06-08-2005, 21:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2005, 21:33 PM ja muutjaks oli -matu-.)
Nonii..... lõpuks sai siis täide viidud see kauaoodatud tegevus- iz 56 K nüüd maale viidud ja suuremalt osalt ära puhastatud..... pesin ta korralikult puhtaks, isend ikkagi üle 20 aasta kuuri all seisnud ja kõvasti tolmu kogunud... viimastest sõitudest oli isegi paksult kivistund pori veel küljes..... aga njah.... asi on täitsa heas korras, tundub hetkel. võimalik, et kui külgkorv välja arvata(külgkorvil nimelt pole \"korvi\" peal, vaid ainult torud.), siis võibolla isegi 100& originaal..... sest eelmine omanik sõitis sellega viimati üle 20 aasta tagasi, veneajal, ja siis ikka pandi tsiklitele originaaljuppe.....
Hetkel veel masinale hääli sisse ei saanud, kuna teatud kohustusi oli ja tervet päeva ei olnud aega sellega tegeleda..... pesin siis suurest porist puhtaks kõik kohad, võtsin karpa maha ja õhufiltrid puhastasin ära...... uus aku sai kah peale, süüde läks sisse isegi
proovisime ka pirniga, kuidas vooluga on(noh et miks käima ei lähe...). kuni süütepoolini tuli voolu, aga piibuni säde ei jõua.... arvatavasti on mähis või midagi seal syytepoolis niiskust saanud, viisime tuppa ahju peale kuivama..... võib arvata, et kontaktid on kah ära kondenseerunud, neid tuleb veel kindlasti puhastada...
aga njah, tööd, mis siis veel tegemist ootavad
tähtsuse järjekorras):
*silindri \"ribide\" puhastamine
*süütepooli külgepanek
*kontaktide kontroll/nühkimine
siis vist hakkab liikuma loodetavasti.... pikemas perspektiivis ootavad tegemist veel järgmised asjad:
*värvimine
*külgkorvi restaureerimine. (üks teine külka raam on veel,MITTE ORIGINAAL, võibolla panen tolle külge ja teen püstisõidetavaks, nagu krossikatel külgvankritega...) igatahes muuseumieksponaadina/vanatehnikakogujale oleks see värtuslikum ikka orig. korviga...
Hetkel on peal ainult külka raam koos rattaga, noh tasakaalu mõttes
ok, jutt juba niigi pikaks läind... tahaks hullult pilte kah teha, aga puudub digikas
ja skänner kah.....
loodetavasti saab häled sisse ikka, tahaks loota!!
Jõudu teile teie tegemistes!
Hetkel veel masinale hääli sisse ei saanud, kuna teatud kohustusi oli ja tervet päeva ei olnud aega sellega tegeleda..... pesin siis suurest porist puhtaks kõik kohad, võtsin karpa maha ja õhufiltrid puhastasin ära...... uus aku sai kah peale, süüde läks sisse isegi

proovisime ka pirniga, kuidas vooluga on(noh et miks käima ei lähe...). kuni süütepoolini tuli voolu, aga piibuni säde ei jõua.... arvatavasti on mähis või midagi seal syytepoolis niiskust saanud, viisime tuppa ahju peale kuivama..... võib arvata, et kontaktid on kah ära kondenseerunud, neid tuleb veel kindlasti puhastada...
aga njah, tööd, mis siis veel tegemist ootavad

*silindri \"ribide\" puhastamine
*süütepooli külgepanek
*kontaktide kontroll/nühkimine
siis vist hakkab liikuma loodetavasti.... pikemas perspektiivis ootavad tegemist veel järgmised asjad:
*värvimine
*külgkorvi restaureerimine. (üks teine külka raam on veel,MITTE ORIGINAAL, võibolla panen tolle külge ja teen püstisõidetavaks, nagu krossikatel külgvankritega...) igatahes muuseumieksponaadina/vanatehnikakogujale oleks see värtuslikum ikka orig. korviga...
Hetkel on peal ainult külka raam koos rattaga, noh tasakaalu mõttes

ok, jutt juba niigi pikaks läind... tahaks hullult pilte kah teha, aga puudub digikas

ja skänner kah.....
loodetavasti saab häled sisse ikka, tahaks loota!!
Jõudu teile teie tegemistes!
Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...

Inimene õpib oma vigadest....