Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
See on FSO (Polski Fiat),auto põhines Polski Fiat 125-P osadel.Veidi meenutab ka Lancia Beta Montecarlot.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Mark tõesti Polski Fiat ja auto täisnimi Polski Fiat 1100p Sport Coupe. Valmistati 1974. aastal. Et see kupee põhines 125p osadel, on levinud eksiarvamus, isegi paaril poolakate leheküljel sellist väidet kohanud. Tegelikult auto aluseks Fiat 128, mis küll põhjalikult ümber tehtud. Mootor koos jõuülekandega viidud tagatelje juurde ja pööratud 180 kraadi, nii et mootor tagatelje taga ja kallutatud pisut tahapoole. Rangelt võttes siis tegu mitte keskmootori, vaid tagamootoriga. Tagavedrustuseks kasutatud Fiat 128 esivedrustust (muidugi ilma roolita). Mootoriga manööverdamise eesmärgiks oli saada ruumi lisaistmete jaoks, tegu siis 2+2 istmelisega. Kere muidugi klaasplastist, kasutatud mitmete Fiati mudelite osi, pisut ka 125p omi (näiteks klappide alla peidetud 4 ümmargust esilaternat). Stiilne itaaliapärane disain tekitab kahtlust, kas ikka tegu tervenisti poolakate vaimusünnitisega. Võimalik, et 2+2-istmelise keskmootoriga kupee idee tekkis Fiati inseneridel ja disaineritel ning poolakad viisid selle idee ellu. Seeriatootmiseni ei jõutud, kuigi sellised plaanid olid olnud. Kindlasti oleks selline kupee, ehk pisut võimsama mootoriga varustatult, olnud kõva konkurent Škoda 110 R kupeele.
Siin siis poolakeelne artikkel sellest autost, all ka 2 pilti (Fotki).
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Pakun Faun.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
18-12-2004, 19:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2004, 19:28 PM ja muutjaks oli
mrali.)
Saksa firma,kuid seni pole õiget vastust tulnud.Praegu tegeleb pigem rataslaadurite ja karjääriveokite tootmisega.
Postitused: 429
Teemad: 18
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
Pakun Büssing
Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Kaelble.
Olen Kaelble koppa ka Eestis tegutsemas näinud.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
18-12-2004, 21:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2004, 21:30 PM ja muutjaks oli
smolin.)
Uus pilt:
Jällegi sedaan kuuekümnendatest, seekord sisevaates.
Mitmeti omapärane sõiduk: esivedu, esivedrustus risti lehtvedruga (kuuekümnendatel!), ketaspidurid kõigil ratastel ja muudki. Lisaks veel rulliga spidomeeter (pole ilmselt kuigi mugav) ja pisike tahhomeeter.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 429
Teemad: 18
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
Autobianchi A111?
Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Ei ole A 111, tegu mõned aastad varasema autoga.
Nagu tollal kombeks, valmistati selle sedaani põhjal ka kupeesid ja koguni kahe erineva kerega. Üks neist kogus kuulsust ralliradadel.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 822
Teemad: 57
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
19-12-2004, 10:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2004, 11:20 AM ja muutjaks oli
kalevpoeg.)
Pakun Prantslasi, ehk Citroen.
Just a man!
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Seni õiget vastust pole.
Peaks pisut kirjeldama ka mootorit. Paikneb see pikiasendis esitelje ees ja on kallutatud 45 kraadi. Rohkem praegu ei ütle.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 429
Teemad: 18
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
Tõenäoliselt on tegu Lancia Fulviaga.
Rover 3500 - European Car of the Year 1977