on sis selline lugu, et vanaisa vana moskvitch sai mulle. Oleks soov sis teha temast Liiga masin. Tahaks teha sportsumbutit ja puuri+ istmed.Ei tea täpselt, kuidas moskvitchi sumpale õige resonants saada. Äkki keegi aitab. Kui kellelgi on pakkuda ka istmeid või sportrooli andku teada.
NB: kahjuks auto vanust ei tea, tean aga, et ei müüdud kuna jõuallikaks on 76 mootor, mis ei ole nii võimas, kui 95 mootor-muidu mossed ju hinnas
Postitused: 412
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
2
Aga Moskvitš Liigas võivad olla ju ka täiesti tavalised, ilma muutmatta masinad. Niiet ära riku seda masinat ära
Maamees linnast.
Postitused: 3,121
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Ma pole küll mingi mosse-ekspert, aga ma ei saa aru, mis müstilisi võimsuse kasve kõik sellest sumpast ja resonantsist saada üritavad?
Ma usun, et kui sa veedad selle sumpa (ja üldse auto) \"ehitamisele\" kuluva aja sõitma õppides, saavutad lõppkokkuvõttes parema tulemuse, kui selle sumpaga Tatikat mängides. Paremaks, kui sirge tühi toru, seda nagunii ei saa.
Kui oled oma sõiduoskusega jõudnud umbes Schumacheri tasemeni, siis võid ka mootorile kap-remondi teha ja komplekti korralikke kumme osta.
Postitused: 2,220
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Enne sõidutrenni kõrvalda lõtkud käiguvahetushoovastikust ja roolisüsteemist, käi üle pidurid, süütesüsteem ja karpa ning likvideeri igasugu suuremad lekked (midagi kuskilt ikka tilgub...).
Postitused: 3,121
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
16-03-2005, 14:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2005, 14:07 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Teet, sumpas liiguvad rõhulained, seega on omavõnkesagedustel tegelikult üsna tähtis roll.
Lihtsalt on väga ebatõenäoline, et \"meestel metsast\" või \"vanadel rallimeestel\" õnnestub põlve otsas luua sumpateooria, mis oleks parem, kui miljardeid maksva sisseseadega uurimislaborites aastakümnete pikkuse uurimistööna saavutatu. Viimase tulemus on selline, et aastal 2005 pole Ferrari F1 meeskonna, jumal-teab-mitme kordse maailmameistri mootoritel endiselt mingeid vastusurvet, resonantsi ja muud mambo-jambot tekitavaid summuteid, vaid lihtsalt tühjad torud.
muidu mul mootorist midagi ei tilgu...see juba korda tehtud ja sai neid tehnilisi standardeid ka uuritud mosseliigas ja see muidu hea, et peab olema täiesti korralik masin ja anna minna......aga mulle oleks midagi meeldind ehitada. Mis seal ikka, sumpat ma ikka ümberehitama ei hakka, sest suurem osa liigamossesid sõidabvad täiesti tavaliste sumpadega
üks asi tuli veel meelde-porilapatsid. oleks soov teha selliseid, et auto külg väga retsi ei saaks. Olen näinud mingieid värvilisi aga pole ühtegi lähemalt uurinud. Millest need tehtud on ????
Postitused: 21
Teemad: 4
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Niisis oleksin huvitatud oma mosse mootori võimsamaks tegemiseks ja ei tahtnud ka uut teemata tegema hakata.Ehk on Tallinnas kohta kus mootorit nö tuunitakse.Algselt olen plaaninud plokikaant lihvida,samuti tuleb ette võtta nukvõll ja hooratas.Neid saab teha drews autos.Aga äkki kellegil on veel mingeid soovitusi,mida saab teha .Tore oleks kui koha kah siis märgite,et kus midagi saab!
Ahjaa mingit sellist juttu nagu eriti ei tahaks,et ah mis sa mosset tuunid jne!
Tänud ette!