1968 Opel Kadett 2D Sedan - värvitud
#81

Kas ei oleks lihtsam panna Omega lsd diffrit??
Endal sama plaan ,vaja tagasild välja vahetada.
Endal tegu Rekord C ja 30E motoga.
Ja mis veel Opeli enda toodangust on Lukuga?
Vasta
#82

pühak Kirjutas:Kas ei oleks lihtsam panna Omega lsd diffrit??
Endal sama plaan ,vaja tagasild välja vahetada.
Endal tegu Rekord C ja 30E motoga.
Ja mis veel Opeli enda toodangust on Lukuga?
Lähme soome
Vat mis leidsin
http://66.102.9.104/search?q=cache:7PFzM...ega+&hl=en

Et soomes olevat alates 2.0i omegatest ülespoole olnudki LSD\'d - saksas aga mitte.

Ja asja paigutamine on siin ära seletatud.
http://www.opel6070club.com/lukko_kac/index.htm

Panin skeemid kah üles
http://web.starman.ee/slyy/1968/2004Okt/

68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe
Vasta
#83

Sain MegaSquirti kätte.
[Pilt: MS_vs_LEJet.jpg]

http://web.starman.ee/slyy/1968/2004_10_MegaSquirt/

Tegin MS_vs_Jetronic vahe-adapteri.

Nüüd vaid korpus puudu.

:shock:

Teoorias hakkab mu VE välja nägema selline
[Pilt: MegaTune_VE_plot.jpg]


Samas olen ise jalamees.Smile
Kadettil ikka teolaager pooleks - pole aega olnud, ja garaazi kah ikka pole.
Astral klapid peas, ja X20XEV ootab 18E kaant.
Pidin juba peaaegu 2106 1600cc ostma Wink

Nüüd juba (kahjuks mitmed tunnid) EasyTherm progega määsanud, mis peaks MS ajusse flashima mu mingi suvalise sahtlist leitud õhu-termistori parameetrid. See siis hakkab asendama muidu õhulugejas paiknevat õhutermokat, sest õhulugeja võin nüüd müüki panna. Kes pole lugend, aga huvitab, siis MS\'i pea-andur on SL kollektori õhurõhuandur. See on tal plaafi küljes ja töötab diapasoonis 0...250kPa.
Õpin vaikselt tundma - mulje on super.
Lõpuks leidsin oma.

Tahes või tahtmata on varsti teil kõigil autodel siuksed ajud peal Toungue Big Grin

68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe
Vasta
#84

Astrona Kirjutas:Sain MegaSquirti kätte.
Wow Cool
Tellisid valmis asja või lasid kohapeal kokku laduda?
Palju maksma läks?

p@unistab.ammu.megasquirtist
Vasta
#85

mis loom see Megasquirt on? Jetronic-karbikese aseaine?
aga kuda seda voolavus-pildikest lugeda ja mismoodi elektroonikaga õhku paremini liikuma õpetatakse?

teet@tegelt-täitsarumal.ee
Vasta
#86

http://www.megasquirt.info/

jesper@google.com

Mulle isiklikult meeldib see laiendus, mis stepmootoriga süütenurka muudab. Ei tea, kas reaalselt töötab ka, aga kuradi elegantne Big Grin
Vasta
#87

Täna päeval jäi Ülemiste parklas silma mustade soome numbritega täpselt sama kerega oranz masin. Tundus 100% originaal ja väga heas korras Smile
Vasta
#88

tekkis küsimus laepolstri kohta!
et kuidas punaseks tegid kas värvisid või panid uue polstri?
Vasta
#89

pppp Kirjutas:
Astrona Kirjutas:Sain MegaSquirti kätte.
Wow Cool
Tellisid valmis asja või lasid kohapeal kokku laduda?
Palju maksma läks?
p@unistab.ammu.megasquirtist

See oli juba Eestis kokku pandud.
Aga kuna huvi selle vastu siin kandis on miskipärast madal, sain \"omahinnaga\" praktiliselt jupid maksin vaid kinni. Smile

Kellel huvi on andku teada!!!

Oleks tore kui keegi saaks minuga kogemusi jagada (algul muidugi natuke vastupidi)

68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe
Vasta
#90

13piisab Kirjutas:mis loom see Megasquirt on? Jetronic-karbikese aseaine?
aga kuda seda voolavus-pildikest lugeda ja mismoodi elektroonikaga õhku paremini liikuma õpetatakse?
teet@tegelt-täitsarumal.ee
MS pole Jetronicu aseaine - ta on universaalne aju vahet pole mitme taktiline või mitme pütiga su mootor on. Pane kasvõi 7 pihustit oma muruniidukile või paadile.

Seda konkreetset VE pilti pole mõtet pingsalt lugeda - see on näide, mitte minu moto VE. Aga muidu on seal nii, et punanesega on õhukiirus suurim (sinine on väikseim).
MegaSquirtis on standard konfis 2 pea-valemit kütuse-koguse arvutamiseks. SpeedDensity ja AlphaN. (Peale selle on veel mingid special meetodid Turbo Ferraari F40 vms juhtimiseks Smile).
AlphaN arvutab (vist) vastavalt siibriasendile ja pööretele TPS x RPM. Aju ei suuda kõike ise välja mõelda nii piiratud koguse anduritega Big Grin Tabelit on selleks vaja, kuna erinevad mootorid imevad sama siibriasendiga samadel pööretel erineva koguse õhku.
Aga põhiline on SpeedDensity. RPM x MAP (Kollektori õhurõhk). Siin sama lugu, et samadel pööretel ja sama rõhu juures oleneb reaalne täide (VE) kollektoris liikuva õhu kiirusest.
Näiteks täisgaasiga on mu motol laias pöörete vahemikus kollektoris ca.100KPa, aga õhukiirus suureneb märgatavalt kui pöörded tõusevad üle 2000RPM. See veel ei tähenda et täiteaste oleks kah 100%, sest 100KPa on kollektoris, mitte silindris. Seepärast on vaja sisestada VE-protsendid.
Et kui on sisestatud 95% kastikesse, mis asub 5800RPM ja 100KPa ristpunktis, siis on reaalne täiteaste kah 95%.
See eeldab muidugi ka et kõik konstandid on suht õiged. Kui valetad, et pihusti laseb läbi 200cc aga tegelt tuleb 190cc, ja kui selle 95% VE\'ga annab parim, siis oleks tegemist hoopis 91%täitega.
---------------
Seletan nii pikalt, sest võiks tõesti neid MS-tegelasi rohkem siin olla. (Saaks vahepeal eestikeelt preaktisivitsieeritatada).
Sa ei pea olema dr.Injection et seda paigaldada.
Vaja on
* head arvutioskust (kasuks tuleb progemisoskus)
* kerget elektroonika tundmist (v-meetri kasutamine ja tinutamine, lihtsama skeemi lugemine)
* võimalikult head praeguse pritsu süsteemi tundmist.
* tuunimisteooriaaluseid Smile
* palju aega ja natuke raha
* mehhaaniliselt korras autot (mu omal vist saale minekupeal Big Grin)
Ise olen ametilt programmeerija.

Kõige raskem on neist enamasti leida piisavalt aega, et kõike seda omandada ja timmida.
Selle kohta on 100 000LK infi, aga sul on sellest vaja lugeda vaid kuni 1%.

---------------
Küll see õhk kah paremini liikuma hakkab, kui õige segu tõttu paugud kõvemaks lähevad ja õige süüte tõttu neist rohkem välja suudetakse võtta. Halvimal juhul saab sama vähe maxpowerit kui chiptuunijad on saand. (Tegelt on alati veel halvimaid võimalusi Big Grin)
Aga ms\'i suurim eelis Jetronicu kõrval on ikkagi \"sõidetavus/juhitavus\" - kui on lambda küljes (mul praegu pole) siis saab selle juba paari päevaga samasse timmi kui uued tehase ajud.

