Iž Jupiter 3. Üldised küsimused.
#1

Niisiis, talv tuli ja otsustasin oma Jupiteri korrastada. Võtsin keredetailid lahti ja muud sellised kergemad tööd. Tekkisid probleemid, millele tahaksin vastuseid.

1.Kas esiamordid saab lahti nende poltidega mis on kõige all? Kui palju ma pean pärast amortidesse õli panema ja millist õli?

2.Võtsin ka õhupuhasti lahti. Kui palju pean ma sinna õli panema ja millist õli?

3.Mootori paremal küljel mootorikinnituste lähedal on kruvi. See laseb õli välja eks? Keerasin selle lahti, aga pole õli tulnud. Kust ma saan mootorisse õli lisada, kui palju ja millist?

See on vist praegu kõik. Kui uuesti tsikli juurde lähen siis tekivad arvatavasti uued küsimused ja panen need siia üles.
Vasta
#2

no milleks amorte lahti kakkuda kui nad ilusti töötavad?Õhupuhasti pese naftas ära ja võid sinna kasvõi šiguli õli sisse panna,seal peaks mingi märk näitama kui palju sisse läheb.Õli väljalaskmise polt on alati karteri(mootori) all(jämedam polt).Õli valatakse juurde loomulikult pealtpoolt(polt karbussi lähedal)see kruvi,mida sa keerasid on ilmselt õlitaseme kontrollimiseks.
Vasta
#3

Mootori paremal küljel on see embleemiga väike kaaneke mis käib 2 mutriga külge ja tal on selline väike mõõt varras peal. Seal on kaks kumerust ja õli peaks olema vist enende kahe vahel... õlitase. Sealt samast paned õli sisse kas lehtriga või kallutades tsiklit natuke vasakule. Smile



VEllou KAsk
Vasta
#4

zten00 Kirjutas:3.Mootori paremal küljel mootorikinnituste lähedal on kruvi. See laseb õli välja eks? Keerasin selle lahti, aga pole õli tulnud. Kust ma saan mootorisse õli lisada, kui palju ja millist?

Selle all Sa ilmselt mõtled hoorattakambri õliava. Õli on seal piisavalt, kui õlitase on kruvi ääreni, nii et välja ei tule. Kusjuures seda õli tuleb sageli vahetada. See kamber on mootori enda karterist isoleeritud. Kambrile endale saab ligi karteri põhja all oleva luugi abil.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne