Postitused: 21
Teemad: 5
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Probleem siis selline, et süütepoolid kipuvad läbi minema peale paarikümmet kilomeetrit.
Siiani pole viga leidnud ega oska ka aimata, sest kui panna uus süütepool siis töötab tsikkel laitmatult. Aga mõnekümne kildi pärast läheb läbi.
Tsikliks on tänavasõidu CZ 250, millel jawa 634 genekas + iži 6v relee.
Aidake hädast välja.
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Kas küünla sädevahe on ôige? Liiga suur sädevahe laseb pinge süütepooli sekundaarmähisel liiga kôrgeks minna, mistôttu mähise keerdude vahel tekib läbilöök.
Postitused: 21
Teemad: 5
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Kokku peaks nad sobima. See jama tekkis alles hiljuti. Enne probleeme ei olnud.
Postitused: 21
Teemad: 5
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
To künnimees:
Küünla sädevahe peaks õige olema.
Aga kas viga võiks olla selles, et relees ei tööta pingeregulaator??
Tekib liiga suur pinge ja lööb süütebooli läbi?
Kui ei tööta pingeregulaator,siis pane tester peale saad aru palju ta sul laeb,mul oli laadimine 17-18 volli,aga pooli läbi ei löönud.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Asi ikkagi ilmselt küünlas juhtmes või piibus,kas pool on peale nässu minekut väga tuline?
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Kui viga on pingeregulaatoris ja pinge liiga kôrge, peaks teised tarvitid (tuled jms) ja ilmselt ka generaator (eeldades, et enamust tarvititest hakkab kôrgemal pingel läbima tugevam vool) samuti suhteliselt kiiresti üle kuumenema/ läbi pôlema.
Sõitsin ühe terve suve nii,et laadimisvool oli 17v.ja ära vahetasin ainult ühe suunatule pirni,nii et päris kõva see elektrisüsteem.
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Lambi hôôgniidi takistus (nagu kôikidel metallist juhtidel) kasvab
temperatuuri tôustes, mistôttu voolutugevus kasvab pingest aeglasemalt. Kui lamp saavutab püsiva soojusliku oleku, on ta takistus pidevalt kôrge ja vool vastab ,,soojale\" olekule.
Kui pinget veel tôsta, siis voolutugevus enam eriti ei muutu (kasutati barreterites e. voolustabilisaatorites).
Seevastu külmalt (toatemperatuuril) on takistus kordi väiksem
ja sisselülitamisel läbib lampi tugev vooluimpulss, suunatules ilmselt päris mitu korda minuti jooksul.
Kui lambi hôôgniidi temperatuur muutub kuskil 2500..3000/20=~120 korda, siis süütepoolis max 2..3 korda, mistôttu voolutugevuse kasv on pinge kasvust ligikaudu lineaarses sôltuvuses ja primaarmähist läbib pinge mônekordsel tôusmisel mitmekordne voolutugevus.
Lihtsamalt väljendudes : lamp kaitseb ennast ülepinge eest paremini, kui süütepool.
Kust raamatust see lugu pärit on.Hea raamat.Siin on praktikud,teoorikuid on kuidagi vähe.
Postitused: 21
Teemad: 5
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Süütepooliks on hetkel Jawa oma 12v ( firma Pal) . Enne seda proovisin ka iž-i 6v süütepooli, mis ka toimis ainult mõnikümmend kilomeetrit.
Olen proovinud kahte küünalt: ühel neist kiri A14B, vene toodang
teisel 14- 7AU, firma Beru.
Küünla piipu pole pannud.
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Kui palju ikkagi pinge elektrisüsteemis on?
Postitused: 553
Teemad: 13
Liitus: Apr 2005
Maine:
3
Kui küünlas ja piibus korraga summutustakistid, peaks see umbes samuti môjuma kui liiga suur sädevahe.