Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Rappe paberitega regamine on teada asi ning ARKil pole erilist õigust õiendada,kui numbrid klapivad.
Ida-Virumaal Põlevkivi kasutuses liigub minu teada uusi UAZe küll,kuid need pole ARKis arvel,sõidavad karjääride territooriumil tehnoloogilise transpordina.
Üksikkinnitus on mõttetult kallis ja ainult Soomes ekspertiis võimalik ning MKM-ilt eriloa nõudmine läheb läbi vist vaid \"väga hästi\" põhjendatud põhjustel (selle näitena tean EE ja Elteli Sadko postipuure).
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
Jah, siis varsti KB-s ilmub uus kuulutus \"ostan UAZ 469 dokumentid\"))))
Aga auto ise enesest on täitsa kobe. Olen kokku arvutanud, et kui otsa panna veel 30 000 krooni siis saaks tõsise murdmaa hundi)))
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 5,849
Teemad: 744
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Olles neid uusi UAZ-e lähedalt näinud ja paar korda käega katsunud, siis parema meelega jätaks ma selle ostmata ja suunaks vabad finantsvahendid mõne kasutet Lääne maasturi muretsemiseks. Venemaa autotehaste koosteekvaliteet on jätkuvalt sulaselge fekaal. Roostes kerele peale lastud värv on seejuures viimane mure, millega tegelam peab.
Eputamiseks selline uus UAZ muidugi kõlbab, korralikuks autoks teda pidada ma ei julgeks.
Igatahes võta enne ostmist kätte ja loe, mida veebis Autoreview nimeline ajakiri UAZ-ikute kohta kirjutab. Säästad endale oluliselt aega ja vaeva.
Asp
PS Ka ARK muutub järjest nutikamaks, nii et ma ei ole veendunud, kas Su trikk vanade dokumentidega üldse läbi läheb.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
29-05-2005, 21:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2005, 22:01 PM ja muutjaks oli
denis23.)
Mina nii uue vene tehnika kohta ei ütleks.
Mõnes mõttes siin on sama lugu nagu vana Volgaga. Kogu aeg on vaja käed mustaks teha, kuid varuosad on odavad ning kõik saab parandada imelihtsalt. Tulemuseks on auto võimalik väikeste kuludega hoida päris heas korras.
Jah, osadel autodel koostekvaliteet on madal, kuid olgem ausad, meie rahas seda sama UAZi hind algab 75 000 EEKu eest. Selle raha saab auto millel on 2.4 l. mootor, 7 kohta, ja 300 mm. kliirens. See on \"klassikaline\" 469.
80-85 000 EEK eest saab juba tükk maad parema Hunteri - spiraalvedrud, heli- soojus- vibraisolatsioon, veidi parem sisu jne
Läbitavuse poolest UAZ on väljapaistav masin. Ja tänu selle lihtsusele ja odavusele, soobib sellisteks toiminguteks milleks lääne maasturid lihtsalt ei kõlba - ei vanad ega uued. Näiteks, mis saab Pajerost mis on kuni katuseni soos uppunud? Arvan et tema osad hakkavad iseseisva elu elama kuskil
Ja muide, viimases Autorevüüs on test kus omavahel võistlevad Defender ja UAZ.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Tahaks mõne sõna öelda UAZ-i või mõne muu vene sõiduki hinna kohta.Uus UAZ sellises variandis nagu eelpool pildil on näha, maksab tõesti 90 000.-EEK, uuemad ja uhkemad on kallimad, kuid \"vereimejatest\" kaupmehed väänavad paraja portsu otsa.On aga mõningad aga-d:
1. Sõitke Uljanovskisse tehasesse ja kaubelge see välja.
2. Siit Uljanovskisse on ca. 2000 km., tagasi sama palju.
3. Teel tuleb rohkem kui üks kord maksta \"kümnist\" vene miilitsale, kui aga lähete sinna ühiskondliku transpordiga ja tagasi saadate auto treileriga, siis ei oska hinda üldse öelda.
4. Toll tuleb maksta, kuna Venemaa ei ole EL riik.
5. Käibemaks tuleb maksta.
6. Piiril pead vähemalt kolm päeva \"puhkust\" pidama ja päikest võtma,sest piiruvalvur on ka inimene, kui selle ajaga hakkama saad.
7. Nüüd on auto kaupluses, mis nõuab ka ülalpidamiskulusid ja sa üldse ei tea, millal masin kaubaks läheb.
8. Varustaja tööd tehes peab kaupluses ka olema müüa, kes nõuab palka.
9. Autot maha müües tahaks ise ka sissetulekut saada, muidu elukaaslane koos lastega viskab kodunt välja ja võtab endale näiteks MB müüa kaasaks, sest kooselu UAZ-i müüaga teda ei rahulda materjaalses mõttes.
= Küsimus?
Mis võiks siis olla UAZ hinnaks, milline tehases maksab 90 000.-EEK.
Postitused: 248
Teemad: 18
Liitus: Oct 2001
Maine:
2
Ostad siit Uazi.Sõidad sellega Uljanovskisse.Teostad seal nn.kap.rem.
Sõidad tagasi,enne piiri meeletult off-roodides (et auto võimalikult päevinäinud välja näeks).Ja oledki kodus.
Ärimeestele üleskutse,organiseerida vene masinate kap.rem keskused Ivangorodis ja Petseris.Kus eestlased saaksid oma päevinäinud masinaid rem-da.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
2
Minu teada mõni aeg tagasi neid Lätis registreeriti.
Ega ei ole kellelgi uuemaid andmeid?
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
Muide, lihtsalt teadmiseks, UAZ kuulub Severstal grupile, ehk selle sama üritusele mis Eestimaal veab vägikäigu Eesti Raudteega, ning nende viimaseks ostuks on Jelabuga autotehas, kus plaanitakse koos Ssang Yongiga alustada tootmist.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
01-06-2005, 08:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2005, 10:04 AM ja muutjaks oli
pppp.)
Tsitaat:Ning varsti tuleb müüki Patriot, on 160 000 EEK ringis.
http://www.vzlyot.ru/uaz-patriot/screen/08.jpg
See \"Patriot\" oli juba paar aastat tagasi Moskva Lõunaturu paviljonis müügil. Sümpaatne kere, aga mis hämmastas oli robustsevõitu ja abitu interjöör: kas tõesti ei või plastosi tellida kasvõi kuskilt Hiinast kui ise veel ei oska!
Võibolla et see 160 tuh. variant on saanud varasemaga võrreldes kerge moderniseerimise.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.