Akulaadija
#1

Kas keegi oskab infi anda, kus saaks sellise laadia, mis laeks 6V 12V akut ja et oleks võimalust ka starti anda, et laeb nt 12V täis, krokotillidega atuo peale ja minek !

A

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#2

Igast korralikust autotarvikutega tegelevast kauplusest.
Vasta
#3

see pole kohe mitte nii!

Kui on siis on 12 V ja start, aga et oleks ka 12 ja 6 v laadimine ja start seda ei ole ! eraldi on küpl et aint 12 ja 6 laadimine aga siis start puudu !

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#4

EI ole ka kuulnud, et oleks kaks eraldi starti, 6V ja 12 V.
Siiski on poemüüjad ja asjatundjad hoiatanud, et kui akust hoolite, siis stardiabi osutada ei ole mõtekas, lühendab aku eluiga.
Vasta
#5

stardiabi võid ju anda tavalise laadijaga. kui pole tegemist mingi eriti halvasti käivituva mootoriga, pole eraldi stardil erilist mõtet.
Vasta
#6

Kenu Kirjutas:stardiabi võid ju anda tavalise laadijaga. kui pole tegemist mingi eriti halvasti käivituva mootoriga, pole eraldi stardil erilist mõtet.

Laadimise ajal, starterit anda, e. mõnd muud suuremat voolutarvitajat taha lülitada, võib lõppeda laadija nässukeeramisega. tavaliselt on muidugi koormuskaitse vahel.
Tavaliselt stardiabi lahja, või tuksis aku korral kasutataksegi, korras akule piisab käivitusabiks maks vooluga laadimisest 10-15 min.


Vasta
#7

heilo Kirjutas:EI ole ka kuulnud, et oleks kaks eraldi starti, 6V ja 12 V.
kui ainult trafot vaadelda, peaks 6V lisamine tavalisele 12V rezhiimile IMO tähendama lihtsalt keskväljavõttega trafo kasutamist tavalise trafo asemel... Niiet tehniliselt ei ole selline asi trafotootjale/mähkijale üldse mitte keeruline. Ehk pole selliseid \"start\"-trafoga laadijaid lihtsalt turunduslikel põhjustel saada - et kellel ikka 6V stardiabi niiväga vaja - saab ju käima joostagi?

parandage julgelt, kui oma arvamusavaldusega puusse panin.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#8

6v stardiabiga on väga harva näha. Samuti on korralikud stardiabiga 12v suht kallid. Endal lahendatud asi nii, et 12v vene oma, mis ka stardiabi võimaldab ning 6v on lihtsam ja odavam, sest eriti tihti seda vaja pole. Kuna 12v läheb arvatavasti tihedamini tarvis, siis soovitan korraliku osta ja 6v pealt veidi kokku hoida, sest tõesti tsikli saab ka käima joosta või lüüa.
Vasta
#9

Kas ja kuidas on võimalik 12 V laadijaga laadida 6 V akut?
Ette tänades
juurikaz

...ne meshai mehhanizmu rabotat.
Vasta
#10

Juurikaz Kirjutas:Kas ja kuidas on võimalik 12 V laadijaga laadida 6 V akut?
pannes kaks 6V akut jadamisi. Akude omavaheline ühendamine siis nii, et ühe + panna teise - külge.

enamlevinud vene laadijatel on muidugi 6V rezhiim kah olemas (tähendab ilmselt lihtsalt, et tegemist on keskväljavõttega trafoga - ma pole nii täpselt uurinudki).

teet,
elektriinsener (sideinsener)
Vasta
#11

ma panil 12v pirni jadamisi vahele, kuid eriti kasulik see vist ei olnud.
Vasta
#12

Ei no jaa,kaks 6V jadamisi-selge,kuid kui akusid on üks?
Pirniga varianti olen ka kuulnud,kuidas see aku \"tervisele\" mõjub?
Peab vist ikka uue laadija ostma.

...ne meshai mehhanizmu rabotat.
Vasta
#13

Pirniga variant on kyll v2ga kahtlane ja sisuliselt saab aku ikkagi 12V. Pigem osta ikka uus laadija.
Vasta
#14

bronec Kirjutas:Pirniga variant on kyll v2ga kahtlane ja sisuliselt saab aku ikkagi 12V. Pigem osta ikka uus laadija.
...kusjuures järgi mõeldes võib see isegi toimida - et ei saa ta midagi 12V.

mõttekäik: aku on pingeallikas; ideaalse pingeallika sisetakistus on 0. Ok, reaalsel akul on ikka mingi takistus (lambist pakuks, et paarkümmend oomi). Kui aku takistus jääb samasse suurusjärku pirni omaga (H4: ca (16V)^2/55W KUUMA-põleva hõõgniidi puhul), jagatakse pinge lambi ja aku vahel võrreldavalt. Aga jah, see on juba täppisteadus, kus muutujaid on palju. Lihtsam on juba laadija 6V jaoks kohandada - võttes trafo sekundaarmähisest pooled keerud maha (tegelikult igaks-juhuks natuke vähem, kuna pärast seda on ju veel dioodiplokk).
Vasta
#15

13piisab Kirjutas:
bronec Kirjutas:Pirniga variant on kyll v2ga kahtlane ja sisuliselt saab aku ikkagi 12V. Pigem osta ikka uus laadija.
...kusjuures järgi mõeldes võib see isegi toimida - et ei saa ta midagi 12V.

mõttekäik: aku on pingeallikas; ideaalse pingeallika sisetakistus on 0. Ok, reaalsel akul on ikka mingi takistus (lambist pakuks, et paarkümmend oomi). Kui aku takistus jääb samasse suurusjärku pirni omaga (H4: ca (16V)^2/55W KUUMA-põleva hõõgniidi puhul), jagatakse pinge lambi ja aku vahel võrreldavalt.

See ongi selline täppisteadus ja enesepett. Asi peaks toimima, kui aku ja pirini takistused on võrdsed. Aga... aku takistus ja sellega seoses tarbitav vool muutub pidevalt. analoogne näide sellest, kuidas 24 V süsteemis oli soov 12 V (2x10W, ajalooline, nuppudega) raadiot kuulata. jadamisi 12V/21w pirn vahele ja vool sisse. kuni mingi minimaalse võimsuseni, kostis isegi mingit ininat, kohe kui häält juurde keerata, kustus seegi. pirn hetketi põles eredalt ja siis hõõgus vaevu.


Vasta
#16

hädapärast võib kasutada
Vasta
#17

Alla \"esitulepirni\" ei ole mõtet kasutada, sest muidu ei saagi seda akut laetudWink
Vasta
#18

Ega see polegi mingi akulaadija. See on "käivitustäkk". Sellest saaks teha akulaadija, kui otsida üles vajalikud otsad. Laadida saab ainult masinas sees olevaid akusid, või siis pikkade juhtmetega vajalikust kohast väljavõtetega.
Trafo pealt ei saa küll selliseid ampreid kätte. Eks see ikka nende kahe siseaku pealt võetud võimsus. Laadimiseks vast 19A olemas.
Kui su aku lõhki lendas, siis ilmselt panid sinna taha 24v.
Smile

hp
Vasta
#19

(31-12-2010, 00:11 AM)meli666 Kirjutas:  Vast sobib siia teemasse. Nimelt seisab jupp aega kuurinurgas üks Ungari akulaadija. Pildid allpool.
Nagu aru olen saanud on tegemist suht võimsa isendiga. Laadimisvool on kuni 150A ja käivitusvool 600-1200A. Aga mis ta teha ei taha, on aku laadimine. Igatahes suvel sai proovitud temaga sõiduauto akut laadida ja see aku lendas pauguga lõhki. Hapet oli kapotialune täis. Laadimisvool oleks nagu kogu aeg põhjas ja see potekast keeramine ei muuda nagu midagi. Ampermeetril oli nõel kinni jäänud, see sai uue vastu vahetatud.
Huvitav on veel see, et akulaadija enda sisse käib kaks suurt 200Ah akut. Milleks need vajalikud on? Järsku on keegi kokku puutunud sellise isendiga ja oskab selle kasutamisest midagi rääkida.

Soovitan kvalifitseeritud elektrikul see riist üle vaadata. Ise mitte torkida. Põhjus: tundub, et seal on lahtiseid otsi ja põlenud mähiseid, samuti peaks ta saama 380V võibolla isegi kolmefaasilist voolu. Näha on aga pistik 220V jaoks. Võibolla on tal mingi mähis läbi põlenud, tehtud ümberehitusi, mis jäänud ajapuudusel pooleli. Neid käivitusvoolusid kannatab ainult 5 sekundit, sest puudub asjalik jahutus või piisav soojusmahtuvus.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#20

Vanasti olidgi enamus isetehtud akulaadijaid läbi esitule pirni, niiet võid julgelt laadida 6v akut 12v reziimis läbi pirni aga tingimata läbi korras ampermeetri.
Et Sa teaksid mis vooluga laed, ega seal 6v aku peal pinge ülearuseks ei saa minna.
Selle võimsa akulaadija kohta niipalju, et hea oleks ikka ennem ära mõõta mis sealt välja tuleb, ei mina julgeks pimesi aku taha panna. Näe juhtus see mis juhtuma pidi, näha on asja sees on ka elektroonset regulleerimist ja see tundub lühises olevat et laadisid täiega, nägemata ampermeetri näitu.
Ärge seda jäele tehke
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne