Postitused: 60
Teemad: 4
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
12-02-2005, 19:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2005, 19:21 PM ja muutjaks oli
ridariass.)
Selline lugu siis, et ühel hetkel lakkas töötamast salongisoojendus ventikas. Kakkusin ta maha, õlitasin, proovisin teise aku pealt, töötas. Panin peale tagasi, ühendasin juhtmed, ei töödanud millegipärast, (arvatavasti siis viga oli kuskil mujal). Ok see selleks. Kuna sõita oli vaja ja tahtsin seda soojas autos teha, siis mõtlesin, et tõmban ajutiselt otse aku +klemmilt juhtme ventika peale. Mõeldud-tehtud. Proovisin, süsteem toimis. Siis võtsin juhtme lahti, et korralikud kontaktid teha ja hakkasin uuesti ühendama (süüde oli sees). Panin selle aku pealt tõmmatud juhtme ventika +klemmi vastu , korraks läks vent käima, aga siis lakkas töötamast ja tööle hakkasid hoopis kojamehed, kuigi nad polnud sisse lülitatud. Võtsin muidugi tolle juhtme ära, aga kojamehed jäid ikka tööle. Olukord siis ongi nüüd selline, et kui keeran süüte sisse, hakkavad sõltumata nende lülitist kojamehed tööle ja mis kõige tähtsam, auto ei lähe käima enam, tundub, et pole sädet. Oskab keegi miskit soovitada, põhiline just, et saaks mootori tööle.
Loodan, et liiga segane jutt ei jäänud.
Auto muidu \'83 Opel Ascona C
Ette tänades,
Postitused: 119
Teemad: 7
Liitus: Oct 2003
Maine:
1
alusta vea otsimist süütelukust. Ja vaata üle kaitsmed.
Postitused: 60
Teemad: 4
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
Kaitsmed korras, mis seal süütelukus olla saab?
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
ridariass Kirjutas:Kaitsmed korras, mis seal süütelukus olla saab?
Süüteluku küljes on nii nimet klemmplaat mille üks ots on ühenduses lukku endaga e.keeramis mehanismiga ja teises otsas on pistik .Viga on ilmselt selles klemmplaadis st.sisu on nii kulunud et ei anna piisavalt ühendust (alguses soojendus siis kojamehed) asi ise kinnitub süüteluku külge kahe imepisikese kruviga päästad need lahti ja on vidin käes... poes maksab see asjandus ca.100.-eek ringis ja mingeid kasutatud asju isegi poole odavamalt pole vast mõtet hankida saad samasuguse

nagu sul juba on
Muidugi võib kala ka kuskil mujal olla aga see klemmplaadi kulumine on Opelil tüüpiline...
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 1,021
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
Minu 82 a AGOONIAL oli sama häda kojameeste ja soojendusega .Peale mass juhtme pistiku ühendamist kojameeste mootori juures jama lõppes.IMEDE IME!Agoonia elekter ei kannata näppimist.Kaitsmete ühendus ka väga hell koht.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 60
Teemad: 4
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
Aga on lootust, et ka mittekäivitumise probleem peitub selles klemmplaadis?
Postitused: 60
Teemad: 4
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
Case closed selleks korraks, viga oligi süütesüsteemi&soojenduse massis.