Olen ise pikemajaliselt (üsna mitusada km sõitu) proovinud nii narvameeste toodangut (3 ja neljarattalised) kui ka põrnikamootoriga rewaco trike.
Üldised kommentaarid on sellised:
Rewaco on väliselt ilusam, kuid sõita ei kõlba temaga kohe üldse mitte. Esiots on liiga kerge ning liiga suure nurga all. Auklikul teel tuleb kurvis hoog maha võtta, alajuhitavuse tõttu sõidad muidu teelt välja. Istumisasend on ebaloomulik lebo-asend, mis on eriti väsitav just kaelale ning jalgadele.
http://www.hot.ee/sadalamc/images/histor...998_04.jpg
http://www.hot.ee/sadalamc/images/garage/garage_17.jpg
Narva 3 rattaline - parima teelpüsimisega trike mida mina proovinud. Kahekesi natuke keeruline sõita kuna tagaistujale pole piisavalt ruumi. Üksinda sõiduks parim. Mingi auto pooltelje ja jointide kasutamine gardaaniks ei olnud 100% läbimõeldud variant kuna jointide kattekummid rebenesid täiesti ootamatult - pöördeid on gardaanil rohkem kui poolteljel. Mida te arvaksite kui kiirusel 90 km/h lendaks teie riietele ja kiivriklaasile hunnik tavotti? Mul oli esimene mõte, et nüüd on küll p....s!
http://www.hot.ee/sadalamc/images/histor...996_01.jpg
Narva 4 rattaline (kvadrik) väga hea ja mugav, kuid rattaste arvu ja ehituse poolest meenutab liiga palju autot. Lahe riistapuu küll aga lenks (loe: juhtraud) ei tee masinat veel mootorrattaks. Urali mootoriga liialt under-powered. Antud isend oli nn. military variant, kus igasugu mugavused (nagu pehme nahkiste jne.) puudusid. Maanteele mitte eriti sobiv, kuid sõjaväe jaoks tõenäoliselt asendamatu tööriist.
http://www.hot.ee/sadalamc/images/garage/garage_19.jpg
http://www.hot.ee/sadalamc/images/garage/garage_13.jpg
Kui ma õieti mäletan, siis see kvadrik ja mõned teised veel osalesid kaitseväe riigihanke konkursil ning edestasid konkurente väga mitmes kategoorias (läbivus, kergus, hind, vastupidavus jne.). Konkursist jäid nad kõrvale, sest ei omanud KATUST.
Ja gardaaniristi kasutusvõimalustest olen ka kuulnud, samas on hea kui gardaan on loomulikus asendis võimalikult sirge, peab kauem vastu.
Õige mootorratas on klassikaline, tavaliselt kaherattaline, suurema pere korral külgkorviga.