Aga Jetrinicuga võrreldes on suur õhu eelis see, et õhumõõdiku võib minema visata. See ongi ju Jetronicu suurim tropp sisselaskeses. Eeldan ainult sellest juba mitu%.

Noh mul oli Jetronicuga kuni 5000RPM segu õige, aga siis kui just minema pidi hakkama, jäi kütuse kogus vanaks. No mis sa siukse puuslikuga teed.
Samas, aegajalt proovin, kas auto ikka Jetronicuga kah käima läheb - - läheb ja töötab - ta ju kah selleks mõeldud.


68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe
Vasta
#91

wax Kirjutas:Täna päeval jäi Ülemiste parklas silma mustade soome numbritega täpselt sama kerega oranz masin. Tundus 100% originaal ja väga heas korras Smile
Ega see Anti caravan polnud Big Grin - tal lihtsalt eestieuronumbrid

68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe
Vasta
#92

Lexmees Kirjutas:tekkis küsimus laepolstri kohta!
et kuidas punaseks tegid kas värvisid või panid uue polstri?
Vana polster on nagu paber - läks katki. Aga uglyant'ilt sain mingi näraka, mille järgi lasin õel lõiked teha. Ja ka välja lõigata.
See laepolster läks mul maksma 90.- ja mitu meetrit jäi ülegi Big Grin
Kanga poes oli soodukas, ja need venivad õhukesed kunstnahad olidki just odavad.

68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe
Vasta
#93

Jesper Kirjutas:http://www.megasquirt.info/
jesper@google.com
Mulle isiklikult meeldib see laiendus, mis stepmootoriga süütenurka muudab. Ei tea, kas reaalselt töötab ka, aga kuradi elegantne Big Grin
Mis kuradi stepperit sul vaja. Millejaoks siis Wolwgang Amadeus von Trossmayer trossi leiutas.


Polnd ammu käind siin panin siia vist 5 vastust.

68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe
Vasta
#94

huvitav, kas sellised junnid ka SFI-motronicutele midagi juurde annavad? Ning kas neid üldse annab panna pritsetele, millel aju ka süüte sättimisega tegeleb? See MegaSquirt on ju pelgalt \"bensu-kallamise-masin\" - nagu aru saan, on mõeldud vaid (muistseteBig Grin) Jetronicute moderniseerimiseks?

teet,
niisama uudishimutseb - oma valge masinaga aega korralikumalt tegeleda alles 2005 juunis-juulis hääl juhulSad
Vasta
#95

13piisab Kirjutas:huvitav, kas sellised junnid ka SFI-motronicutele midagi juurde annavad? Ning kas neid üldse annab panna pritsetele, millel aju ka süüte sättimisega tegeleb? See MegaSquirt on ju pelgalt \"bensu-kallamise-masin\" - nagu aru saan, on mõeldud vaid (muistseteBig Grin) Jetronicute moderniseerimiseks?

teet,
niisama uudishimutseb - oma valge masinaga aega korralikumalt tegeleda alles 2005 juunis-juulis hääl juhulSad

Kuulsin kadedusenooti Big Grin
Vastasin juba, et see pole Jetronicute aseaine, vaid universaalne auto kompuuter!!!
Algul tuli ta küll välja mõttega ainult benajuhtida, aga viimasel ajal installitakse enamasti selle täiendatud versioon MSnS - MegaSquirtAndSpark.
Kuna selle motorola prosel veel ressurssi jagub, on arendatud sinna peale mida iganes. Võti on \"OPEN SOURCE\"!!
Kas su 87a Motronicule on kah vahepeal uusi versioone tulnud, millega oleks hea nitrot jms juhtida? Big Grin

See MSnS juhib täpselt sama edukalt ka süüdet. Põhimõte on selles, et keerata jaga ntx 60kraadi peale, panna Halli-andurist tulev ots ajju vabale pinnile ja 1 ots ajust siis Boschi süüte moodulile pin6\'e peale. Aju peal oli vaja kah 3 jumperit tinutada, aga kõik skeemid on olemas. Simpel äs tatt.
On olemas ka eriversioone MSnEDIS, mis saab hakkma edukalt hoorattale ja mujale paigaldatud spetsaalsete Halli anduritega.
Rääkimata sellest, et võib kasutada ka

Jetronic on küll muistne, aga 70\'ndatel tehti ka paremat muusikat kui 80\'ndatel Big Grin

Motronicule annab MS kindlasti midagi juurde.
Esiteks on Mot masstoodang, ja pole mõeldud just sinu masinale. Su masin võib juhtumisi olla ka tuunitud, ja seega ise masstoodangust erinev. Tavasõidul see eriti ei häiri, kuna lambda tuleb mõlemal juhul mängu. Aga külmkäivitus ja täisgaas asendites on hea kui saad aju arvamusi muuta. Noh laias laastus annab tiba rohkem kui parim tuunitud chip.
Teiseks MS\'i saab kasutada ka erisoovide puhul (BoostControl, OverBoostProtection, WaterInjection, FanControl, LauchControl, AntiRevSystem, Nitrous, StagedInjection, ShiftLights). Ja neid lisasid tuleb iga nädalaga juurde.

Ja kui veic tehnikat ja progemist tunned, paned selle kasvõi makivolüümi juhtima.



Kus su aeg siis kadnunud on?
Ma olen oma vabaaja tipus - hetkel töötu ja peretu Smile Sad

68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe
Vasta
#96

Päris huvitav teema siin
Ise hetkel töötuna laiendan silmaringi auto diagnostika alal läbi tööturuameti.
Auto juures käib pritse seadistus gaasi analüsaatóri all, saab kiirelt paika alg asendi.
Vasta
#97

reino11 Kirjutas:Päris huvitav teema siin
Ise hetkel töötuna laiendan silmaringi auto diagnostika alal läbi tööturuameti.
Auto juures käib pritse seadistus gaasi analüsaatóri all, saab kiirelt paika alg asendi.
Kle jah, kui ülevaatuspunkti enda käsutusse saaks, võiks autosid natuke timmida. Kui seal piduristendiga saaks koormuste all kah mootorit timmid oleks see praktiliselt dyno, aint ilma hj numbriteta.
Endale sellist gaasianalüsaatorit ei jaksa osta, isegi wideband o2 andurid käivad enamusele autohuvilistele üle jõu.

68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe
Vasta
#98

Auto läheb müüki.
On kuivas aidas seisnud 10a. Kere on kõva, korralikud keretööd sai tehtud, värv läigib peal, ühes kohas oli kerge punnitus aga muidu on ilus.
Kõrvalistuja jalgealune plekk ei hoidnud mastiksit kinni, see vaja üle teha.
Peal on 20NE mootor. Muidu komplektne aga puudub kõrvalistuja iste.
Aku peale ja peaks sõitma. Ainult survelaager vaja uuesti paigaldada (läks vähe viltu ja käigud käisid halvasti kui õigesti mäletan)

Võite PS'i või 56810234 pakkumisi teha.

68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe
Vasta
#99

ALBUM

68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe
Vasta

(26-06-2015, 08:51 AM)Veskioja Kirjutas:  
(25-06-2015, 15:24 PM)Astrona Kirjutas:  Auto läheb müüki.
On kuivas aidas seisnud 10a.

 Pead need lumised pildid ruttu kustutama,äratab kahtlust  Wink

Heh. Need on 10.5a tagasi tehtud pildid. Peale seda kevadel lasin 1.8 mootori laiali ja panin 2.0 mootori ning siis parkisin aita ära.
Talvel just ongi lõbusam tagaveolisega Smile
Peale keretöid sõitsin selle autoga alla aasta. Tulid muud huvid.

68\' Kadett B 2d Sedan - 18E (tuksub)
97\' Astra F Caravan Motion - X20XEV
83\' Ascona C SR/E - > müün juppe
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne