chopper powered by zaz
#1

Venemaal on suhteliselt laialt levinud ZAZ mootorite paigaldamine tsiklitele. Põhiliselt pannakse neid \"oppozitidele\", kuid on ehitatud ka täiesti kõrgprofessionaalsel tasemel isendeid (üks neist on ka siit foorumist läbi käinud). Kuulduste põhjal pidi ka üks hakkaja Maarjamaa mees nimega TacjaZ midagi sellist aretama.
Kuna mootori sundjahutus reeglina eemaldatakse, siis tekib küsimus, kas mootor saab piisavalt jahutatud, eriti just tühikäigul ja linnasõidul.
Kas on vajalik õliradiaatori toomine mootori ette (mõnel pillil on nii tehtud).
Vasta
#2

http://www.oppozit.ru/modules.php?name=N...le&sid=171
http://www.oppozit.ru/modules.php?name=N...le&sid=114

Vasta
#3

Kuuldused vastavad tõele...Ise olen eeskujuks võtnud soomlaste PORO MC-sse kuuluva mehe Rode tsikli. Muretsesin talle 1500 km läbisõitnud 965 mootori ja praegu on mees sellega rahul ja ei nurise. Panen siia ka lingi kus tema ratast näha saab.

http://www.hot.ee/ratbike/v4.html

Õliradikas tuuakse voolikutega raami ette ja see on originaalist suurem, et õli mahtu suurendada. Siiani ei ole ma kuulnud, et oleks olnud probleeme ülekuumenemisega. See ratas, mis on OPPOZIT.RU lehel on 40hj 968 mootor mina proovin algul selle väiksemaga hakkama saada.

lugupidamisega

tac

Dodge Journey Cool
Vasta
#4

Kuidas oled lahendanud mootori ja kägukasti ühenduse (eeldan, et kasutad oppozidi käigukasti). Vaheplaat, sidur?
Kas on plaanis asi ka ARK- i karmides katakombides registreerida. Kui jah, siis ole meheks ja anna teada kuidas selle raske asjaga hakkama saad.
Vasta
#5

Mul muide ZAZ 968 osade kataloog-manuaal. Mõõdud jms peaks seal ehk olema. Asukoht Tallinnas, kui huvi siis U2U.

B.
Vasta
#6

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: TacjaZ
Kuuldused vastavad tõele...Ise olen eeskujuks võtnud soomlaste PORO MC-sse kuuluva mehe Rode tsikli. Muretsesin talle 1500 km läbisõitnud 965 mootori ja praegu on mees sellega rahul ja ei nurise.
Mul oleks küsimus, et mis siis nagu tulemuseks loodad saada. Vastupidamatu tsikkel, mis kõigelõpuks veel ei liigu ka. Ei saa aru, miks peab kasutama just sapakat. Venelane ei oska ju autot teha.
Kui sapaka mootori kasutamisel on ainuke asi see, et väike mooto, siis on olemas ka forfi v4, mis on ikka palju palju palju parem asi ja liigub ka ikka. Ja vesijahutuse lahendamine ei ole ka ju lahendamatu probleem
Vasta
#7

ZAZ mootoriga tsiklite puhul on kiirus küll viimane asi, mida taga peaks ajama. Vastupidavuselt on 30hj tõesti natuke viletsam aga 40hj mootor teenib hästi.
Selliseid tsikleid ehitatakse ikka stiili pärast, mõnusa välimusega V4, hästi tehtud summutite puhul kõrvupaitav heli.
Antud tsiklid on mõeldud rahulikuks kulgemiseks, kui tahad kihutada, siis selleks on bike.
Ja miks Sa senator arvad, et 40hj tsikkel aeglane on?
Vasta
#8

Olen parmhotiga ühel meelel. Aretan riistapuud mida poest ei osta...siis võib ju üldse küsimuse tõstatada miks kõik midagi aretavad ja üritavad. Zaz mootori valisin just, et tsikkel oleks nö üdini venelane.
Peale fordi on ju veel saab96 v4 mootoriga ja kui otsida leiab ka teisi boxer mootoreid millest on aretatud tsikleid.

P.S. mina isiklikult miingit kiirust taga ei aja kui riisatpuu valmis saab leiab ta kasutust lihtsaks kulgemiseks. Smile

Dodge Journey Cool
Vasta
#9

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: senator
Mul oleks küsimus, et mis siis nagu tulemuseks loodad saada. Vastupidamatu tsikkel, mis kõigelõpuks veel ei liigu ka. Ei saa aru, miks peab kasutama just sapakat. Venelane ei oska ju autot teha.
Kui sapaka mootori kasutamisel on ainuke asi see, et väike mooto, siis on olemas ka forfi v4, mis on ikka palju palju palju parem asi ja liigub ka ikka. Ja vesijahutuse lahendamine ei ole ka ju lahendamatu probleem
Millest küll selline meelemuutus, alles Sa kirjutasid ju nii:

postitatud 3/7/02 kell: 13:47

kutt on minu idee ära lihtsalt teostanud, sappari mootióri vahele visanud, ja välimust andnud. (kusjuures mitte vähe )Iseenesest väga ilus asi, järgmine aasta hakkan ka projekti teostama






Vasta
#10

Põrnika V4 mootor oleks ka päris seff peale aretada aga mimd ikka huvitab mis trikiga täpselt Dnepri kast ja Zazi sidur jooksma on pandud. Dnepril sidurivõlli ots kole lühike ju. Teaks täpset lahendust võiks ka kohe asja ajama hakata, kola niigi ülearu juba.
Vasta
#11

