sellel on küll mõtet seda on tehtud küll
sa mötled meestekat seda hammaka värki ei mäleta aga kui hea mootor lenndab küll see raam on hea kerge
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
ühes vanemas \"modelist konstruktoris\" oli selle \"perevõrri\" pildid kah olemas.
Postitused: 69
Teemad: 13
Liitus: Nov 2004
Maine:
1
ma olen kuulnud et vanasti toodeti jalgratta lisamootori komplekte ja kuidagi pandi tagaratta rummule hammasratas külge.kui see vastab tõele siis otsin(ehk ostan)seda hammasratast.ja muidugi ratas tuleks ka päris võimas,kiire sest jalgratta raam on ikka küllaltki kerge.
Postitused: 69
Teemad: 13
Liitus: Nov 2004
Maine:
1
Valdo,ega sul ei ole juhuslikult ühte sellist hammasratast üle?Tõesti ei tahaks selle ise tegemisega jännama hakata.
Postitused: 69
Teemad: 13
Liitus: Nov 2004
Maine:
1
No hästi.aga ega keegi viitsi teha/üles riputada väikseid jooniseid kuidas panna mootor raami vahele sest ei taha ilmaasjata midagi ära rikkuda.et mõtlen kuhu mootorit panna(kas raami alla,vist jääb liiga madal või siis raami pulga peale)ag kas peab ka ühe pulga juurde keeevitama?ja ka endiselt ootan ka pilte.
Postitused: 69
Teemad: 13
Liitus: Nov 2004
Maine:
1
nojah,meestekale on võrrimootorit hea ja lihtne peale panna.aga vat ma ei tea kuidas seda asja panna pereratta peale sest sellel ju ainult üks pulk.
Postitused: 69
Teemad: 13
Liitus: Nov 2004
Maine:
1
jagage ikka julgesti oma ideesid!ärge hoidge häid ideid ainult enda teada!
Postitused: 173
Teemad: 30
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
To karlep:Kas oled tagumisele rattale hammaka leidnud?Mul üks täitsa olemas...
Postitused: 69
Teemad: 13
Liitus: Nov 2004
Maine:
1
ohohh!kahjuks ei ole veel leidnud ..aga kus asud muidu?ja muidugi oleks tore kui sa saadaksid mulle erasõnumi(on parem vestelda)
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
06-03-2005, 13:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-03-2005, 13:34 PM ja muutjaks oli
nasa13.)
Ise sättisin kunagi esimese ratta ka niimoodi kokku, et mootor (d6, kitsa mootori ketirattaga), sai pandud \"Ereliukas\" jalgratta raamile. Kuna jalgratta raam oli veidi peenike mootori kinnitustele, siis panin raamile kinnituskohtadele veel plastmassvooliku rõngad ümber. Keerasin mootori kinni ja valmis. Tagarattale sai jalgratta eesmine ketiratas keevitatud (!), täpsemalt lasin keevitada. Tülikas oli punktida, kippus rattarumm kilde välja lõõma, aga tulemus sai täiesti hindele \"4\". Tuli rohkem punktida elektrikeevitusega. Natuke rihtimist ja oligi valmis. Edasi paak külge ja kett kah.
Tagantjärele kippus tagumine ratas (jalgratta enda oma, millele hammasratas külge keevitatud rummule) natuke nõrgavõitu olema, aga käis ka.
Paljud tuttavad kasutasid rahvaratta, nn. \"meesteka\" raami. Tagarattaks kasutati tihti mopeedi tagaratast.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Keegi võiks mulle ära seletada, mis asi on \"pereratas\"? Olen päris palju kokku puutunud veneaegsete jalgratastega aga sellisest imeasjast nagu \"pereratas\" kuulen siin esmakordselt. Kas see selline ratas kuhu mahub kogu pere? Ma tean vaid selliste nimedega rattaid nagu \"kokukas\", \"naistekas\", \"meestekas\", \"tõukekas\" jne...