Rabi Kirjutas:Ja kui ma ta korda teeksin siis, kas keegi oskaks umbkaudselt öelda, mis oleks
selle auto hind ?
Hind tekib asjale siis, kui
1) on olemas müüja
2) on olemas ostja
3) nad on omavahel kokku saanud
4) nad on omavahel kokkuleppele jõudnud
Kui nimetet neljast asjast on kasvõi üks puudu, ei saa me rääkida mingistki reaalsest hinnast. Reeglina on tegelik hind tihti palju madalam sellest, mida müüja soovis asjast algselt saada. Ja vahel ka veidi kõrgem sellest, mis potentsiaalne ostja oli nõus välja käima.
Mis puudutab 02 kui tiiptasemel korda tehtud uunikumihinda, siis sellel asjal on Eestis väga väike nišiturg ehk siis kahtlen, kas eelnimetet neli asja on korraga olemas. Probleem seisneb selles, et selle klassi autode juures kipub potentsiaalne ostuhind olema KORDADES madalam hädapäraseks restaureerimiseks kuluvatest materjalidest, vahenditest ja detailidest. Kui siia juurde liita veel oskus-restaureerija kallis tööaeg, on asi päris laes.
Ehk siis - kui ma kulutan restaureerimiseks nt 40 tuhat krooni materjalide ja osade peale, siis ma ei taha seda liikurit ju sellest summast madalama hinnaga müüa...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel