Mootorrataste kütusekulu
#1

Uus elukoht asub töökohast 45 km eemal seega tekkis mõte A kat load teha, mootorratas soetada ja igahommikust töölesõitu tsikli seljas mööda saata.

Kuna viimane kokkupuude kaherattalisega oli lapsepõlves mopeediga, siis küsiks veel et mis tüüpi motikaga sellist maad igapäevaselt mugav sõita ja palju on kütusesäästu võrreldes autoga.

~35 km sellest maanteel ja ülejäänud 10 linnas.
Vasta
#2

Eeldan, et mõtled ikka uuemaid läänekaid mitte vene rattaid?
Mis hinnaklassi tsikkel jääda võiks?
Algajale vast kõige parem Suzuki gs 500! Ei ole väga kallis ka!
Küttekulu oleneb täiesti parema käe raskusest!
Kuid küttekulu on ikka auto kahjuks!
Mootorrattad saavad hakkama ikka keskmiselt 5l/100km-le!
Muidugi on see erinevatel tsikklitel erinev,mõni võtab vähe mõni rohkem!

\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Vasta
#3

Läänekaid ikka mõtlen jah.
Esialgu ilmselt gs 500 (igal pool soovitatakse kui head algaja ratast) Smile

Varsti siis kaherattalisel Toungue
Vasta
#4

mopeed 2-3 liitrit sajaleSmile
Vasta
#5

Minu tsikkel võtab yle 16 liitri sajale Toungue kui vaja Big Grin ....ning kui pöörete näitaja nooleke on peaegu punases alas Toungue
Tegu on siis 99 aasta lääne tsikliga Wink


EDIT : ärge nyyd tsikli juures kytusepealt kokku hoidma hakkake Wink
Vasta
#6

Vaadates prognoositavat kütusehinda 20 krooni liiter, muutub ökonoomia paljudele esmaseks ülesandeks. Eriti kui mõni sõbralik pangalaen või muidu liising kaelas. Ega keegi ju palka tõstma hakka.

Asp

On kahte sorti töötajaid: neid, kellel on isiklik arvamus ja need, kellel on pangalaen.


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

Aspelund Kirjutas:Vaadates prognoositavat kütusehinda 20 krooni liiter, muutub ökonoomia paljudele esmaseks ülesandeks. Eriti kui mõni sõbralik pangalaen või muidu liising kaelas. Ega keegi ju palka tõstma hakka.

OT
kelle perset me siis rohkem lakume, USA või EU oma, et kütusehinnad ainult kasvavad, aitame ju küll jänkist peremehel Iraagis uskumatuid tappa ja naftat \"päästa\", aga kütusehinnad pea euroopa keskmised, samal ajal kui peremehed 6-7 krooniga lombi taga vuravad.

Aga nii paradoksaalne, kui see ka pole, ei anna tsikkel tähelepanuväärset kütusesäästu, seda nii Lääne kui Vene masinate osas. Ikka kipub nii 5 liitri kanti. Kui lisaks arvestada tsikliga seotud ebamugavused, siis kalduks küll mingi diiselauto kasuks. Muidugi, kui on tegemist pelgalt liikumisega, tsikkel sõiduvahendina on omaette huvitav, miks mitte seda ka ökonoomiaga siduda.
Vasta
#8

Siis kui ta on ökonoomne siis ta ei ole enam huvitav =P

Käin sõitmas siis kui raha on ...päevas läheb alati yks bensupaak ära .....ehk siis 17 liitrit...vahest mitu bensupaaki =P

Kui juba ökonoomsust ajate taga siis ostke roller !!! 2 liitrit sajale Smile

Kenu Kirjutas:tsikkel sõiduvahendina on omaette huvitav, miks mitte seda ka ökonoomiaga siduda.
Vasta
#9

Sõidan K-650 seljas, läheb ca 7 l/ 100 km. Korviga 10. Sad
Vasta
#10

Emm 750 võtab 16 l/100-le ja Planeeta 5 võtb 12l
Vasta
#11

Jarmo1992 Kirjutas:Emm 750 võtab 16 l/100-le ja Planeeta 5 võtb 12l



kust sa selle infi võtsid?
Vasta
#12

Pakun, et kodanik võtab asju omadest kogemustestWink. Olen kah Vjatkaga saavutanud bensiinikuluks 11 liitrit 15 kilomeetrile. Siis oli paak läbi lekkiva toitepoole tühjaks tilkunud... Asi taandub vaid tehnoseisundile.
Vasta
#13

planeta 5 ~5 -6 l /100km
Vasta
#14

Tziklivend Kirjutas:
Jarmo1992 Kirjutas:Emm 750 võtab 16 l/100-le ja Planeeta 5 võtb 12l



kust sa selle infi võtsid?
naabrimehel oli planeeta 5 ja käis sellega aastaid tööle ja kirus et hullemini võtab bensiini kui ziguli
Vasta
#15

vanasti tehti sikleid diiselmootoriga , ma ei tea kas neid praegu tehakse , aga odav oleks kyll . Eriti punase küttega Smile Smile

Pole midagi targemat teha
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne