Porsche 924 2,0i -84a
#21

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: jymmy uus katse kollektri ja pükstevahelise ühendusega -viimati sain uuest tihendist ja hermetsist 2 päevaga lahti -nüüd plärtsutab sealt ikka megalt läbi -uuris ja nägin, et on mutrid kõik lahti vibreerinud ja lokse on 5 milli
keresse ei käi kuskilt? mingit väärakat painet-värki pole?
väljalase peab vabalt, ilma pingeteta rippuma.
muidu jäädki vahetama neid tihendeid seal.
Vasta
#22

ei ta ei poo otseselt kuskilt, ripub ilusti.Aga seda ma püüan neile lukkseppadele selgeks teha, et tuleb aretada mingi kinnitus ka ennem esimesi resokaid -hetkel on kinnitatud vaid peale esimest resot(mis asetseb suht kaugel pükstest) ja siis tagant viimane pütt ja kuidagi liiga ripub selle kolle küljes -keegi ei taha uskuda, et poldidi nii lihtsalt lahti vibrab. Aga samas ju ikkagi suht jäiga vedrustusega ja ega ma siis penskari sõidustiili ka ei harrasata -chillimiseks oleks w126 mersu ostnud
Vasta
#23

nii, eile õhtul siis kavatses minu kallike mulle üllatuse korraldada :o -hakkasin käivitama(külmana starter ikka võttis) ja mida ma näen, järsku tuleb kapoti alt täiega tossu -keerasin kohe süüte välja -aga starter ketras edasi, selle peale kargasin välgu kiirusel kapoti alla ja suure hooga tõmbasin aku + klemmi küljest -ma ei tea mis jõuga aga pooleks ta keskelt läks (vasest)

kuskil läks midagi tõsiselt lühisesse ja midagi selle peale ära kärssasSad -paljud nagu pakkusid, et peavoolu juhe starterile läks massi aga see pole võimalik kuna juhtmed ilusti korralikult pandud -ju ikka midagi sealt starteri seest kärssas

nüüd pean ühe nädalavahetuse veetma ratta seljas ja vahelduseks bussiga kulgema -nostalgia :lol -vaatab kaua remomeestel vea likvideerimine aega võtab:smug
Vasta
#24

no nii upitamise mõttes ja ,et keegi ei arvaks, et lasen masinal õnnetult seista siis kribin paar rida.

sain siis oma kallikese remondist kätte(580 EEK -starteri puksid, kollektori uus puurimine ja korralike kinnituste panemine) ja juba 3 päeva sõidan rõõmsalt ringi. Võin julgelt õelda, et hetkel on asi korras ja kuskilt midagi ei lonka.
Seega võin asuda väheke välimust parandama, esmaseks ülesandeks vaja korralikud rehvid alla saada, sest senised lamellid talvest hakkavad juba väga siledaks kuluma -muidu mind ei häiriks kuna kuumal asfaldil pidamine väga super aga vihmase ilmaga ikka väga ohtlik ja POLITSEI le ei meeldi samuti selline asi..
Siis sai veel kokku lepitud aeg USA kilega klaaside toonimine -sõber sellega tegeleb ja lubas 800 eeguga ära teha taga klaasi ja taga küljed -sirmigi lubas ette panna kui tahan
Krt ei tunne kedagi kes kiirelt paar plõksu teeks, siis saaks pildid ka ülesse
Vasta
#25

lõpuks avastasin vea mis tõttu käima minemine vahest tõrkus -nimelt oli benapumba relees micropraod -tinutati uuesti üle ja nüüd OK!

Vasta
#26

vahepeal siis auto oli 4 päeva elektriku juures, kes tegi väga tublit tööd.
1. niperdas üle kõik ühendused kaitsme ja relee plokis -kogu see kupatus oli seal kuidagi ehku peal ja lühise ohus
2. Starteri mahavõtmine ja korralik puhastus -mille eest juba paar korda olen kukrut kergendanud
3. Süütelukus oli ka mingi vedru vigane jne.... tegi selle tibi tobi korda
4..Tuledel olid ka mingid ühendused kehvad ja siis ka need sai üle tehtud
5. Pritsungipea reguleerimine
kogu selle kupatuse eest maksin 300 EEKU -imestan siiani

ja tulemuseks tehniliselt korras masin hetkel -ptüi ptüi ptüi

Talveks leidsin ka kuiva garaashi kus siis saan masinat külmal hooajal säilitada ja loodan, et ka näppida

igapäevaseks masinaks ostsin passat caravani otse saksast ja hetkel lubasin porget kasutada emal -kuniks veel sooja ilma

Big Grin

nii, et tööd käivad ja kevadel loodan ka ilusa välimusega Porgest jäädvustusi teha
Vasta
#27

13piisab Kirjutas:mu (rullnokk-)kursavennal on 924 (valge, omanik on Lauri). Päris ilusaks teinud tegelikult. Kahju suisa, et omanik on selline (eneseupitaja-teiste mahategija) laps... Mootor on aga karbussiga (sai kapremondi), taga on poolplokk-differ.
ilus pisike \"vanake\"! Ainult et tema mootor neelavat 15l/100km - sellest minu (üleolev) suhtumine... Teine tõsine miinus on ülilärmakas väljalase. Justkui polekski summutit. Aga mnjah - maitsed on erinevad ja mõnedele meeldib, kui nende tulek on kaugelt kuulda...
aga kui sul tõesti \"ökonomy-pill\", siis on ju väga hea masin: jõudu-jaksu-tahtmist ka minu poolt sulle! ära maha küll müü! Sealt ei saa ju pooltki raha, mida masin väärt (Lauri ostis oma masina <20kEEK eest - aga oli ka jube rimakas...)! Kui ainult jaksad \"kirveid\" juppe osta...

