Postitused: 91
Teemad: 23
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Tere... Küsimus siis selles, et mille järgi peab sobitama krunti ja värvi omavahel kokku, ja kas ültse peab. Küsin sellepärast, et kui eelmine kord värvisin hakkas vana värv ja/või krunt kobrutama...kuid siis oli mul vana värv all, aga seekord kavas vana värv täitsa alt ära võtta, täitsa puhtaks pinnad...
Ootaks vastust siis ainult nendelt kes asja jagavad...eelmine kord soovitati mulle valesti ja siis läksgi aia taha see värvimine mul...
Postitused: 91
Teemad: 23
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
ma pole tegelikult sellest happekrundist midagi kuulnudgi...kui kallis see ültse on? ja kui nt poemüüa ei oska suurt midagi seletada kas siis aitab sellet ka kui osta kõik ühe firma omad? muidu plaanis värvida ja kruntida aerosooliga, kuna pole pintsliga kunagi proovinud ja ma arvan et ma pole nii prohv... aga kui jätta happekrunt alt ära kas siis on suur vahe ültse?
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
08-02-2005, 15:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2005, 15:03 PM ja muutjaks oli
jurkman.)
Üldiselt autovärvid sobivad omavahel, see on väga harva kui tekib mingi reaktsioon.
Happekrunt on ca 500 kr/l, pintsliga on teda suhteliselt ebamugav peale kanda, kiht saab õhuke ja ebaühtlane, lisaks ei kannata happekrunt polüesterpahtlit.
Ei pea ju tingimata happekrundiga tegema, mingi kahekomponendiline tavaline krunt ajab ka asjad ära.
Üldiselt ei soovita spraydega üldse jamada, need on ikka ajutiseks kohtparandusteks/iluraviks -- värvikiht on rabe ja õhuke, pole roostekindlust, meh tugevust ega silmal hea vaadata.
Postitused: 91
Teemad: 23
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
no jah eks siis peab selle pintsliga värvimise ära proovima...aga muidu olen kuulnud ka püstoliga värvimisest aga seal peab vist kompressor ka ikka olema? palju muidu umbes värvi läheb kui ma tahan delta värvida, esihark, paak, küljekarbid ja siis see tagumine porilau värv mis on istme all...
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Alustaks sellest, et mis masinat sa värvida tahad? Olen näinud ka mootorrattaid, mille pinnale on pintsliga kantud auto kivikaitse ning aparaadid näevad välja tunduvalt ilusamad kui oskaks arvata.
Sellise variandi puhul pole mingit muret kui värv kuskilt maha tuleb - tõmba pintsliga korra üle. Samas on teine probleem - kas te olete müügil näinud kivikaitset mingis muus värvitoonis peale musta - näiteks roosat?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 91
Teemad: 23
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
hetkel kahjuks nii palju raha pole, et maalri juurde viia või midagi muud teha. pean valima kõige odavama tee...
ja värvida tahaks deltat
Postitused: 91
Teemad: 23
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
tekkis veel selline küsimus et kas aerosoolidega on külmakraadid ka tähtsad...et ei saa hetkel nt värvida kuna õues külm??
Postitused: 91
Teemad: 23
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
no jah siis peab kevadet ootama...kuna garaaš on mul väga hõre...ja seda ei saa kuidagi soojaks.
Postitused: 281
Teemad: 34
Liitus: Sep 2004
Maine:
3
paar 500 w proset peaks ka abiks olema, paned parajale kaugusle detailist ja sealt õhkab seda kuuma ka kena ports, puhuril see häda, et keerutab kangesti tolmu üles. võid ju ka näiteks mingi osa garaasist eraldada ülejäänust, riputad kangad või kileseinad, väiksem ruum kergem kütta. muidugi tuleohutus sel juhul,, et küttekehaga miskit põlema ei paneks
Postitused: 91
Teemad: 23
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
pole asjaga nii hirmus kiire...kannatan kevadeni ära küll.