skorpion3
Registreerimata
Nimelt kust oleks võimalik osta sportnukkvõlli ja muid sellega vajaminevaid detaile Ford sierrale 84 a 1,6l ( hea oleks kui keegi oskaks anda täpset nõu paigaldamise suhtes ja muu värgi kohta)
Fordil on ehitatud kere ja muud asjad ümber aga mootorit oleks nüüd vaja ringraja jaoks kaasa aidata!
Postitused: 5,874
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Oled Sa kindel, et sa just 1,6-st tahad ehitada?
Aga abiks on tutvumine sellise kohaga nagu
www.burtonpower.com, nemad tegelevad Fordi kola müügiga.
Seal on ka päris hea teh-abi külg. Alusta näiteks siit:
https://www.burtonpower.com/tech_support.aspx Seal juttu nii konkreetsetest asjadest kui ka Sierra Pinto sarja mootoritest.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
skorpion3
Registreerimata
Aga kas eestis pole võimalik kuskilt osta ( saak ju konsulteerida jne siis). ja 1.6 selle pärast et enne KUI OTSUSTASIN NUKA VAHETADA sai pool aastat tagasi tehtud kapitaalremont, lihvitud polokikaas ja muud värki särki
Postitused: 5,874
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Kui Eestis, siis ehk nõus nõuga aitama Melasi Auto nimeline ettevõte.
www.melasi.ee Või siis Laki Tuning.
See tasub ka enne läbi lugeda:
http://www.pumaracing.co.uk/pinto.htm Ainult nukkvõll ei anna tulemust. Competition nukk ei pruugi standartjuppidega üldse sobida.
NB suurte tähtedega kirjutamist peetakse foorumites üldjuhul (ebaviisakaks) karjumiseks.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
skorpion3
Registreerimata
Vabandan, aga see
www.melasi.ee ei taha kuidagi avaneda.
skorpion3
Registreerimata
aga kas keegi teab ohte, mis võivad ilmneda kangema nuka panemisel?
skorpion3
Registreerimata
hmn melasi pakub vist ainult originaali
FlammablE
Registreerimata
To Jesper:
Mitu mb see raamat on? Kui võimalik, võiksid ta kuhugi ftp-sse või kui tegu pole väga mahuka failiga, siis kasvõi zone.ee-sse üles lükata, kui see lihtsam. Ise huvitun ka pinto kohta käivast materjalist.
Muidu soovitan teema algatanule samuti 2.0 dohc mootori hankimist. 1,6 karpa on nii uimane, et sure ära. v6 jälle võib ringrajal veidi raskeks osutuda ja kaalujaotus osutuks ka vist DOHCi puhul veidi paremaks, kui v6 korral. DOHC on veidi kallim ehitada, kui 1,6, aga samas tuleb 1,6 kõva raha eest ehitada, et saada sealt juba sama võimsust, mis 2.0 dohc tehasest. Nii väikse töömahuga mootor tahab kõvasti pöördeid saada, kõrgetel pööretel aga kipuvad asjad lagunema=$$$, et veidigi kestaks.
Ise olen ka 1,6 karpaga sierra omanik.
Postitused: 3,189
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
Raamat on 39 mega, tegelen selle ülespanekuküsimusega, aga positiivsed tulemused pole garanteeritud.
Postitused: 3,189
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
08-02-2005, 12:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2005, 12:22 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Kuidas see \"pingis koopia tegemine\" välja näeb? Võetakse originaalnukk ja sellest tehakse? Või lausa toorikust? Kes teeb ja kui palju maksab?
Muidu ise valisin välja Kent Camsi Fast Road Injection nuka, 1000-6250rpm .499\" LIFT 263deg TIMING 110deg .008\"/.010\" CLEARANCE. Ehk nagu näha, duration on üsnagi konservatiivne, see eest aga tõusu on kõvasti - täpselt see, mida pea iga Pinto-raamat soovitab. Saab ka ilusti kitina tellida, kus on siis täpselt õige pikkusega nookurid, klapivedrud, tihendeid, häälestusrõngas, etc. Paraku on asja hind otse Inglismaalt tellides selline, et vähemalt see aasta see minu kapoti alla ei jõua. Küsisin ka Eesti \"tuuningfirmadelt\" pakkumisi, mitmel pool lubati uurida, aga tundub, et ega nad seda eriti müüa ei taha - ju siis spoilerite müügiga saab leivale võid paksemalt määrida kui tuuninguga.
Pinto puhul ei soovitata porte suurendada, kuna nad on enamiku mootorite jaoks juba niigi liiga suured. Seda vähemalt siis, kui ei paigaldata suuremaid klappe. Tuleks ainult elimineerida töötlusvead ja teravad servad, sissepritsekaane puhul on neid üsna vähe, karpakaane puhul veidi rohkem.
Juhul kui tegemist on muidugi vange mittevõtva all-out võidusõidukaanega, siis kehtivad veidi teised reeglid, see eelnev jutt kehtib puhtale tänavamootorile.
Igaks juhuks muidugi mainin, et mul on 2,0 mootor, mitte 1,6 nagu teema algatajal.
FlammablE
Registreerimata
Suured tänud, et raamatu üles said lükata!
Vägagi hariv kirjandus. Asun tõmbama.