Selline asi,et nii kui kraani lahti keeran hakkab karpast bensiini tulema ja ei lõpe ennem kui kraan kinni panna.
See pole ju normaalne.
Kas võib ujukis viga olla??
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
28-03-2005, 21:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2005, 21:11 PM ja muutjaks oli
nasa13.)
Jep. Ujuk on uppunud (auk sees) või on takerdunud oma ruumis.
Kui on auk sees, siis tuleb seda vees keeta: siis näeb ka, kuskohast hakkab mullitama, siis hiljem saab ka joota. bens.aurud on siis läinud ära.
Võib olla ka, et si*atükk on ujuki nõela vahele pääsenud. Igatahes võta lahti, uuri asja, saad selgust.
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
midagi ei pruugi üldse katki olla. piisab vaid sellest kui ujuki tase liialt kõrge/madal (ei mäleta enam kummat pidi)
Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Mis moodi seda karbusssi reguleerida saab.
kyljel olevatest kruvidest käimise ajal...
Ei noh see on igale lollile teada,et kaks kruvi seal külje peal,aga ma mõtlen ujukit(kõrgemaks,madalamaks)kuidagi peab ju saama,et karpast pidevalt bensiini ei niriseks.
Sõltub mis karbussiga tegemist on. Deltadel näiteks on tavaliselt K60B. Sellel pole nõelklapp ujuki küljes kinni ja võib vabalt lahtivõtmise/kokkupanemise käigus kaduma minna. Kui klapp on ikka alles siis tasub vaadata kas seal teraviku otsas on ka tihend (poolläbipaistvast pehmest materjalist pisike krae) alles. Kui kõik jupid olemas siis on selge, et mingil põhjusel ei sulge ujuk vajalikul hetkel nõelklappi. Põhjuseks võib olla ujuki uppumine, ujuki kinnikiilumine ujukikambri seina vastu või siis vale ujukitaseme reguleerimine. Reguleerima tasub hakata alles _pärast_ seda kui kõik eelnevad võimalikud veapõhjused on välistatud. Seda seepärast, et ujuki taseme timmimine nõuab suurt täpsust ja kannatust. K60B puhul teguleeritakse taset ujuki küljes oleva nõelklappi toetava plekiriba painutamise abil. Painutad kriimukese, paned karbussi kokku ja proovid. Kui ei sobi, painutad uuesti jne. Plekiriba allapoole painutades ujukitase tõuseb ja vastupidi langeb. Kui ujukitase on liiga kõrge tuleb segu liiga rikas, mootor võib hästi käivituda kuid ei võta pöördeid. Kui ujukitase on liiga madal, ei jõua mootor piisavalt bena karburaatorist välja imeda ning segu jääb lahjaks koos kõigi sellest tulenevate tagajärgedega.
Eelnev jutt käis siis K60B kohta, muudel karpadel võib asi tunduvalt erineda eelpoolkirjeldatust.
Postitused: 81
Teemad: 2
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Paremal pool on K60B karpal lausa kaks kruvi. Tühikäigu ja segu jaoks. Kui karpa ehitust uurida siis segukruvi reguleerib vaid seda bensuauku mis jääb õhufiltri poolsesse otsa. Ülejäänud kaks lasevad ikka omasoodu, sõltudes peaasjalikult vaid düüsist ja bensutasemest ujukiruumis. Eks ta selline \'peene\' reguleeringu asi nagu on.
Minu mopiaretisel on näiteks liiga väikese takistusega õhufilter - pole mingit märgatavat vahet kas segukruvi on täiesti kinni või lahti. Ainuke reguleerimisvõimalus momendil ongi ujuki ja düüsiga. Filtripoolne auk on täiesti puhas ka, mingit ummistumise probleemi pole. Enne ta vist toimima ei hakkagi mul kui originaalfilter (või lähedane) peale panna.
Kui karpast bensiini välja niriseb siis ongi nii nagu \'trebla\' juba rääkis - mingil põhjusel on bensiinitase ujukiruumis liiga kõrgel ja uputab. Kas siis on ujukiga jama, nõelklapp tuksis/kadunud või lihtsalt liiga kõrgele tase reguleeritud. Ujuk peaks kestma, nõelklapp aga võib vabalt olla ära väsinud.
Proovi sedasi:
- Võta karpa maha ja eemalda ujukiruumi alumine pool (kahe kruviga kinni).
- Vaata kas ujuk on seest täiesti tühi, kui seal midagi loksub siis pole ta ilmselt enam tihe.
- Ujuki kinnituse juures peaks paistma nõelklapi tagumik (selline pisike neljakandiline kuldset värvi pulk on millest paistab välja vaid jäme ots). Kui nüüd ujuk viia ettevaatlikult ülemisse seisu (ujukiruumi lae poole) siis kütusetoru niplisse puhudes ei tohiks mingi moment enam õhku läbi tulla. Kasuta mingit bensuvoolikuga samas läbimõõdus toru selleks. Minu rusikareegel on et kui ujuk on karpa tööasendis olles horisontaalis (so. paralleelne ujukiruumi laega) siis peaks olema nõelklapi sulgumise moment. Hiljem võib vastavalt vajadusele/oludele üles/alla lasta aga sedasi peaks mootorist mingi törtsu juba kätte saama.
Kui ujukis loksub vedelik või siis nõelklapp ei sulgu täielikult - muretse karpa remondikomplekt. Ujukit saab heal juhul tõesti paigata aga nõelklapi otsa käivat imepisikest kummitihendit saab minu arust vaid vahetada...
Postitused: 188
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
kas keegi võiks öelda orginaal düüsi tähised?
miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Postitused: 81
Teemad: 2
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Ega seal mingit erilist tähist peale numbri nagu polegi. Mopil on 62 vist tavaline. Minu omal momendil nr 70 peal.