Jawa 350
#1

palju oleks optimaalne hind sellise isendi eest küsida. Mootoril kap. remont, uus värv, kroomosad suht heas seisus, klaas, umbes 97% originaal, palju varuosi kaasa, vene paberid, 72 aasta, 140 km/h laseb välja. Ehk saab järgmine nädalavahetus ka pildid.
Vasta
#2

pisipunk Kirjutas:140 km/h laseb välja

see viimane anulleeris kõik eelnenud positiivsed andmed...
Vasta
#3

Miks tahetakse kogu aeg teada, millist hinda millegi eest küsida? Küsi palju ise tahad või sirvi natuke kuulutuste lehti ja siis saad teada, milline on \"optimaalne\" hind. Ja üldse, kui Sul juba selline aparaat on, miks Sa seda siis kohe müüma pead?
Samas kahtlen selles originaalsuse protsendis, eriti kui on üle värvitud. Aga jah, ootame parem pildid ära.
Vasta
#4

stretch Kirjutas:Miks tahetakse kogu aeg teada, millist hinda millegi eest küsida? Küsi palju ise tahad või sirvi natuke kuulutuste lehti ja siis saad teada, milline on \"optimaalne\" hind. Ja üldse, kui Sul juba selline aparaat on, miks Sa seda siis kohe müüma pead?
Samas kahtlen selles originaalsuse protsendis, eriti kui on üle värvitud. Aga jah, ootame parem pildid ära.

Asi on selles, et mu klassivennal oleks selline masin pakkuda ja ta ei tea täpselt, mis oleks sobiv hind selle eest. Pilte peaks jah saama.
Vasta
#5

w6rrimeez666 Kirjutas:
pisipunk Kirjutas:140 km/h laseb välja

see viimane anulleeris kõik eelnenud positiivsed andmed...

Miks, mõnekordne lõppkiiruse proovimine nüüd küll korras ja sissesõidetud mootorile miskit ei tee. Pöördeid neljandaga on umbes 5000, mis ei ole hästi kokku pandud mootorile eriline piin. Palju kahjulikum on esimese-teisega lasta niipalju kui läheb(7000+ pööret).
Teine lugu on siis kui masina sihtotstarbeline kasutamine selles seisneb.
Vasta
#6

Noh, kus pildid on?
Vasta
#7

140km/h laseb välja.......ma ei tahaks väga uskuda ja ise on veel 72 ju.......vana java sis ju....isegi mu sõbra uus 638 ei lenda üle 125km/hBig Grin
Vasta
#8

Vana Jawa spido näit on kuni 140-ni ja heas korras tsikliga on kõhuli paagil olles täitsa võimalik \"nool põhja\" saada. See on tõestatud fakt. Iseasi on see, kui palju spido valetab ja mis tegelik kiirus on. Näiteks 5250p/min. juures (mis vastab maksimaalvõimsusele) on arvutuslik kiirus 125km/h, kui võtta ratta ümbermõõduks 1,8 meetrit.
Vasta
#9

Ärge unustage ka seda, et Jawa lõppkiirus oma vähese võimsuse juures oleneb väga palju k sõitja kaalust. Sellest, kas peal istub 60kg poisike või 100kg täismees tekib lõppkiiruses 10-20kmh vahe sisse.
Vasta
#10

Riia ringrajal (keeruline nimi - bikernieku or something) oli kunagi eraldi võistlusklass 350cm3 jawadele. rajal oli ka radar. vana jawa kiiruseks mõõtis see 198km/h. uued ja uuemad jawad said ringiga.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#11

isandpauk Kirjutas:Riia ringrajal (keeruline nimi - bikernieku or something) oli kunagi eraldi võistlusklass 350cm3 jawadele. rajal oli ka radar. vana jawa kiiruseks mõõtis see 198km/h. uued ja uuemad jawad said ringiga.
Müstika... Tehasekonditsioonis see ratas vaevalt oli...
Vasta
#12

Tehasekonditsioonis see Raini ratas ei olegi ilmselt. Ta ju ütles et see sõidab 140 km/h mitte 198 km/h


Vasta
#13

rnkx Kirjutas:Tehasekonditsioonis see Raini ratas ei olegi ilmselt. Ta ju ütles et see sõidab 140 km/h mitte 198 km/h
Millest Sa räägid???
Vasta
#14

Noh kui tehase konditsioonis ratas sõidab 198 km/h ja tema oma sõidab 140 km/h, siis see ei pruugigi olla tehasekonditsioonis, sest see on aegalsem.


Vasta
#15

Kas keegi on väitnud, et see 198km/h sõitnud ratas oli tehasekonditsioonis? Ära soga palun.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne