(26-09-2014, 08:52 AM)Audi100C2 Kirjutas: ... Esivedu, automaat ja lamellid, sõidetud 6a - no ei olnud hädasid, kui ise loll pole, siis on raske midagi ekstreemset tekitada.
Esivedu, manuaal ja naelad, sõidetud 1a - sama teema mis eelnevaga.
Nelivedu, automaat ja naelad, sõidetud 3 kuud - ootan talve!
hehee
tagavedu, manuaal, suverehvid - sõidetud esimesed 10+ aastat, raske oli aga võimalik ikkagi kuidagiviisi saada punktist A punkti B, ehkki vahel vajub auto ka 10 km/h kiirusel kraavi poole.
esivedu, manuaal ja naastud - sõidetud järgmised 20+ aastat paralleelselt nelikveolisega, mõistlikult liigeldes pole olnud probleeme ei edasisaamisega ega teelpüsimisega, ekstreemsusi pole kunagi tekkinud.
lülitatav nelikvedu, alaline tagavedu (kastikas) ja naastud -sõidetud 20+ aastat paralleelselt esiveolisega, nelikveoga pole probleeme esinenud, kuid tagaveol tekivad kuiva tee järel ootamatult kiilaka lõigud, mis tekitavad probleeme ja on lõppenud nii kord 5 aasta peale teelt väljasõiduga
pidev nelivedu, naastud - sõidetud ajuti tööautoga, teel kui naelutatud, anna vaid tuld.
Aga kui hinna ja kvaliteedi suhet vaadata, siis kõige ohutum ja odavam (auto, kütusekulu, hooldus) on sõita ikkagi esiveolisega.
Eriti kui arvestada teeolusid, mis on mägised ja enamasti libedad ning seda, et töölesõidu aega ei taha esiveolise 40 mintsi asemel õiget kiirust jms valides pikendada 1,5 tunnini ning teist samapalju kojusõidule.