No kui on kett veninud hakkab ta madalatel pööretel vastu põhja käima ja teeb lolli häält ka.Kõrisema.Kas ka automaadiga sama nali?
Selline võimalus on ka, et sidurikorvi soontesse on kulunud astmed, mis takistavad ketaste sujuvat liikumist mööda sooni.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Andres Kirjutas:Selline võimalus on ka, et sidurikorvi soontesse on kulunud astmed, mis takistavad ketaste sujuvat liikumist mööda sooni.
Nõustun eelneva inimese arvamusega, et tegu peab siis olema ikkagi sidurikorvis. Kas sa lahtivõttes ei näinud mingeid sooni sidurikorvis. Samas alati ei ole asi korvi seinas korv ise võib olla propelleris. Uuri ka siduri ketti- võimalik, et see on väljaveninud ja sidurikorvi kõveraks sikutanud mõne hambaga. Kas sa lõtku tundsid siduriketis kui sa kettaid vahetasid või sa ei uurinud lähemalt ketti.
Isiklikult vahetaksin mina seal keti, korvi ja hammaka ära ning katsetaks teise korviga. Võimalik, et targemad leiavad ka kiirema lahenduse.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 222
Teemad: 2
Liitus: Jun 2003
Maine:
1
mul täpselt sama jama, pole viga leidnud. kettad korras, korv korras,pulkadel kuulid vahel, kõik nagu korras, aga jamab. kui käik sisse panna ja sidurit hakata libistama, siis hakkab vaikselt kaasa vedama ja siis käib järsku üks krouks ja haagib siduri nii, et kets käib ringi. mootorikett on mul kül veninud, aga see ei tohiks põhjus olla. palju jawa mootorikett üldse kloostrimetsas maksab?
Postitused: 222
Teemad: 2
Liitus: Jun 2003
Maine:
1
Mul on see kummirõngas seal all, korralik kaa veel, pole mingi ära vajund, aga ikka jamab.
Postitused: 2
Teemad: 3
Liitus: May 2005
Maine:
0
Tere.
Olen kokku puutunud sama hädaga ja vahetanud korve ja sidureid,pukse ja midaiganes veel.Lahendus on nii labane,et ei osand kaua aega selle peale tulla.ja et omal pole remondi firmat avaldan selle siinkohal teistelegi.
Mina avastasin viimaks,et sidurikorv loksub,kogu täiega,võlli peal edasi tagasi.otsisin siis paraja paksusega,TERAS,seibi sinna alla,neid võib ka olla mitu kui muidu ei saa lõtku ära, ja asi vosem.Kuid peab vaatama,et seib jääks ikka nii paras,et kinni keerates,kogu krempel ikka vabalt pöörlema jääks.Vastasel juhul saab varsti midagi muud huvitavat vahetama hakata.
Ja muuseas,ei olnd tol isendilgi enam alles kummirõngast,kuid siduri sain ikka suht talutavalt tööle.
Postitused: 2
Teemad: 3
Liitus: May 2005
Maine:
0
Täpsed mõõtmed,no niipalju kui ma mäletan,peab ta mahtuma selle puksi kaela,mille peal korv ise pöörleb.mõõtu peast ei tea.uuri kellegi käest kel asi käepärast on.no metall osa laius võiks olla ehk 5mm,see on siis seibi välisest servast sisemiseni,maha saab alati võtta.kuid mälu järgi oli selle korvi otsa,töö osa,ümberringi mingi 2-3 mm.Kuid kui paksu vaja on ma ei oska täpselt öelda,vaevalt ta sul üle paari kolme mm seal loksub.Hea kui oleks võtta õhukesi seibe ka.ikka nii 0.10 või 0.20. vaata mis leiad.Olen selliseid kohanud vanades käigukastides.
jõudu tööle.