Postitused: 371
Teemad: 184
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
Kas keegi oskab infi anda, kus saaks sellise laadia, mis laeks 6V 12V akut ja et oleks võimalust ka starti anda, et laeb nt 12V täis, krokotillidega atuo peale ja minek !
A
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
Igast korralikust autotarvikutega tegelevast kauplusest.
Postitused: 371
Teemad: 184
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
see pole kohe mitte nii!
Kui on siis on 12 V ja start, aga et oleks ka 12 ja 6 v laadimine ja start seda ei ole ! eraldi on küpl et aint 12 ja 6 laadimine aga siis start puudu !
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Postitused: 103
Teemad: 2
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
EI ole ka kuulnud, et oleks kaks eraldi starti, 6V ja 12 V.
Siiski on poemüüjad ja asjatundjad hoiatanud, et kui akust hoolite, siis stardiabi osutada ei ole mõtekas, lühendab aku eluiga.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
stardiabi võid ju anda tavalise laadijaga. kui pole tegemist mingi eriti halvasti käivituva mootoriga, pole eraldi stardil erilist mõtet.
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
heilo Kirjutas:EI ole ka kuulnud, et oleks kaks eraldi starti, 6V ja 12 V.
kui ainult trafot vaadelda, peaks 6V lisamine tavalisele 12V rezhiimile IMO tähendama lihtsalt keskväljavõttega trafo kasutamist tavalise trafo asemel... Niiet tehniliselt ei ole selline asi trafotootjale/mähkijale üldse mitte keeruline. Ehk pole selliseid \"start\"-trafoga laadijaid lihtsalt turunduslikel põhjustel saada - et kellel ikka 6V stardiabi niiväga vaja - saab ju käima joostagi?
parandage julgelt, kui oma arvamusavaldusega puusse panin.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
FlammablE
Registreerimata
6v stardiabiga on väga harva näha. Samuti on korralikud stardiabiga 12v suht kallid. Endal lahendatud asi nii, et 12v vene oma, mis ka stardiabi võimaldab ning 6v on lihtsam ja odavam, sest eriti tihti seda vaja pole. Kuna 12v läheb arvatavasti tihedamini tarvis, siis soovitan korraliku osta ja 6v pealt veidi kokku hoida, sest tõesti tsikli saab ka käima joosta või lüüa.
Postitused: 173
Teemad: 30
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Kas ja kuidas on võimalik 12 V laadijaga laadida 6 V akut?
Ette tänades
juurikaz
...ne meshai mehhanizmu rabotat.
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
ma panil 12v pirni jadamisi vahele, kuid eriti kasulik see vist ei olnud.
Postitused: 173
Teemad: 30
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Ei no jaa,kaks 6V jadamisi-selge,kuid kui akusid on üks?
Pirniga varianti olen ka kuulnud,kuidas see aku \"tervisele\" mõjub?
Peab vist ikka uue laadija ostma.
...ne meshai mehhanizmu rabotat.
Pirniga variant on kyll v2ga kahtlane ja sisuliselt saab aku ikkagi 12V. Pigem osta ikka uus laadija.
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(31-12-2010, 00:11 AM)meli666 Kirjutas: Vast sobib siia teemasse. Nimelt seisab jupp aega kuurinurgas üks Ungari akulaadija. Pildid allpool.
Nagu aru olen saanud on tegemist suht võimsa isendiga. Laadimisvool on kuni 150A ja käivitusvool 600-1200A. Aga mis ta teha ei taha, on aku laadimine. Igatahes suvel sai proovitud temaga sõiduauto akut laadida ja see aku lendas pauguga lõhki. Hapet oli kapotialune täis. Laadimisvool oleks nagu kogu aeg põhjas ja see potekast keeramine ei muuda nagu midagi. Ampermeetril oli nõel kinni jäänud, see sai uue vastu vahetatud.
Huvitav on veel see, et akulaadija enda sisse käib kaks suurt 200Ah akut. Milleks need vajalikud on? Järsku on keegi kokku puutunud sellise isendiga ja oskab selle kasutamisest midagi rääkida.
Soovitan kvalifitseeritud elektrikul see riist üle vaadata. Ise mitte torkida. Põhjus: tundub, et seal on lahtiseid otsi ja põlenud mähiseid, samuti peaks ta saama 380V võibolla isegi kolmefaasilist voolu. Näha on aga pistik 220V jaoks. Võibolla on tal mingi mähis läbi põlenud, tehtud ümberehitusi, mis jäänud ajapuudusel pooleli. Neid käivitusvoolusid kannatab ainult 5 sekundit, sest puudub asjalik jahutus või piisav soojusmahtuvus.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 30
Teemad: 1
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Vanasti olidgi enamus isetehtud akulaadijaid läbi esitule pirni, niiet võid julgelt laadida 6v akut 12v reziimis läbi pirni aga tingimata läbi korras ampermeetri.
Et Sa teaksid mis vooluga laed, ega seal 6v aku peal pinge ülearuseks ei saa minna.
Selle võimsa akulaadija kohta niipalju, et hea oleks ikka ennem ära mõõta mis sealt välja tuleb, ei mina julgeks pimesi aku taha panna. Näe juhtus see mis juhtuma pidi, näha on asja sees on ka elektroonset regulleerimist ja see tundub lühises olevat et laadisid täiega, nägemata ampermeetri näitu.
Ärge seda jäele tehke