kui tahad õiget bedfordi näha,siis pead sutsu kannatama,sest minu projekt veel valmimisjärgus:???
kas tahaksid midagi sarnast näha?
minu blitz praegu veel selline
ilus,kuid mina nii ei teeks(isikupära olemas,kuid radikaalsust on vähe...)
huvitav sarnasus --- mõlemad ju GM
kevad käes...hakkame tegelema uue hooga?
Postitused: 266
Teemad: 28
Liitus: Jan 2002
Maine:
1
Vaja Blitzil pihusti otsad ( mark 193 ) vahetada. Küsitakse 175,- kuni 600,- kr/tk. ning iga müüja kiidab ainult enda kaupa. On kellegil kogemusi, eelistusi, soovitusi tootjate suhtes.
Postitused: 276
Teemad: 21
Liitus: Apr 2002
Maine:
0
Tulin nr 1. trolliga tööle ja üks helesinine Blitz Kombi seisis Reval Hotel Tallinnast üle tee parkimisplatsis - pukseerimiskõis veel ripakil kõhu all. Oli akendega ja paistis päris eeskujulik.
...nii ja naa,vahel töötavad ka odavamad otsad...seda enam,et vesine diisel ei küsi,kas on boschi ots või 170.-eek maksev ots,ära hävitab nad mõlemad.
...minul oli Bedford 2,1D mootoriga,see käis odavate otstega ka hästi.
veel niipalju,et odavamad otsad saaksid minult 156.- ;Renak firma205.- ja Bosch 380.-
Postitused: 266
Teemad: 28
Liitus: Jan 2002
Maine:
1
Vahepeal mõtlesin minna Kattel-Diislisse (Tartus Vasara 50) ja seal kohapeal lasta vahetada ja reguleerida otsad, siis pärast käima panemist on kuulda mootori ja pihustite tegevust. Nemad soovitavad mingi Rundvill firma pihustiotsi ( 240,- ), nende paari aastasest kogemustest selle firma toodanguga ei ole erilisi probleeme olnud, nende väitel.
Boschi otste eest küsitakse 315,- (Salome - Automaailm) kuni 600,- (Tartus Pärna tn. diislivaruosa kauplus). Mis siis õige orig. Bosch on. Kas odavamad Boschi otsad on valmistatud ida-Saksa poolel või mingis kolmandas riigis?