Tere. Olen olnud juba aastakese Mokits 401 omanik. Masin on selle ajaga sõitma pandud ja mootor enam-vähem korda tehtud. Nüüd tuleb vaikselt kere kallale minna...
KUID tekkisid väiksed küsimused:
1. Kuidas töötavad Moskvitš 401\'l kojamehed? Olen aru saanud, et kahe suurema kella (spidomeeter ja masla+bensin) vahel asub selline hõbedane lüliti, millest peaks asja sisse lülitama. Aga minul ei toimunud lüliti kruttimisel midagi, millimeetri liikusid kojamehed. Asjatundjad võiksid veidi seletada seda värki.
2. Kuidas lukustatakse samal isendil uksi? Olen aru saanud (jälle) et lülitatakse väiksest lülitist tagumised- ja juhiuks kinni ning lahkutakse autost. Aga mis saab edasi? Kõrval istuja uksel põle seda lukustus lülitit. Kuid on lingi keskel väike kruvi ja lingi äärel pisike auk... Keegi kes teab, võiks teha mulle (meile) asja arusaadavaks.
Ette tänades: Kaspar
KUID tekkisid väiksed küsimused:
1. Kuidas töötavad Moskvitš 401\'l kojamehed? Olen aru saanud, et kahe suurema kella (spidomeeter ja masla+bensin) vahel asub selline hõbedane lüliti, millest peaks asja sisse lülitama. Aga minul ei toimunud lüliti kruttimisel midagi, millimeetri liikusid kojamehed. Asjatundjad võiksid veidi seletada seda värki.
2. Kuidas lukustatakse samal isendil uksi? Olen aru saanud (jälle) et lülitatakse väiksest lülitist tagumised- ja juhiuks kinni ning lahkutakse autost. Aga mis saab edasi? Kõrval istuja uksel põle seda lukustus lülitit. Kuid on lingi keskel väike kruvi ja lingi äärel pisike auk... Keegi kes teab, võiks teha mulle (meile) asja arusaadavaks.
Ette tänades: Kaspar