Postitused: 173
Teemad: 36
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
06-07-2005, 00:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2005, 00:33 AM ja muutjaks oli
Sten.)
Näiteks kui tahaks panna \"vene villisele\" mingi lääne mootori peale, kas see oleks paberimajanduse poole pealt kerge (sõnastan ümber: Võimalik)?
Postitused: 3,114
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Defineeri \"kerge\". Sellise asja puhul on paberimajandus on kindlasti raskem kui foorumisse postitamine, aga oluliselt kergem, kui projekti enda valmis saamine.
Kontakteeru ARK-i tehnoosakonnaga, sealt saad kõige paremat nõu ja abi. Muidugi ainult juhul, kui projekt ise tehniliselt mõistlik on.
Postitused: 664
Teemad: 40
Liitus: Oct 2003
Maine:
10
Jesperi jutt õige, lisaks veel niipalju (ei puuduta küll vene autosid eriti) et kui vastava margi vastava aastakäigu mudelile on pandud peale erinevaid mootoreid, siis selle mudeli mootorivaliku piires võid vahetusi vabalt teha ja muudatuse saad registreerida suvalises ARK punktis. See ei puuduta vist aga seda kui tahad vahetada bensiini diisli vastu või vastupidi. Näiteks on mul omal plaan vahetada oma vanal 88 aasta Mazda 626 2.0 liitrine 66 kw ühe nukaga 8 klappi mootor 16 klapise kahe nukaga samuti 2 liitrise aga 103 kw mootori vastu, mis samuti kuulus antud mudeli valikusse. Selleks pean ma antud vahetuse teostama ja laskma teha tehnilisse passi muudatuse mis maksab 200 kohalikku raha. Muudel juhtudel aga on jah õige alustada ARK tehno osakonnast.
Postitused: 771
Teemad: 566
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Hulk piiranguid on kaalu ja võimsuse osas: kui need on piiridest väljas, siis ARK ei luba sellist mootorivahetust. See teema on foorumist mitu korda läbi käinud, nii et otsing abiks.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel