Postitused: 3,544
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
flanagan Kirjutas:Paigalda jagaja autole.Valesti paigaldada ei saa(408 ja allapoole mootoritel oli võimalus panna jagaja 180 kraadi valesti,412 mootoril on see välistatud.
kui Sa ikka jagajat ennast silmas pead, siis 412 motol saab teda küll 0-360kraadi valesti peale panna.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,544
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
üks räägib aiast - teine aiaaugust. Mina rääkisin sellest, et kui jagaja maha võtad, pead ka \"rootori\" asendi fikseerima - kui jagaja valesse hambasse istub, on süüde vale. Jagaja korpus 412 motol tõesti tagurpidi peale ei lähe - aga korpus on ainult pool süüdet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,544
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
02-02-2005, 21:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2005, 00:21 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
nonii, eile õhtul uurisin seda jagaja-asja. Mul oli õigus - aga see ei tähenda loomulikult, et mulle vastu rääkinud staazhikate mosuomanike jutt vale olnud oleks...
vabandan illustreeriva pildimaterjali suure mahu ja niru kvaliteedi eest juba ette.
rootorit sain oma \'88a 2140-l igatpidi panna:
mootoriruum - mosu mis mosu
rootor küljelt
rootori ots
jagaja asend 1
jagaja asend 2
jagaja asend 3
jagaja asend 4
jagaja asend 5
mainiks veel, et erinevate rootoriasendite puhul istus jagaja \"staator\"/jalg ilusasti (tikk?)poltide otsas - jagaja oli paigas. Ning väntvõlli asend on kõigi piltide vahel üks ja sama
asjatundlikud arvamusavaldused minu \"anomaalse\" masina kohta vägagi teretulnud!
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,544
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
02-02-2005, 21:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2005, 21:55 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
\"taruvarga\" jutust saan aru, et üldjuhul on 412 moto jagaja teistsugune kui mul? Või on AZLK (M2140) moto Izhevski omadest kuigivõrd erinev? Ok, antud post oli rohkem teema uppimiseks - huvitav teema!
PS! Mu masina mudel on tegelikult 21406 - nn. 2140 põllumajandus-variant, 4*trummel, taga jäigem vedru.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 275
Teemad: 34
Liitus: Sep 2004
Maine:
3
nujah, see hammakas peaks ikka mootorisse jääma, kas ta on ekstsentrikusse kinni kiilunud või on keegi ratsionaliseerija midagi teinud seal.aga nüüdki pole kõik kadunud, pane jagaja tagasi. keera väntvõll rihmaratta märkide järgi ÜSS, Tee kindlaks kas survetakt on esimeses või neljands silindris. Nüüd vaata, millise juhtme alla läheb rootor, sellesse auku pistad survetaktis oleva silindri küüla ja teised juhtmed siis lähtuvalt sellest. nüüd paned paika süütemomendi ja annad talda.
Postitused: 3,544
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
hullmaks Kirjutas:nujah, see hammakas peaks ikka mootorisse jääma, kas ta on ekstsentrikusse kinni kiilunud või on keegi ratsionaliseerija midagi teinud seal.
selge - see siis ongi erinevate \"maailmavaadete\" põhjuseks
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"