Postitused: 139
Teemad: 14
Liitus: May 2004
Maine:
0
Leidsin garaazist mootori mis on umbes aastast 1930.(
Pildid) Mark on sellel \"Triumph\". Mootoril ei ole kolvi ja karburaatorit. Äkki keegi teab selle mootori täpsemat nime või muud informatsiooni selle mootori kohta. Oleks vaja ka kolb kuskilt saada
I'd rather be scared to death than bored to death!
Postitused: 5,114
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
167
Tegemist võib olla 1938. aastal ilmunud 2-taktiliste seeriasse kuuluva B2o4, B204F, B254 või B350-ga. Nendel masinatel oli peaülekanne hermeetilises ketikaitsmes. Otsi fritz-engineering.de alt, seal Nürnbergis (saksa tsiklipealinnas ) MARKIDEST üldisi andmeid , pildinirud ka juures, esineb ka vigu.
Postitused: 139
Teemad: 14
Liitus: May 2004
Maine:
0
Uurisin sellelt lehelt natuke ja leidsin selle kohta natuke andmeid. Mõõtsin kolvikäigu ja silindri läbimõõdu ära(kolvikäik on 72 mm, silindri läbimõõt 66 mm ja kubatuur 254 ccm). Leidsin sealt ka mootori millel on täpselt samad andmed. Mootor peaks siis olema \"Triumph B254F\". Sinna oleks vaja kolvi ja karburaaatorit. Kas keegi teab kust saaks sinna kolvi?
I'd rather be scared to death than bored to death!
Postitused: 5,114
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
167
Kolb tuleb teha, otsida rõngad, enne vaadata mis remontmõõtu silinderi saab lasta (vist ~300 EEK), siis vaadata mis rõngad saab aretada, siis valada kolb (hea kui on olemas sobiv vorm), veelparem kui leiaks originaalkolvi ja selle järgi teha vorm. Selline TWN mootor küll meil vist mitte eriti levinud. Kolvi tegemine ilmselt min. 500 EEK. Kui tahad lihtsalt mootori komplekteerida siis muidugi võiks otsida vana orig. kolvi. Mõningaid kolbe ja rõngaid saab ka Saksast tellida, rõngas vist kuskil 70 EEk?, kolb $$, näit. firma Stemler-motorrad, kataloogid netis olemas.
Postitused: 5,114
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
167
Selle peale ei tulnudki, et 38.aasta mudelitel veel ninaga kolvid võisid olla. Silindri kulumisjäljest ja läbipuhumisskeemist ilmselt saab sotti ka kolviehituse kohta. Ei ole rohkem 2-takti TWN-e seest näinud kui 34. aasta K200 (ninaga) ja 39. a BD250, siis juba 2 kolbi silindris, pöördsiiber jne. BD250 raam ja jooksud ongi B204F-B350 baasil loodud. Kui ninaga kolb, siis ikka oleks orig. kolvi järgi vaja mudel teha , mudeli tegemine jälle EEK.
Postitused: 2,686
Teemad: 268
Liitus: Mar 2004
Maine:
31
TWN kasutas kaua selliseid kolbe paljudel oma mudelitel, aga kas ka sellel mootoril, seda ma täpselt ei tea.Sellisele kolvile viitab küünla viltune asend (kuigi küünla asendi kohta korralikku pilti ei ole), aga suretusklappi tavaliselt ninaga kolvile ei pandud.Ilmselt peab silindrit ja silindripead tõsiselt uurima, enne kui kolbi tellima hakata.
Postitused: 139
Teemad: 14
Liitus: May 2004
Maine:
0
Uurisin veits silindrit ja arvan et sinna läheb ikka \"Sachs\"-i kolvi taoline kolb. Sest üks koht on hülsil niimodi roostetanud nagu see poleks kontakti kolviga saanud või midagi sellist.(
pilt)
I'd rather be scared to death than bored to death!
Postitused: 139
Teemad: 14
Liitus: May 2004
Maine:
0
Küünla asend on tal viltu ja silindri peal on ka suretusklapp. Mootori täpne mark peaks olema Triumph B254. Mulle näib küll, et sinna sobib ninaga kolb. Sest silindril sees on üks "sektor" vertikaalselt natuke rohkem roostes kui mujalt. Tegin natuke pilte juurde...äkki aitab

. Homme teen ka mootori võibolla puhtamaks
Järgmised pildid on uued
Suht sama mootor on mul
Kui midagi kahtlaseks jääb, võite pilte juurde küsida mingitest kohtadest
I'd rather be scared to death than bored to death!
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Siin mudeli B200 kolb. B254 oma on põhimõtteliselt sama, aga mõõtmed on natuke teised.
Postitused: 139
Teemad: 14
Liitus: May 2004
Maine:
0
Suured tänud!
Et tal on siis 3 kolvirõngast? Ja kolvi seintele tuleb lasta teha aknad? Ja need peaksid kuidagi sisselaske akendega ühtima?
I'd rather be scared to death than bored to death!
Postitused: 139
Teemad: 14
Liitus: May 2004
Maine:
0
No nüüd sain vist aru et miks tal need aknad kolvil on. Need kattuvad ikka sisselaske kanalitega kokku. Et kui kolb alla läheb siis need aknad ühtivad silindril ja kolvil, ja kütuse segu surutakse läbi nende akende mööda kanaleid põlemis kambrisse. Asi toimib nagu tavlistel kahe taktilistel põhimõtteliselt, ainult et läbi kolvi käib kütuse segu ennem.
Saite ikka jutust aru

?
Et minu arust peaks asi niimoodi toimima. Nüüd vaja ainult kolvi pikkused paika panna ja need aknad peaksid vist sama suured olema kui silindrilgi.
I'd rather be scared to death than bored to death!