EDIT: kas su masin on veel galvaniseerimata kerega? Kõik porged pidid mingist ajast (kas oli \'84???) olema galvaniseeritud kerega! Taas üks suur-suur pluss (tuttava 944 peal on ikka päris palju originaalvärvi - teeb kohe kadedaks...).
Hmm, mida kõike seljataga ei räägita.
See, et Opelit alati kommenteerin põhjustab siis selliseid arvamusi?
Karbussiga 924-ja pole kunagi toodetud. Polnud ka minu endine. Eestis oli küll üks isearetatud, kuid kuuldavasti on seegi jälle õige süsteemi tagasi saanud.
Benakulu ei mõõtnud suurt kunagi. 15l sai vist suht alguses huupi pakutud. Tegelikult läheb vähem. Aga linnas 10-ga küll hakkama ei saa!!!
Väljalase oli originaal (20 aastat vana!). Kuna rooste tegi juba oma tööd, siis sealt ka aegajalt kõvem hääl, kui keevitusega kohe jaole ei jõudnud.
Juppide hinnad on seinast seina. Kuna ostsin ainult korralikke saksa osi (võimalusel originaalid), siis sealt ka võibolla tundusid hinnad kirved. Tegelt pole hullu midagi.
Keresid hakati tsinkima alates \'80-st. Teemaalgataja auto (kuldne?) on seega kindlasti tsingitud, kuid minuteada millegipärast üle värvitud (avarii?).

Kui nüüd teemasse tulla, siis mis tollest isendist saanud on? Viimasest postitusest kuidagi palju aega möödas.
Vasta
#28

laur4 Kirjutas:Hmm, mida kõike seljataga ei räägita.
See, et Opelit alati kommenteerin põhjustab siis selliseid arvamusi?
aga sa olid ikka 2-3a tagasi jõle tüütu putukas küll oma jutugaWink
aga see on möödanik.
laur4 Kirjutas:See, et Opelit alati kommenteerin põhjustab siis selliseid arvamusi?
ei, MINU ooplit tohib vaid heas sõnas meelde tuletadaBig Grin Auto, nagu iga teinegi.

ok, OT OT-ks. Sest fakti vastu, et iga suvaline opel on palju-palju-palju parem masin kui mistahes porge ei hakka ju lasteaialapsedki vaidlema. Niivõrd ilmselgeToungue

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#29

13piisab Kirjutas:ok, OT OT-ks. Sest fakti vastu, et iga suvaline opel on palju-palju-palju parem masin kui mistahes porge ei hakka ju lasteaialapsedki vaidlema. Niivõrd ilmselgeToungue
Või oli see nüüd ikkagi vastupidi.

Aga teemasse tagasi tulles, ehk räägib jymmy selle auto praegusest käekäigust.
Vasta
#30

Mis on autost saanud ? Lugesin suure huviga teemat, ent nüüd katkes nii järsult....
Vasta
#31

kui tegu tõesti kuldset värvi masinaga, siis nüüd see minu valduses Smile
Vasta
#32

ziim Kirjutas:kui tegu tõesti kuldset värvi masinaga, siis nüüd see minu valduses Smile
No siis kommenteeri ise auto käekäiku.
Kas sisu said kokku? On midagi hetkel puudu ka, mida kohapealt ei leia?
Lihtsalt huvist, et kuidas tehniline pool on? Kas mootor ja kast toimivad normaalselt? Pidurid said korda?
Vasta
#33

niih, tõsise ajapuuduse tõttu pole ma saanud tykk aega kätt külge panna.
uued piduriklotsid on olemas, kui aega saan, katsun ära vahetada. juhiistet üritasin viimati kätte saada, 1 polti ei saanud lahti ja nii ta jäi praegu. istmetala alt oleks vaja pisike lapp peale keevitada põhjale, tundub nagu oleks massiivne inimene seal istunud pidevalt. iste välja, ära keevitada ja siis saaks polstreid hakata paika ajama. vaja pmst. vist midagi pole hetkel, õlirõhukella lubas yks niisama anda (saaks ka Raceboy käest osta), ukselingi ümbrised sain, karterikaitse ja tahavaatepeegli saan veel Ando käest. muret
teeb mootor. tyhikäigul pöörded kõiguvad ~2-300 rpm-i ja mingi imelik klõbin on kah, tea kas klapid vms.

edit: käimakast tundub ok olema. vaja vahetada ka õlid ja klapisääretihendid, mis on samuti olemas. kuid kõik seisab praegu suure ajapuuduse taga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne