Postitused: 2,220
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Mina lõin trossi otsa ikka sobiva mõõduga mutri laiaks. Ja siis kõvasti saltserit ja värki ja tinaga kinni.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
07-06-2005, 11:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2005, 11:13 AM ja muutjaks oli
unimüts.)
to mossepower. Ma kardan, et sa nägid vaid pealset osa mis on joodetud, see pool, mis sees on seda ei näinud. Vaevalt ta on joodetud nii sama. see ei pea igaljuhul. Paljud trossid on ennem ka kokkupunutud ja siis alles kinnijoodetud.
Niisiis kuidas joota. Tina puhul on eriti tähtis temperatuur, mis ei tohi olla alla 760*C (oli vist nii) +-50*C ja tina ei pea enam üldse. TEmp muuused tulenevad sellest, et tinutatakse õhu käes kus tuul puhub jne. Teiseks tuleb detail kindaslti suruda millegagi kinni, pressida teda. ega see tina iseenesest ei hoia midagi tross ise peab ikkka hoidma ja tina kogus peab olema alati väga väikene.
Kui tinutada ei oska/saa, siis kasuta mutri süsteemi, peab ka väga hästi.
Head tinutamist
ps unimüts tinutab pinsettide ja zoppo välgumihkliga. Kolb on muuks ostarbeks.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 1,164
Teemad: 121
Liitus: Jun 2003
Maine:
4
Peenikese trossi saad puhtaks ASPIRINi tabletiga. Võtad tableti asetad trossi sinna peale ja suure kolviga kuumutad. Tablet hakkab sulama ja puhastab trossi, et tina jääb väga hästi pärast kinni.
NB! Ettevaatust et eralduvaid aure sisse ei hinga!!
Ise kasutan sellist lahendust autode puhul, kus juhtmed alatasa oksüdeerunud ja saltser jm tänapäevane sodi ei aita enam.