delta sumpa
#1

Lugu siis selline et sain järjekordselt delta sumpaga jalale põletada (3 haava jubaToungue) ja ma tean veel 2te sõpra kes on põletada saand,ja küsimus oleks siis selline,et kas te olete teinud mingi kaitse sinna sumpa ümber et ei kõrvetaks ja millise?
Vasta
#2

Kõrgelt jooksva sumpaga mopeedidel on originaalis seal spets. rest ees, kui sul vaja, siis mul üks selline üle.
Samas võib ka ise mingi suvalise võre sinna kinnitada, mõni cm torust eemale.
Vasta
#3

aga minu deltal ei jookse kõrgelt
Vasta
#4

delta Kirjutas:aga minu deltal ei jookse kõrgelt

Viga ei ole masinas vaid sinus eneses. On kaks võimalust - kas sa ei oska sõita või oled nii lühike (võibolla ka rumal), et jalga maha pannes paned selle kohe mopeedi kõrvale ning kui mopeed natuke viltu vajub ongi jalg kõrbenud.
Niisiis kui sõita ei oska siis õpi, kui oled lühike siis kasva (või hangi mini), kui oled rumal siis saa targemaks.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#5

emm...ma arvan et 164 cm pole deltaga sõitmiseks liiga lühike...ja sõita oskan ma ka! ja sina oled rohkem rumal kui mina
Vasta
#6

Ma arvan veel et viga võib olla kõveras sumpas, deltal on leegitoru suht nukaall ja sumpa ise ka väga välja ei roni - nõustun isand pauguga sellekohapealt, et kui korralikult sõita siis ei saa selle sumpaga üldse kõrvetada.
Vasta
#7

delta Kirjutas:emm...ma arvan et 164 cm pole deltaga sõitmiseks liiga lühike...ja sõita oskan ma ka! ja sina oled rohkem rumal kui mina

Oskamine on üks asi. Teine asi on eputamine. Ma millegipärast oletan, sulle sooviti vihjata, et ära eputa liiga palju enda masinaga. St sõida korralikult.
Pikkus ei ole asjas siin, pakun ma, et tegu on sellega et soovisid olla äge mees ja sõita kiirelt ketsi tõmmata teiste ees või seda harjutada. Kõik \"me\" oleme seda teinud, kuid oletan et sa ei saanud enda masina taltsutamisega hakkama. JA masin libises pehmel pinnal minemaBig Grin mis on täiega reaalne. Jah õnnetusi juhtub ka parimatel samas sellega tuleb harjuda. Siinjuures tuleb arvestada sellega, et kui kukud kukub ka masin ja jalga soovid juba instinktist maha panna, kuid masin kukub sellepeale maha ja tulemuseks on asfaldi ja delta kuuma summuti vahel jalg.

lisaks see võre mis on vanematel deladel summuti peal sobib ka all jooksvale summutile hästi ja kaitseb veidigi jalga,
Kui sa ise aru ei ole saanud siis siin sooviti sulle selgeks teha et sõida korralikult ja normaalselt viisakas keeles.



On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#8

ei kommendeeri!

miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Vasta
#9

kuidas saab alt jooksval sumpaga jalga korvetada mul endal ka delta soitsin paris palju ja ei korvetanud ara tee mingi eraldi plekk vore mida iganes paar senti sumast eemale selle kohale kust jalg vastu laheb
Vasta
#10

EI tahtnud ketsi tõmmata...mu deltal ei püsi esimene käik sees ja ma lähen 2se käiguga kohalt minema ja selleks pean jalgadega lükkama ja jalg läks kogematta vastu sumpat.nüüd kanna vasaku jala siseküljel jalgpalli säärekaitset kuigi enam pole tükk aega juba midagi juhtund.
Vasta
#11

järelikult ei ole ju viga summutis, vaid käikudes. Tee käigud korda ja siis ei kõrveta jalga ära
Vasta
#12

hõljut, ku palju tahad selle resti eest
Vasta
#13

kellegil ei ole m22a sport porikat või istet deltale
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne