Tartlased, kes sellist teab?
#1

80-ndatel nägin Tartus tihti iseehitatud sõiduriista, kaubiku ja bussi vahepealset nähtust. Raami päritolu ei osanud tuvastada, kabiin oli moodustatud ZIL 130 ja GAZ 53 kabiinidest, kere tagaosas esines vist üht-teist UAZ-ilt. Armatuurlaud oli vanalt Audi 100-lt. Nägin seda sõidukit enamasti Tähtvere pargis tenniseväljakute juures, mõnikord ka Emajõe ääres sõudebaaside juures. Hiljem nägin seda Tammelinnas Hando Kruuvi maja juures (see on vist Suure Kaare peal, ümber maja vedeles alati muudki huvitavat kraami).
Paar aastat tagasi nägin sellist sõidukit Tartu äärelinnas ühes väikses remonditöökojas, täpsemalt nägin seda ukse vahelt, paistis raam (hiljuti värvitud), keerdvedrudega esisild ja Zil 130 kabiin ja kapott, tagapoolt oli näha, et bussi moodi kere. Olen hiljem sellest töökojast vahel mööda käinud, sooja ilmaga on uks lahti ja isemoodi sõiduriist paistab sealt ikka ja on ikka samas seisus kui ennegi.
Arvasin, et on tegu sama riistapuuga, mida 80-ndatel nägin, aga täna käisin üle hulga aja Hando Kruuvi majast mööda ja ennäe, too sõiduk ikka seal ja ilmselt pole tükk aega sõitnud. Nii et neid suht sarnaseid sõidukeid on siis kaks? Kas teab keegi neist midagi?

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#2

keegi võiks teha pilti neist sõidukitest =)
Vasta
#3

Ma arvan, et kui sa hr Kruuvi enese käest küsid, saad kõige parema info.
Muideks, see auto seisab tal seal aasta ringi. Järelikult on neid rohkem, kui mujal ka näha on olnud.
Vasta
#4

Kle üks selline Zil-i kabiiniga riistapuu on tegemisel ühes väikegaraazis Balvo (veoautoteenindus) vastas. On mingi Fordi raamil ja siis see kabiin peale aretatud. Tagaosa oli hetkel raam või kast, täpselt ei mäletagi enam.
Vasta
#5

Sama riistapuu jah. Käisin sealt jälle mööda, üks mees askeldas väljas, küsisin millega tegu. Ütles, et vanema Ford F 100 raam ja sillad, ZIL 130 kabiini on hakatud peale aretama. Väitis, et ZIL-i kabiin olevat just Fordi pealt kopeeritud. Masinal praegu mingit mootorit peal ei ole.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#6

ZIL-i kabiin meenutab tõesti miski Ameerika veoki oma,samamoodi on vanema (ümara kabiiniga) Kolhida KAZ-606/608 kabiin väga miski Fordi moodi...
Nii et kopeerimine võib üpriski tõenäoline olla.


smolin Kirjutas:Sama riistapuu jah. Käisin sealt jälle mööda, üks mees askeldas väljas, küsisin millega tegu. Ütles, et vanema Ford F 100 raam ja sillad, ZIL 130 kabiini on hakatud peale aretama. Väitis, et ZIL-i kabiin olevat just Fordi pealt kopeeritud. Masinal praegu mingit mootorit peal ei ole.
Vasta
#7

Tolle sõiduki omanik olevat päris karm military-vana olnud, kes metsas ringi rallides mingi paarikümne cm jämeduse puu pärast rooli keerama ei vaevunud. Autol pidavat muuseas mingi Mercedese diiselmootor peal olema (või vähemalt siis kunagi oli) ja selle ajas tüüp mingite imenippidega juba sügaval Nõuk. ajal omale Saksast välja.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#8

http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=1056&highlight=

seltsimehed, kasutage võimalust...


Vasta
#9

Nojah, ja too teine sõiduriist sealt äärelinna töökojast kah ära kadunud.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#10

http://www.pilt.ee/photo/207762/7577151/

äkki sellist mõtlete,juba ammust ajast mul arvutis olemas
Vasta
#11

alts20 Kirjutas:http://www.pilt.ee/photo/207762/7577151/

äkki sellist mõtlete,juba ammust ajast mul arvutis olemas
Ei ole selline, ikka ZIL 130 kabiiniga ja pika teljevahega.
Juhtusin hiljuti hr. Kruuvi majast mööda sõitma, tema sõiduriist roostetab ikka kurvalt heki taga, pole teist veel keegi ostnud.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#12

smolin Kirjutas:Nojah, ja too teine sõiduriist sealt äärelinna töökojast kah ära kadunud.
-----------------------------------------------------------------------
Ei ole kadunud. Isu sai otsa ja müüsin maha.
Oleksin mõned pildid pannud ülesse, aga sellest foorumist ei saa aru. Esiteks on regamine ingliskeelne ja teiseks, lisan manusena fotod, aga ei miskit. Omast arust teen kõik õieti.Sad
Kui kellelgi on antud teema kohta huvi, võib pikemalt jahuda.

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta
#13

Manusena fotod võivad olla kuni 100kb, arvatavasti selles probleem. Täpsem info oleks teretulnud küll. Seda ma ise polegi näinud.
Teine isend on selline(küll kehvad pildid):
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMG_0258
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMG_0259
Vasta
#14

Panen fotode lingi :
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=647471

Kellel on huvi seda projekti jätkata, saaks minult praeguse omaniku kontktid. Ta ei ole ise seda edasi teinud.

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta
#15

Lisan veel lingi , mille poole pürgida selle projektiga. Kahjuks arvutis oli parem foto, aga seda ei saa siia ülesse manna on dokumendina.

http://www.seriouswheels.com/pics-1950-1...m-ma-2.jpg
http://www.ridetech.com/more/wp-content/...00_064.jpg

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta
#16

Äkki on abiks?
http://www.imagebanana.com/
ull17 Kirjutas:Lisan veel lingi , mille poole pürgida selle projektiga. Kahjuks arvutis oli parem foto, aga seda ei saa siia ülesse manna on dokumendina.

http://www.seriouswheels.com/pics-1950-1...m-ma-2.jpg
http://www.ridetech.com/more/wp-content/...00_064.jpg
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne