Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Ega ometi ei ole olemas Moskvich 408 cabriot. Ma nägin ühes linnas sellist, ukse raamid olid veel alles aga ligidalt ei näinud. Ma ise arvan et on lihtsalt katus maha lõigatud.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Mul on olemas ZA RULJOM aastatest 78-82.Sääl oli tagaküljel alati 2 pilti.Kuskilt meenub ,et AZLK oli säänseid autosi katseeksemplaridena isegi teinud.Paari näddali pärast leiaks tolle pildi üles aga siis on hambad,mina ei mõista noid siia küll panna.Saaks kuidagi kellegagi kokkuleppele ,mul on noid pilte päris palju.
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
06-08-2004, 23:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2004, 23:44 PM ja muutjaks oli
Martti.)
Eks kui ma maale satun siis üritan seda Mosset endale sebida ja siis vaatab mis edasi saab ja kuhu panna. Ja tegemist oli päris kindlalt 4 ukselisega, ega ometi Mosse polnud paraadauto?
Postitused: 1,214
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Kabriovariante tehti minuteada ainult M400/401-st, lisaks mõned lahtised võidusõiduautod Mosse (407?) baasil. Nähtud masina näol on tõenäoliselt tegemist kõige labasema \"relakakabrioga\". Paremal juhul on mõni ettevõtlik ja piisavalt rahakas inimene hankinud ARK-st ametliku ümberehitusloa ja siis ka tõesti tänavasõidukõlbuliku kabrio-Mosse valmis ehitanud. Paraadmossest pole ma kuskilt midagi kuulnud. Olen küll netis näinud pilti kabrio-Volgast (GAZ-24) ja M408 2-ukselisest kupeest (olevat toodetud 2 eksemplari).
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Minu mälu mööda olivad 408 katsemudelid 2 uksega ja lahtised.Veits kannatjst ja kellegi abile lootes saaks noid mosse pilte siia küll.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Just sellist autot ma just mõtlesingi.
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Seda 408 cabriot pole enam alles, mingi koluhunik oli veel seal hoovipeal. Ma pole siiski kindel kas olid seal selle mossejupid. Muide see asus Kiviõlis.
Postitused: 1,141
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
See on ikka väga ilus auto, peaks ütlema...
Postitused: 756
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Kahtlemata oleks ta saanud oma aja kaunitari tiitli. Tundub, et see lahtine versioon oli väljatöötamisel samal ajal sedaaniga 408. Ees on horisontaaltriipudega kannel, mis sellisel kujul tootmisse ei jõudnud vaid hoopis neljarealise vertikaaltriipude-avadega kandlega. Omal vedelevad 3 tehase käsiraamatut, millest 67.a raamatul on kaanepildiks ka samuti horisontaaltriipude-avadega kahelaternalise versiooni pilt, ka lk. 4 olev mudelifotol sama. Teistes kahes 68. a. raamatus ikka see üldlevinud kannel. Kõigis kolmes raamatus aga lk. 107 laterna võru eemaldamise fotol aga jällegi näha horisontaaltriipudega kannelt. Ka ei läinud tootmisele ka sellised keskelt lamedad ratta ilukapslid, vaid sarnased keskelt munaja kujuga kapslid.
Sama kabrioleti pikad tagatiivad koos harjaliistuga leidsid aga kasutust mudeli 433 juures.
Postitused: 412
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
2
Assa raks, sellisega tahaks küll sõita.
Maamees linnast.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Tõeline pärl.Sellisega sooviks küll sõita,tekitaks Tallinnas elevust.Kas aga selline isend meie päewini säilinud on?
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Palju huvitavam oleks seda autot vaadata altpoolt, et mis hoiab ära uste kinni kiilumise. Kui see teadmine on saavutatud, siis ei ole vist kuigi keeruline asuda replikaid "kokku õmblema".
Palume WAX-il jätkata tööd!
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 3,169
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
63
Replicale tuleks kahjuks nõuete kohaselt "sang" peale ehitada.