Vene 50cc roller?
#1

Olen kuulnud et olid olemas sellised,kas tõesti? äkki keegi teab?
Vasta
#2

ma arvan et sa mõtled vjatkat aga ma ei tea kas see on 50cc mul on pilt ka...
Vasta
#3

vjatka on 150 cc
Vasta
#4

kas mitte mingi 175 polnud w?
Vasta
#5

vene roller Toungue http://www.zid.ru/ru/products/moto/zid50scooter.html
Vasta
#6

sme4gol sul on vist õigus et ta on 175 cc murovei on 200 vist ??
Vasta
#7

Vene minuteada kaht sorti rollereid teinud vanasti.
Üks oli Vjatka baasil. Järeltulia Elektron. Need 150 kuubikut.
Teine oli Tuula ja Muravei. Need 200 kuubikut. Tuula baasil oli vägagi huvitav rolleri mudel. Laiade kummidega. Meenutas tänapäeva eurorollerit. Tulitsa oli vist nimi.
Tuulal oli ka sügava vene aja kohta väga eesrindlik tehnika. Starter, mis oli koos generaatoriga. Ja teine uuendus oli sisselaskeklapp. Vene polegi teistel asjadel seda kasutanud. Praegu järsku ei meenugi et oleks.
See rolleri pilt mille Speeder pani polegi minu arust Vjatka. See mingi pilusilmade oma. Aga vahet pole Vjatka ongi sealt maha kupitud. Vene pole ainult tagavararatast pannud ja tagatuli oli hoopis teine.
Vasta
#8

see seal pildil on arvatavasti vespa, s.t. itaallane ja vjatka ongi vespa pealt maha tehtud, kusjuures vjatka kaubaroller, s.o. kolmerattaline, on otseselt maha téhtud vespa kaubarolleri pealt. ainuke vahe on selles, et venelased tõstsid vahekasti vasakule poole ja kui vespal oli õlipidur siis venelane pani ikka \"vana hea trosspiduri\"Wink
Vasta
#9

kas kellelgi pole nende rollerite pilte millest te rääkisite
Vasta
#10

ma leidsin mingi rolleri pildi aga ma ei tea kas see on 50cc
Vasta
#11

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: speeder
kas kellelgi pole nende rollerite pilte millest te rääkisite
Vaata lingilt AUTOSOVIET. Seal kõik vene rattad väljas. on ka Tulitsa ja teised rollerid.
To Unikman. Vjatka pole minuteada kunagi kaubarollerit teinud. Tuula oli see. Autosovieti leheküljel polnud ka Vjatka kaubarollerist haisugi.
Vasta
#12

kaubaveo rollereid tehti nii 150 kui ka 200 cm3 mootoritega. mul terve raamat nende kohta. või isegi kaks...
Vasta
#13

ise sõitnud ka muraveiga , tal on 150 cm3 mootor
Vasta
#14

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: motamees
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: speeder
kas kellelgi pole nende rollerite pilte millest te rääkisite
Vaata lingilt AUTOSOVIET. Seal kõik vene rattad väljas. on ka Tulitsa ja teised rollerid.
To Unikman. Vjatka pole minuteada kunagi kaubarollerit teinud. Tuula oli see. Autosovieti leheküljel polnud ka Vjatka kaubarollerist haisugi.
Vjatkast ja Vjatka kaubarollerist on pikemalt ja piltidega kolmel lehel juttu \"igrushki dlja bolshih\" 15 numbris. Kahjuks ei saa skaneerida seda artiklit

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#15

Speederi pandud pildil peaks olema Vespa, Itaalia roller, mille järgi Vjatka tehti - 150 ccm.

175 ccm olid Vene ajal ainult mõned CZ Cezeta rollerid, aga neid ei tohiks Eestis olla ühtegi, toodetud 1950-60-tel.

200 ccm on Tuula, Turist ja Tulitsa; Tulitsa baasil on kolme rattaga kaubaveo variant Muravei. Vanad Kaubaveo motorollerid olid Tuula baasil ja Tuula TG-200 on täpne nimetus.

On olemas ka Vjatka kaubaroller, millest on mäletamist mööda isegi siin foorumis juttu olnud, Eestis peaks mõni neid ikka olema.
Vjatkad on kõik 150 ccm. Kaubarolleri tähis on Vjatkal MG-150 (kus G - gruzovoi). Mul on olemas isegi üks kehv pilt sellest:

[Pilt: vjatkaMG-150.JPG]

Niiet, 50 ccm rollereid vene ajal ei toodetud, kuid 90-test alates on neid vast ikka tehtud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne