18-06-2005, 20:29 PM
pokk10 Kirjutas:Täna rongiga mööda sõites polnud enam EMEXis neid paista....Midagi seal ikka oli,mina möödasõites nägin.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
pokk10 Kirjutas:Täna rongiga mööda sõites polnud enam EMEXis neid paista....Midagi seal ikka oli,mina möödasõites nägin.
stretch Kirjutas:Kella poole seitsme paiku oli kaks vagunit veel alles aga ei ole hullu, küll nendegi tund tuleb. Kõrval võis näha suuri hunnikuid ER-1 tükkidega.Käisin täna peale 11 Ülemiste EMEXis ja alles olid vagunid 3309 ja 3311,ülejäänu olid tükkideks lõigatult seal kõrval maas. Rattad olid eraldi kõrvale tõstetud,huvitav kas need lähevad siis eraldi?
valdo Kirjutas:Olen eelmise kahe kommentaariga 100% nõus. Meenuvad 1990ndad, mil:Ma ei tea kas ma olen nii vanamoodne ja soviedi kaswatusega aga too ,mis praegu toimub on jube.Ärgu solvugu praegused raudtee ülemused ja ka muud kes on seotud transpordiga.Kunagi saate ka Teie vanaks ja kõikse teieagsed rongid ,trammid ,trollid ja bussid saawad mälestuseks lapsepõlvest.Siis wõib-olla saadate aru mis tegematta jäänud.Mul senini kahju ,et ise tollele mõttele ei tulnud (aga tol ajal tundusid Ikarused ja TA olevat nii igapäiwased)ja ,et AMF nii hilja alustas.Kõik on paraku oleks.Samas tore ,et päästetakse weel toda mida päästa annab.See ainult 41 aastasePETSS i arwamus asjast enesest,mis ei pruugi ühtida nooremate inimeste arvamusega mitte ainult vanatehnika hoidmiselt tulewastele põlwedele.
1. Hävitati viimased tsaariaegsed reisivagunid Ülemiste sillarongis (Haapsallu jõudsid ÜHE vaguni armetud riismed).
2. Hävitati D1 diiselrongid ja viimased 2 müüdi maha. MITTE AINSATKI D1 kompleksset vagunit ei ole Eestis alles huvilistele vaatamiseks (Paljassaares ja Pääskülas on kahe vaguni vrakid).
3. Järati puruks suur auruvedurite park Valgas (olen näinud, kuidas samad kullinokad EMEXis purustavad L-vedurit).
4. Põletati Valgas maha Eestis 1920-30ndatel ehitatud reisivagun (viimane säilinud laiarööpmeline?)
5. Lõigati puruks KÕIK TR9 trollid, mida maha ei müüdud.
6. Lõhuti maha Paberi tänava paberivabriku ajaloolised tootmishooned 1850ndatest aastatest koos osalt säilinud sisseseadega.
Kas tõesti N.Liidu aegne mentaliteet jätkub? Ma saan aru, et raha on armas, aga kas terve Elektriraudtee kui suure firma jaoks oli tõesti ühe odavama uue rahvaauto hind nii magus suutäis? Rohkem nad nelja ER1 vaguni eest ehk ühe koosseisu eest vaevalt et said, sest maha tuleb arvata vedu ja lõhkumine.
Kurb Jääb vaid üksik nukker juhtvagun Haapsalus
Regardman Kirjutas:... pakuti Haapsallu, kuid nemad polnud asjast huvitatud, sammuti oli ka ühe laiarööpmelise tsisterniga, mis seisis tselluloosi vabriku juures.
valdo Kirjutas:6. Lõhuti maha Paberi tänava paberivabriku ajaloolised tootmishooned 1850ndatest aastatest koos osalt säilinud sisseseadega.Võib vähemalt loota et Hobujaama tänava piirkonnas olevad paekivist hoonetekompleks jääb alles. Mulle tundub et on vägagai hästi säilinud välja arvatud mõned hooned mis on maha põletatud ja müürid ainult püsti jäänud(laed ja sissekonstruktsioonid puidust).
valdo Kirjutas:Jutt käib tõenäoliselt sellest tsisternist:Regardman Kirjutas:... pakuti Haapsallu, kuid nemad polnud asjast huvitatud, sammuti oli ka ühe laiarööpmelise tsisterniga, mis seisis tselluloosi vabriku juures.
See oli eraomanduses ja selle eest taheti palju raha saada. Haapsalu muuseumil seda raha polnud, samuti ei saanud seda vedada raudteed mööda, kuna liugelaagrid ei olnud korras ja automaatsiduri asemel oli tal vanatüübiline vintsidur veel küljes.
Nii ta läks utiili, nagu ka Vessel seisnud eestiaegne raudteeülema vagun
Regardman Kirjutas:ER2-1027 või 1032 (2101/02)Üks ümarate juhtvagunitega koosseis meil alles ongi,aga see on seeriast ER2 ja nr. täpsemalt 1027 (Meie nr. 2101/2102),ER1 üks juhtvagun on Haapsalus,rohkem ümaraid juhtvaguned Eestis alles pole.
EdR Kirjutas:Ei ostetud midagi. Tõmmati sõiduplaani lihtsalt vähe koomale. Eks vaata sõiduplaani,mitu korda elekter Klooga-Randa päevas sõidab....
Elektriraudtee võiks midagi uuemat soetada küll.