Bling Bling
Registreerimata
Tere. Sain siis Cz 175 omanikuks. Nimelt on tsikkel ABSOLUUTSELT originaal, isegi tehasevärv on peal. Mitte ühtegi osa pole vahetatud. Isegi samad trossid mis tehasest tulles olid on küljes. Mootor on ka originaal ja heas korras.
Kuidas oleks parim võimalus seda taastada. Ja kumba hinnatakse rohkem, kas tehase taastatud värvi või uut ja ilusat, sellest lähtudes tean mida teha? Mootori teen nii korda, et läheb vändast tööle. Niiet aidake, mis esimesena teha ja mida tuleks üldse teha.
JA kui palju selliseid tsikleid veel eestis on?
Pildid:
www.zone.ee/zaz-kgb
Postitused: 2,663
Teemad: 265
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
See on Sul uuem tüüp.Vanemal oli tiba teistsugune esituli ja vanemad olid ka musta värvi. Kui on võimalik ,siis säilita originaalvärv.Kui see mootoron tõesti heas korras ,nagu Sa kirjutad, siis peaks ta ju ilma näppimatagi vändast käima minema.
Eestis on neid muidugi vähe , aga ei ole tegemist mingi haruldusega, endal mul on vanem mudel.Tean veel vähemalt 6 vanema mudeli oma ja teist samapalju uuemaid.Kindlasti on neid veel.
Bling Bling
Registreerimata
Üks asi on selle tsikli juures naljaks, et tal pole lenksu, vaid käepidemed on \"lennuki\" külge keevitatud. Palju sellise masina turuhind võiks olla. Ning kuidas siis seda originaalvärvi säilitada?
Postitused: 1,141
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
kui käepidemed on lennuki külge keevitatud siis on see kohe eriti originaal ratas!!!
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 2,663
Teemad: 265
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
Keevitamiseks ei saa seda ühendust jah kuidagi nimetada, kuid vanade ČZ -ide ja Jawade juures kasutati sellist tehniloogiat ja kasutatakse ka tänapäeval mõnedel tsiklitel.Veel vanemal ČZ kinnitus lenks nii nagu tavaliselt ja uuemal ka.Pese oma tsikkel korralikult puhtaks ,siis on näha ,kas peab üle värvima või mitte.Selle pildi järgi küll aru ei saa.Turuhind on täpselt see ,mida küsid .Ja kui ostja sama hinnaga leiad , siis ongi OK
Bling Bling
Registreerimata
unicman Kirjutas:kui käepidemed on lennuki külge keevitatud siis on see kohe eriti originaal ratas!!!
Mis see tähendama pidi???? Kas väikene mõnitus? või pole ta siis originaal?
Postitused: 1,141
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
10-01-2005, 16:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2005, 16:50 PM ja muutjaks oli
unicman.)
minu teada selle aasta masinal peaks ikke pikk lenks olema...
võin ka muidugi eksida...
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Bling Bling
Registreerimata
kas ma olen aastat mainunud?
Postitused: 2,663
Teemad: 265
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
Igatahes osal sellistest tsiklitest ei ole \"pikk lenks\", müüsin kevadel aasta tagasi ühe sellise ja seal oli ka kahest poolikust \"lennuki\" külge kinnituv lenks.Minu oma on vanem ja pika lenksiga
Postitused: 1,288
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Minuarust ei ole ühegi tänavasõidu Cz-ti \"De Luxe\" versioonil (ehk siis ovaalse spidoga) nn. pikka lenksu.
Bling Bling
Registreerimata
stretch Kirjutas:Minuarust ei ole ühegi tänavasõidu Cz-ti \"De Luxe\" versioonil (ehk siis ovaalse spidoga) nn. pikka lenksu.
Internetist leidsin mitu pilti, kus täpselt sama välimusega, \"lennuk\" oli ka nurgeline, ja spido ovaalne, 1-1 minu omaga. Arvata võib, et lenksu ka polnud.
Postitused: 1,141
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
ju siis panin puusse!
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 5,848
Teemad: 744
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Äkki ütleksid Sa, millised kirjad on Sul ees raami sildil?
Ja milline mudelikood on numbri ees mootoril?
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Bling Bling
Registreerimata
Nii uurisin neid numbreid. Seal oli aasta arv 1963. Ja mingid pikad numbrid mis algasid mõlemad 450. Kuupe on tal 172
Postitused: 1,288
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Täpne mudelitähis peaks siis olema Cz175 Typ450/05 De Luxe.
Bling Bling
Registreerimata
Cz175 Typ450/05 De Luxe. Kas see on mingi tavaline mudel ja kui levinud ta on (palju neid eestis on?)
Postitused: 21
Teemad: 5
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Selle \"De luxe \" variandi kohta on mul üks küsimus. Nimelt mis otstarvet täidab rauajupp, mis tuleb paagi alt raami küljest ja läheb silindripea külge? Olen mõelnud selle üle, et äkki vähendab see vibratsiooni? Aga kas see on nii või ma eksin?
Bling Bling
Registreerimata
aitab vibratsiooni ära hoida ja kindlasti toestab mootorit. (nagu delta ja mopi mootor raami küljes)
20-01-2005, 21:46 PM
sul kodukal oli üks (või kaks) jupiter(i) müüa, kas nad on sul veel olemas....kui on, sis kas need pildid on ühest tsilklist või mõlemad eraldi tsiklist