Tsitaat:[i]
Millest küll selline meelemuutus, alles Sa kirjutasid ju nii:

postitatud 3/7/02 kell: 13:47

kutt on minu idee ära lihtsalt teostanud, sappari mootióri vahele visanud, ja välimust andnud. (kusjuures mitte vähe )Iseenesest väga ilus asi, järgmine aasta hakkan ka projekti teostama

[/quote]
vat siin ma olin ka suure õhinaga tutvunud oppozit.ru lehekülge ja vaatasin ka et toredad asjad. Kuid siis tutvusin probleemidega, konsulteeririsin inimestega, kes on asja valmis teinud ja loobusin zazi mootorist. Pole mõtet hakata sitast saia tegema hakata. Kuid edu projekti kallal, sest muud lõbu sellest ei saa.
Vasta
#12

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: TacjaZ
.
Peale fordi on ju veel saab96 v4 mootoriga
saabil oligi fordi v4 vahel Smile
Vasta
#13

[quoteJa miks Sa senator arvad, et 40hj tsikkel aeglane on? [/quote]
Ahjaa, enda kogemusest SmileSmile ja seda just vene tehnika alal, kus 130 on maksimum, mida kannatab ilma mootorit kokku laskmata.
Vasta
#14

Olgem nüüd mõistlikud ja ärme hakka tühjast tüli tekitama. Elame näeme kui saab projekt \"käed õlised\" siis on see selline projekt. Ega chopperi omamiseks ei pea sul just HD olema. Vahet pole millega ringi sõidad. Arvan siiski, et M- powered by zaz on stiilne ja mitte kuigi kulukas projekt. Ja ega me siin jalgratast leiuta...see mida näed ja kuuled tuleb lihtsalt kasulikult ära kasutada. Kõigetähtsam on isiklik rahulolu.:smug

senator kirjutas: Ahjaa, enda kogemusest ja seda just vene tehnika alal, kus 130 on maksimum, mida kannatab ilma mootorit kokku laskmata.

Palun ütle mulle kus Eestis tohib sõita 130km/h. Ja ega mootori kokku laskmiseks ei ole vaja kihutada.

veel üks link: http://sivut.koti.soon.fi/beatles/kuvat/custom/43.jpg


tac.

Dodge Journey Cool
Vasta
#15

Tsitaat:Palun ütle mulle kus Eestis tohib sõita 130km/h. Ja ega mootori kokku laskmiseks ei ole vaja kihutada.


asi selles, kui sul juba on tsikel siis, kipuvad väga kergelt ununema kiiruspiirangud SmileSmile

ja kogu mu pirisemine siin seiseb ainutl selle taga, et ma ei saa aru miks kummartatakse zaz tehnikat. Võta bõrs lahti seal on vanu saabe parajalt. Saad sama raha eest kümmekorda parema asja kui zaziga saaksid. Samamoodi saab panna vaheplaadiga venelase käigukasti külge (eeldan, et see oli plaanis) ja kõigelõpuks saab tsikli, mis ka sõidab ja vastu peab. Ei ole ju mõtet teha asja garaazi seisma.
Kuid need on siin ainlt minu mõtted


Peace Margus
Vasta
#16

Suhtlesin ühe läti tsikliehitajaga ja sain talt paar head pilti.

http://www.album.ee/?o=300028063


Dodge Journey Cool
Vasta
#17

Huvitav oleks teada palju see dnepri käigukast kannatab ? 45 hp zaz\'i hp mootori kannatab ära ning kui seda veel natuke forseerida 55hp peale ......kas siis peab käigukast vastu ?
Vasta
#18

ei ole mõtet looma forsseerida, sest et sapperi mootor teeb tõesti (eriti 30 hj) mõnusat podinat.... ja ei usu, et ta dnepri orig. mootorile alla jääb ja vastupidavus on 30 hj mootoril ikka suurem, sest et kui mu sõbral on muhk, mis liigub tänase päevani, siis yhel tuttaval on 40 hj mootoiga 968 m siis tollel ei saa muud teha, kui aint mootorit kõpitseda.. ja kui ühe korra teed mootori timmi ja korraliku sissesõidu, siis ei saa dnepri mootor oma vastupidavusega jutulegi...

NSVL-s pani üks säga 30 -se moto IZ - raamile ja õliradika esigondli peale ja piltidel asjal esiratas maast lahti..... kui teha, siis ykskord ja korralikult...
Vasta
#19

sorry metallmees aga midagi ei saa su postist aru...
Vasta
#20

metallmees Kirjutas:ei ole mõtet looma forsseerida, sest et sapperi mootor teeb tõesti (eriti 30 hj) mõnusat podinat.... ja ei usu, et ta dnepri orig. mootorile alla jääb ja vastupidavus on 30 hj mootoril ikka suurem, sest et kui mu sõbral on muhk, mis liigub tänase päevani, siis yhel tuttaval on 40 hj mootoiga 968 m siis tollel ei saa muud teha, kui aint mootorit kõpitseda.. ja kui ühe korra teed mootori timmi ja korraliku sissesõidu, siis ei saa dnepri mootor oma vastupidavusega jutulegi...

NSVL-s pani üks säga 30 -se moto IZ - raamile ja õliradika esigondli peale ja piltidel asjal esiratas maast lahti..... kui teha, siis ykskord ja korralikult...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne