Postitused: 3,631
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
21-02-2005, 10:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2005, 10:33 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
punkt 3 - vanakoolimehed joodavad vasega. Niiet otsi pigem meest, kes sellega hakkama saab. Kui niikuinii paagi maha katkud, on see mu arvates kõige õigem lappimisviis.
edit: pahtli jätaks ma sellises kohas panemata - pole ju koht, mis silma paitama peab; pahtel on seal ainult segav asi - kui edaspidi kah mingit jama peaks tekkima.
hammerite - nojah, auto küljes ikka autovärvid paremad.
teet,
eelmine suvi oma punase kadeti paagi puhastas-jootis(lasi joota)-happekruntis-kruntis-värvis
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 206
Teemad: 31
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
Lõikad selle hõreda ala välja relakaga ja valmistad ette sobiva plekitüki millega auk katta. Siis lähed enamvähem suvalisse autoremonditöökotta ja 10 minutit hiljem on sul korralik paak olemas.
Igasugused möginad jm. on ajutine lahendus ja palju kallim/aeganõudvam/närvesöövam.
Minu arvamus.
Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Postitused: 650
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
Ma parandasin oma bmw paaki kunagi epo liimi ja klaasriide abil, pärast kruntisin korrostopiga ja tõmbasin tõrva peale. Paik jäi pidama, valmis sai kiirelt ja vastu pidas kah hästi, tagantjärele mõtlen et nägin liiga palju vaeva, sest tänaseks päevaks on vihm hoovilt viimsedki bmw roostejäänused minema uhnud, aga bensiinipaagi paik ikkavedeleb seal koos mõnede plast ja alumiiniumdetailidega.
Postitused: 57
Teemad: 3
Liitus: Aug 2003
Maine:
2
Lisaks pole \"Hammerite\" sugugi bensiinikindel, nagu meil külavahel poisikesed pärast esimest tankimist veendusid, olles oma krossika paagi kenasti \"hea värviga\" punaseks võõbanud...
Postitused: 5,843
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
21-02-2005, 13:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2005, 13:11 PM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Viimase meetodiga on edukalt mõlkis paake ümaraks aetud..veidi bensiini põhja, tikk ja juba oligi paagist saanud vaat, mis siis veoki tarbeks sobivasse mõõtu löödi.
Aga viimastegi bensiinijäänuste kättesaamiseks enne keevitamist sobib tavaline fairy koos veega..saab enne keevitamist kenasti puhtaks.
Üks meetod paugu vältimiseks on veel: keevitamise ajal lased kõrvalseisvast autost voolikuga väljalaskegaase paaki, ei mingit kartust võimaliku õhkulendamise pärast.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 44
Teemad: 2
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
Mul vanaonu soovitas et paaki valada paar ampulli nuuskpiiritust Ta niiviisi kümneid paake keevitanud ja ei pidavat mingit pauku sealt tulema pole vaja bensuaure ka välja ajada.
Postitused: 28
Teemad: 4
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Ei soovitaks paagi parandamisel suvalist plekitükki kasutada! Mul isa teadis rääkida, et omal ajal (st vene ajal), kui ta tsikliga aktiivselt ringi sõitis (tal oli see töösõidukiks) tuli teinegi kord pikki vahemaid läbida (päevas üle 400 - 500 km) ja et tsikli paak (oli tal vist M või Ural, ma seda tsikli värgendust nii väga ei tea) oli a´la ainult 19 liitrit (tollel ajal väga tülikas mõõde, sest tanklast lasti ikka 5L kaupa), siis tahtis lasta nö suurema paagi keevitada. Et noh, mis see siis ära ole, tükk plekki jne. Tuligi välja, et paaki suvalisest plekist päris kokku punnida ei tohi. Jäigi see paagi suurendamise idee sinnapaika ja ajas omad asjad külgkorvis varuks olnud kanistriga ära. Miks see pleki värk selline on, seda ma ei tea. Ehk oskab keegi teine kommenteerida?! Mina soovitaks otsida näiteks romulast mõne teise masina paagi ja sellest siis lõigata endale sobiva tüki. Samas - omalgi vedeleb õue peal vana sõjaeelse Fordi traktori kütusepaak, mis vapralt vihmavett kogub. Selle puhul ei oska visuaalselt küll midagi erilist täheldada, tavaline tsingitud plekk. Ainult vastu peab sunnik hästi, ei roosteta (oluliselt)!
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
12-04-2005, 16:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2005, 16:20 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Minu auto paak on mingist kollakast pehmest plekist, pole küll keevitada proovinud, aga tõepoolest on veidi erinev tavalisest. Samas kui keevitada saab ja tihe jääb, siis mis seal ikka juhtuda saab. Maksimaalselt koguneb kondentsvesi paagi põhja ja sööb paigatud kohta kunagi uue augu sisse. Arvatavasti on sul selleks kuluva aja jooksul mootorile 2 kapremonti tehtud, kere jupphaaval välja vahetatud ja tänu kütusehindadele 50 ja rohkem krooni liiter kaalud vesinikuseadme installi.
Postitused: 6
Teemad: 4
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
mhm Kas lõpuks ei tule odavam ja ohutum lammarist uus paak võta ja pele panna .Kiirem ja ohutum minuarust .(seda muidugi juhul ,kui tegu pole rariteediga)
Aspelundi ja Raineri jutt on öiged. Olen lugenud vanadest auto raamatutest, et ajutiselt saab lekkivat paaki paigata seebiga ja olen ka proovinud . Vöin kinnitada , et hinna ja kvaliteedi suhe on väga hea.Kestab kauem kui need poe möginad.
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
02-05-2008, 13:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-05-2008, 14:09 PM ja muutjaks oli
sauekas.)
Tõstatan vana teema!
Ehk oskab keegi soovitada kedagi (või mõnd firmat) kel oskuseid bensiinipaagi parandamiseks. Soovitavalt Tallinna lähgistel. Paagiks oleks 75. aasta Saab 96 paak (30L). Hakkas valtsi koha pealt läbi laskma. Tundub, et sealt on kunagi mingi möginaga parandatud ja tahaks ta nüüd korralikumalt (püsivamalt) korda teha. Kuna endal kogemused paagi parandamisega puuduvad, siis ei julge ka keevituse ega jootmisega ise juurde minna!
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
pvr Kirjutas:Ma parandasin oma bmw paaki kunagi epo liimi ja klaasriide abil, pärast kruntisin korrostopiga ja tõmbasin tõrva peale. Paik jäi pidama, valmis sai kiirelt ja vastu pidas kah hästi, tagantjärele mõtlen et nägin liiga palju vaeva, sest tänaseks päevaks on vihm hoovilt viimsedki bmw roostejäänused minema uhnud, aga bensiinipaagi paik ikkavedeleb seal koos mõnede plast ja alumiiniumdetailidega.
Mul kunagi mosse paagil oli keskel auk..
sai siis mosse kylili keeratud , auk puhastatud(relakaga haljaks käiatud
..muidugi mitte)
epo liim ja siis mul läks mingi suvakas riie peale , benss pysis sees seal auto surmani ja hiljem sai seal diislikytust hoida , ihatahes lläbi tilkuma ei hakanud enam.
Pole midagi targemat teha