Postitused: 154
Teemad: 12
Liitus: Dec 2002
Maine:
2
Venemaal on suhteliselt laialt levinud ZAZ mootorite paigaldamine tsiklitele. Põhiliselt pannakse neid \"oppozitidele\", kuid on ehitatud ka täiesti kõrgprofessionaalsel tasemel isendeid (üks neist on ka siit foorumist läbi käinud). Kuulduste põhjal pidi ka üks hakkaja Maarjamaa mees nimega TacjaZ midagi sellist aretama.
Kuna mootori sundjahutus reeglina eemaldatakse, siis tekib küsimus, kas mootor saab piisavalt jahutatud, eriti just tühikäigul ja linnasõidul.
Kas on vajalik õliradiaatori toomine mootori ette (mõnel pillil on nii tehtud).
Postitused: 154
Teemad: 12
Liitus: Dec 2002
Maine:
2
Kuidas oled lahendanud mootori ja kägukasti ühenduse (eeldan, et kasutad oppozidi käigukasti). Vaheplaat, sidur?
Kas on plaanis asi ka ARK- i karmides katakombides registreerida. Kui jah, siis ole meheks ja anna teada kuidas selle raske asjaga hakkama saad.
Postitused: 443
Teemad: 19
Liitus: Jun 2002
Maine:
9
Mul muide ZAZ 968 osade kataloog-manuaal. Mõõdud jms peaks seal ehk olema. Asukoht Tallinnas, kui huvi siis U2U.
B.
Postitused: 154
Teemad: 12
Liitus: Dec 2002
Maine:
2
ZAZ mootoriga tsiklite puhul on kiirus küll viimane asi, mida taga peaks ajama. Vastupidavuselt on 30hj tõesti natuke viletsam aga 40hj mootor teenib hästi.
Selliseid tsikleid ehitatakse ikka stiili pärast, mõnusa välimusega V4, hästi tehtud summutite puhul kõrvupaitav heli.
Antud tsiklid on mõeldud rahulikuks kulgemiseks, kui tahad kihutada, siis selleks on bike.
Ja miks Sa senator arvad, et 40hj tsikkel aeglane on?
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
Põrnika V4 mootor oleks ka päris seff peale aretada aga mimd ikka huvitab mis trikiga täpselt Dnepri kast ja Zazi sidur jooksma on pandud. Dnepril sidurivõlli ots kole lühike ju. Teaks täpset lahendust võiks ka kohe asja ajama hakata, kola niigi ülearu juba.
Postitused: 784
Teemad: 63
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
30-06-2004, 15:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2004, 15:34 PM ja muutjaks oli
korgits.)
Huvitav oleks teada palju see dnepri käigukast kannatab ? 45 hp zaz\'i hp mootori kannatab ära ning kui seda veel natuke forseerida 55hp peale ......kas siis peab käigukast vastu ?
metallmees
Registreerimata
ei ole mõtet looma forsseerida, sest et sapperi mootor teeb tõesti (eriti 30 hj) mõnusat podinat.... ja ei usu, et ta dnepri orig. mootorile alla jääb ja vastupidavus on 30 hj mootoril ikka suurem, sest et kui mu sõbral on muhk, mis liigub tänase päevani, siis yhel tuttaval on 40 hj mootoiga 968 m siis tollel ei saa muud teha, kui aint mootorit kõpitseda.. ja kui ühe korra teed mootori timmi ja korraliku sissesõidu, siis ei saa dnepri mootor oma vastupidavusega jutulegi...
NSVL-s pani üks säga 30 -se moto IZ - raamile ja õliradika esigondli peale ja piltidel asjal esiratas maast lahti..... kui teha, siis ykskord ja korralikult...
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
sorry metallmees aga midagi ei saa su postist aru...