06-03-2005, 21:01 PM
andres22 Kirjutas:Siis oli tegemist sellega: http://www.pilt.ee/photo/261322/5438506/Jah seesama, mul tuli nüüd just meelde et voldikuksed olid sellel. Igatahes väga korras buss tundus olevat.
andres22 Kirjutas:Siis oli tegemist sellega: http://www.pilt.ee/photo/261322/5438506/Jah seesama, mul tuli nüüd just meelde et voldikuksed olid sellel. Igatahes väga korras buss tundus olevat.
PETSS Kirjutas:Esmaspäiv oli too HML IKARUS veel aia äären aga täna kadunud.Huvitaw kas läks sõitu või kadus igawiku teed?Täna igatahes seisis jälle seal nurgas kus ennegi.
PETSS Kirjutas:Esmaspäiv oli too HML IKARUS veel aia äären aga täna kadunud.Huvitaw kas läks sõitu või kadus igawiku teed?Praeguseks on see nüüd jälle õuepeal tagasi,oli teine tsehhis sees kuu aega pukkide peal seisnud. Tehnoseisund on ikka nii vilets,et ülevaatusele minna sellega pole mõtet,vaid hoovipeal saab sõita. Uut tehnoabit praeguse info järgi tulemas pole.
EdR Kirjutas:Neil ju seisab platsil uuem Kraz 6x6, sellega on ju ka veetud neid busse teelt ära. Viimati nägin toda Krazi sõidus Balti jaamas päris mitu aastat tagasi.PETSS Kirjutas:Esmaspäiv oli too HML IKARUS veel aia äären aga täna kadunud.Huvitaw kas läks sõitu või kadus igawiku teed?Praeguseks on see nüüd jälle õuepeal tagasi,oli teine tsehhis sees kuu aega pukkide peal seisnud. Tehnoseisund on ikka nii vilets,et ülevaatusele minna sellega pole mõtet,vaid hoovipeal saab sõita. Uut tehnoabit praeguse info järgi tulemas pole.
Millega Harjumaaliinid nüüd oma busse teepealt ära tooma hakkab,pole aimugi. Pannakse mingi reservis olev liinibuss asemele?
EdR Kirjutas:Seesama Ikarus vedas üht punavalget Skanni Kohtla-Järvele 21. juuli (so siis neljapäeva) hommikul. Sõitsin siis mööda, kui ta parasjagu enne Haljala teeristi puhkepausi tegi. Ühe soojaga Tallinnast Kohtla-Järvele ei pidavatki saama, kuskil teepeal tehakse alati peatus. Eile kui tulin Võsult Tallinna ühe HMLi väikebussiga, tõi bussijuht mu Mustamäele ära. Teepeal selgus jutuajamise käigus, et seda Ikarust pole ka pikemas perspektiivis veel plaanis maha kanda.PETSS Kirjutas:Esmaspäiv oli too HML IKARUS veel aia äären aga täna kadunud.Huvitaw kas läks sõitu või kadus igawiku teed?Praeguseks on see nüüd jälle õuepeal tagasi,oli teine tsehhis sees kuu aega pukkide peal seisnud. Tehnoseisund on ikka nii vilets,et ülevaatusele minna sellega pole mõtet,vaid hoovipeal saab sõita. Uut tehnoabit praeguse info järgi tulemas pole.
Millega Harjumaaliinid nüüd oma busse teepealt ära tooma hakkab,pole aimugi. Pannakse mingi reservis olev liinibuss asemele?
PETSS Kirjutas:Bussipargi tehnoautode gr numbrid on juba aastaid 2900 seeriast.Sinna alla käisid kõik õppe ,söökla ja kõik muu padajann ,mis reisijaid ei vedanud.Bussipark koosnes tol ajal tänasest TAKist (linnaliinid, Kadaka teel), Ülemiste filiaalist (linnalähiliinid ja maaliinid, hilisem RAS Mootor, tänane Ülemiste keskus) ja Lasnamäe filiaalist (samuti linnaliinid, tänaseks tagasi Kadaka teel).
Martti Kirjutas:See Kraz osteti aastate eest Mootorist, puhtjuhuslikult tunnen selle juhti tollest ajast.EdR Kirjutas:Neil ju seisab platsil uuem Kraz 6x6, sellega on ju ka veetud neid busse teelt ära. Viimati nägin toda Krazi sõidus Balti jaamas päris mitu aastat tagasi.PETSS Kirjutas:Esmaspäiv oli too HML IKARUS veel aia äären aga täna kadunud.Huvitaw kas läks sõitu või kadus igawiku teed?Praeguseks on see nüüd jälle õuepeal tagasi,oli teine tsehhis sees kuu aega pukkide peal seisnud. Tehnoseisund on ikka nii vilets,et ülevaatusele minna sellega pole mõtet,vaid hoovipeal saab sõita. Uut tehnoabit praeguse info järgi tulemas pole.
Millega Harjumaaliinid nüüd oma busse teepealt ära tooma hakkab,pole aimugi. Pannakse mingi reservis olev liinibuss asemele?
mustninja Kirjutas:[quote=EdR]
[quote=PETSS]
Seesama Ikarus vedas üht punavalget Skanni Kohtla-Järvele 21. juuli (so siis neljapäeva) hommikul. Sõitsin siis mööda, kui ta parasjagu enne Haljala teeristi puhkepausi tegi. Ühe soojaga Tallinnast Kohtla-Järvele ei pidavatki saama, kuskil teepeal tehakse alati peatus. Eile kui tulin Võsult Tallinna ühe HMLi väikebussiga, tõi bussijuht mu Mustamäele ära. Teepeal selgus jutuajamise käigus, et seda Ikarust pole ka pikemas perspektiivis veel plaanis maha kanda.
mustninja Kirjutas:Unustatud teema üles soojendamiseks otsustasin siia kirja panna kõik Eestis hetkel kasutuses olevad tehnoabibussid. Kui keegi oskab veel lisada, siis palun...
TAK
921TAK Ikarus 260 vla 1987
942TAK Volvo B10M Wiima vla 1982
943TAK Ikarus 260 vla 1984
948TAK Volvo B9M Wiima vla 1983
949TAK Volvo B10M Wiima vla 1985
TTTK
371ASO Volvo B9M Wiima vla 1986
HML
274AGZ Ikarus 260 vla 1987
Tarbus
104AVO Ikarus 260 vla 1982
MRP
015MRP Volvo B58 Vest vla 1979
Connex
380TAN Ikarus 260 vla 1982
Sebe
515TAA Ikarus 280 vla 1985
kokku 11 bussi.
eno1 Kirjutas:Minuteada sikutab Sebe ka Tarbusi busse.Ju siis on Sebe buss kobedam. Täna käisin kolasin just seal Tarbusi platsil, Connexi 374TAN seisab veel aint tokkide abiga koos. Tarbusi enda tehnoabi näha ei olnud. Samas leidus seal aiaääres ka kaks suuremalt osalt kompaktset Ikarus 260-t, Liikori nr. 16 ja 18, ning teises nurgas seisis ka üks end. Sebe Ikarus koos mõnede LAZide ja PAZide ja Mootori Luxiga.
mustninja Kirjutas:Niipalju, kui ma üldse olen näinud Pärnu busse lohistatamas, on selleks kasutatud teisi bussipargi busse. Mingit spetsiaalset tehnilist bussi neil ei ole.Pärnu Bussipargil on praegu tehnoabiks kaheteljeline punane vanem Scania veoauto (111?; mudel vajab täpsustamist). Eelmine tehnoabi oli 6X6 KamAZ, millele lõpuks kollane Ikarus kongiks peale aretati (seisab siiani bussipargis)