Projekt Riga (5)
#1

kas keegi teab kust saada riga 5 pilte. on kavatsus ühte ehitama hakata jupid peaaegu kõik koosSmile


Vasta
#2

Kasutaja oldmoped kui selle valdkonna professionaal ning korüfee oskab Sind kindlasti aidata, ma loodan.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#3

praegu puhastan besupaaki ja summutit ( tükk tööd sellega sest olemas on ainult liivapaber ja terashari)


Vasta
#4

mul tekkis selline küsimus et kas d8 mootor sobib riga 5 raamile
äkki keegi oskab vastata


Vasta
#5

... keegi rääkis siin eelmistes postides nagu tastamisest... aga sobib küll. Mootorid on omavahel vabalt vahetatavad - kõik võrrimootorid on täpselt samade kinnitustega, ainus, millega peab arvestama, et d4 ja vanemad d5 on kitsa keti ketirattaga, uuemad laia keti omaga.
Vasta
#6

ega ma tegelikult originaali moodi päris ei püüa teha, aga tahaks täitsa korda teha


Vasta
#7

küsimus: kui hästi saab ise teha gaasisiibrit ja kui hästi see töötab ( äkki keegi teab )


Vasta
#8

rnkx Kirjutas:küsimus: kui hästi saab ise teha gaasisiibrit ja kui hästi see töötab ( äkki keegi teab )

Ma teadsin inimest, kes tegi sõja ajal ise mootorratta. Kolvi valas ise, kolvirõngad sepistas ise, käigukastihammasrattad tegi tööpinkide peal ise valmis jne... Kuldsete kätega mees oli... rahu tema põrmule.

Selle kõrval on segusiiber käkitegu. Samas ma ei näe absoluutselt mingit mõtet suurtes mass-seeriates toodetud D-mootorile sellist detaili valmistama hakata, palju lihtsam on otsida valmis detail. Kui tegemist oleks miski eksklusiivse haruldase sõiduriistaga ja segusiibri otsingud ei annaks mul aastakene-paar tulemusi, alles siis hakkaksin ehk ise tegema.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#9

aga kust seda võiks saada, karburaator on ise mingi d mootori oma ( ma ei tea kas seal mingit vahet on et mis d )


Vasta
#10

kas keegi oskab kommenteerida kuidas jääb tulemus kui raam ja paak katta kruntvärviga ja lakk peale

kas on ka vastupidav


Vasta
#11

Minu tagapaagiga võrril on värvitud paak ja porilauad kruntvärviga, see oli umbes 3 aastat tagasi, ja rooste pole siiamaani läinud.
Vasta
#12

mis nimelist värvi kasutasid ja kas lakkisid ka


Vasta
#13

Ei lakkinud üldse, mõni koht paagil jäi laiskusest lausa värvimata ja pole ka siiani rooste läinud(täitsa paljas plekk oli). Värviks oli Corrostop(õigekiri?), kuna tahtsin värvida valgeks aga kuna valget värvi mul polnud siis värisin helehalli krundiga.
Vasta
#14

mul ka mingi KORRO stop täna värvisin juba osa paaki üle(katsetan)


Vasta
#15

värv on hea aga katan ikka muu värviga

otsin mootorit ja mootori juppe(endal ainult osad jupid), kui kellelgi on pakkuda andke teada


Vasta
#16

kas keegi teab mida teha et saada väntvõlli hammasratta küljest lahti ?


Vasta
#17

rnkx Kirjutas:kas keegi teab mida teha et saada väntvõlli hammasratta küljest lahti ?

Selleks on spetsiaalne tõmmits, mille üks ots sobib väntvõlli hammasratta eemaldamiseks ning teine veo(keti)hammasratta jaoks.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#18

aga kui seda ei ole kas on veel mõni võimalus?

milline see tõmmits välja näeb?


Vasta
#19

oldmoped Kirjutas:... keegi rääkis siin eelmistes postides nagu tastamisest... aga sobib küll. Mootorid on omavahel vabalt vahetatavad - kõik võrrimootorid on täpselt samade kinnitustega, ainus, millega peab arvestama, et d4 ja vanemad d5 on kitsa keti ketirattaga, uuemad laia keti omaga.

On olnud juhus omada poest soetatud uhiuut D6 mootorit, mis oli ka kitsa ketirattaga, sai kasutada jalgratta ketti ülekandeks. Nimetatud mootor oli ostetud Keilast, kuskilt kauplusest u. 1980.a (või paar aastat) varem.
Vasta
#20

Kitsa keti ketirattaga oli Д6у

See oli vähelevinud modifikatsioon ja ei hakanud seda lihtsalt mainima. Samuti see У kuskil mootori peale löödud markeeringus ei kajastunud (nagu ka Д5м on ilma m täheta karteril).

Д4 laia ketti ei saa üldse panna - kett hakkab vastu karterit ja kaant käima... hilisematel mootoritel on keti koht laiem ja mis kett sinna käib, sõltus ketirattast.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne