Tsitaat:ümberehituse puhul mootor nii tähtsusetu on, et ta vaid 180hp-ga piirdub. Kui ehk tõesti 1.6 moto võetud mingisse klassi mahtumiseks...
Kunagi õnnestus seda Top Geari videot ka näha, kahjuks pole seda enam alles mul.
1.6 mootoriga ei tohiks seal mingit pistmist olla. 1.6 mootor ja 180hj eeldab imho võimsust väga kõrgel ja kitsas pööretevahemikus. Aga ehitati ikkagi tänaval sõidetav aparaat.
Kui ma õigesti mäletan siis kasutati 2.0 Lancia mootorit(põhimõtteliselt sama mootor, mis Fiat Cromal), mitte ei hakatud sigulliomaga imesid tegema

Pritsungiga mootor annab Lancial tehaseseades 122hj. Vabalthingavana ära tehtud mootori mõistlik kestvuspiir ongi 180hj. PS! minu kogemuste järgi ei ole sel mootoril jõud ainult lõpus, vaid päris laias pööretevahemikus

Arvesse vb tasub võtta ka seda, et esimesed eksemplarid (väiksemakubatuurilised 1,5l vms) pandi fiat\'dele juba 60-date lõpus, niiet tegu suht vana, kuid hästiõnnestunud mootoridisainiga. Põhimõtteliselt on tuntud Lancia Delta HF Integrale\'l sama mootor, ainult föön on juurde pandud ja pisiasju muudetud.
Hobiinseneridel tasub uurida vb seda linki
http://zsiguli.hu/english/english.html seal ka õpetus, et kuidas sigullile sellist mootorit peale toppida jne. Minuteada on ka eestis paarile sigullile sellist mootorit peale topitud, ühte on isegi õnnestunud lähedalt näha.
Ja et teemasse ka läheks, siis ei kujuta ette sigulli, millele antitiib sobiks. Kuidagi ei lähe mitte kokku tema olemusega. Isegi rallikate oma
selline näiteks ei ole muud kui paras aretis. Ennem tasuks kere \"viimase peal\" korda teha, niiet küljed on sirged, mitte lainelised ja et värv läigib, mitte ei ole rulliga värvitud ja et rooste oleks võõrsõna. Vot see oleks ilus vaadata, teistel ka tänaval. Kole, mittesobiv antitiib hakkab tänavapildis kohe silma häirima, siis on juba see, et kui teha \"rotikas\", siis ikka korralik rotikas, et saaks vähemalt natuke naerda ja teised saaks aru, et poisid on natuke huumorit teinud.
See on minu isiklik arvamus.