.php

Chavdaritest juttu ka siin,paraku vaid slovaki keeles.Tegevust alustas tehas 1960.aastate esimesel poolel Sofia lähedal Botevgradi linnas.Põhinesid esimesed mudelid Skoda ja Autobuzul Bukaresti raamidel,mootor kas Skoda või Raba-MAN.Hiljem toodeti seal busse ka Steyri litsentsi alusel, MAN-i mootoritega.Kui tekstist õigesti aru sain,läks tehas 1990.aastate teisel poolel pankrotti....
Niipalju veel, et 1968 ostis Chavdar litsentsi Kässbohrer Setra busside tootmiseks, seda ka sellel pildil näha - samasugune Setra buss on Tartus praegugi kasutusel õppebussina.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#29

Lisaks veel selline Serbia bussitootja kodukas,kui Novi Sadis asuv Ikarbus...

http://www.ikarbus.co.yu/

Tegu väga vana firmaga (asutatud 1923),mis kunagi tegutses ka Ikaruse nime all.
Vasta
#30

See IFA W50 tundub olevat juba aastaid kasutult seisnud. Pildistatud Sindis augusti alguses:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#31

Nägin sel nädalal Tallinnas Õismäel sõitmas ühte militaarvariandi IFA-t,mille kastil kiri \"müügil küttepuud\" vms. ning kast sedasama kraami ääretasa täis.
Vasta
#32


Ühte beeži nägin ka hiljuti sõitmas.
Kadaka IFA vahest liigub, nüüd jälle seisab.
Vasta
#33

Saaremaal on täitsa tegutsev IFA rohelist värvi kallur , ehitus firmas , veab ehitus materjali seal hulgas ka kruusa , liiva jn , kena aparaat , aga minu aru saamise järgi oli vist mootor mingi muu , ei tea eksin võibolla
Vasta
#34

Ka Tartus kurseerib mingi Multicar-i kallur ringi, ei tea ainult kellele kuulub.
Vasta
#35

Sõitev FSO Polonez Pärnu kandis reg. nr.-iga 3*1 FA*
Vasta
#36

ohoo , kuresaares on koguni kaks multicari , kenad rohelised kabiinid ja kast pordega , üks on täitsa korralik , üks seisab ühel hoovis , mul väike idee selle omanikuga rääkida , äkki müüb ära , sest isenenesest on see kena maal töövahendiks Smile
Vasta
#37

Regardman Kirjutas:Sõitev FSO Polonez Pärnu kandis reg. nr.-iga 3*1 FA*

SR foorumis oli vahepeal ka üks FSO Polonez müügil:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtop...hlight=fso
Vasta
#38

[quote=Regardman]
Sõitev FSO Polonez Pärnu kandis reg. nr.-iga 3*1 FA*
[/ quote] Tolle halli FSO Polonez kandis numbrit 311 FAK.
Vasta
#39

Kinni püütud veel üks Robur,peaks asuma Tallinnas ja olema tehase sulgemise eelsest toodangust.Number vist 192 AFE?
Vasta
#40

Palju \"SETRA\"-id Eesti Bussil oli ?
Täna nägin ühte, 455AKP.
Kas kõik Setrad on SAMAT-i käes ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne