Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Kasutaja oldmoped kui selle valdkonna professionaal ning korüfee oskab Sind kindlasti aidata, ma loodan.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
praegu puhastan besupaaki ja summutit ( tükk tööd sellega sest olemas on ainult liivapaber ja terashari)
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
mul tekkis selline küsimus et kas d8 mootor sobib riga 5 raamile
äkki keegi oskab vastata
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
11-02-2005, 21:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2005, 21:42 PM ja muutjaks oli
oldmoped.)
... keegi rääkis siin eelmistes postides nagu tastamisest... aga sobib küll. Mootorid on omavahel vabalt vahetatavad - kõik võrrimootorid on täpselt samade kinnitustega, ainus, millega peab arvestama, et d4 ja vanemad d5 on kitsa keti ketirattaga, uuemad laia keti omaga.
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
ega ma tegelikult originaali moodi päris ei püüa teha, aga tahaks täitsa korda teha
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
küsimus: kui hästi saab ise teha gaasisiibrit ja kui hästi see töötab ( äkki keegi teab )
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
aga kust seda võiks saada, karburaator on ise mingi d mootori oma ( ma ei tea kas seal mingit vahet on et mis d )
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
kas keegi oskab kommenteerida kuidas jääb tulemus kui raam ja paak katta kruntvärviga ja lakk peale
kas on ka vastupidav
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Minu tagapaagiga võrril on värvitud paak ja porilauad kruntvärviga, see oli umbes 3 aastat tagasi, ja rooste pole siiamaani läinud.
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
mis nimelist värvi kasutasid ja kas lakkisid ka
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Ei lakkinud üldse, mõni koht paagil jäi laiskusest lausa värvimata ja pole ka siiani rooste läinud(täitsa paljas plekk oli). Värviks oli Corrostop(õigekiri?), kuna tahtsin värvida valgeks aga kuna valget värvi mul polnud siis värisin helehalli krundiga.
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
mul ka mingi KORRO stop täna värvisin juba osa paaki üle(katsetan)
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
värv on hea aga katan ikka muu värviga
otsin mootorit ja mootori juppe(endal ainult osad jupid), kui kellelgi on pakkuda andke teada
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
kas keegi teab mida teha et saada väntvõlli hammasratta küljest lahti ?
Postitused: 3,047
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
rnkx Kirjutas:kas keegi teab mida teha et saada väntvõlli hammasratta küljest lahti ?
Selleks on spetsiaalne tõmmits, mille üks ots sobib väntvõlli hammasratta eemaldamiseks ning teine veo(keti)hammasratta jaoks.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 311
Teemad: 14
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
aga kui seda ei ole kas on veel mõni võimalus?
milline see tõmmits välja näeb?
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
24-02-2005, 15:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2005, 15:50 PM ja muutjaks oli
oldmoped.)
Kitsa keti ketirattaga oli Д6у
See oli vähelevinud modifikatsioon ja ei hakanud seda lihtsalt mainima. Samuti see У kuskil mootori peale löödud markeeringus ei kajastunud (nagu ka Д5м on ilma m täheta karteril).
Д4 laia ketti ei saa üldse panna - kett hakkab vastu karterit ja kaant käima... hilisematel mootoritel on keti koht laiem ja mis kett sinna käib, sõltus ketirattast.