Lada ei lähe käima
#21

Solenoid Kirjutas:Armatuurlaud on lootusetu nagu ma enne juba sellet rääkisin. Ja kell... see jääb pidevalt taha, kas või haamriga puruks... hoiab akut hokkuToungue! Muidu on see imelik olukord jah, elektrik lihtsalt ütles et juhtmed sassis ja ta ei oska (pigem ei viitsi).

kell kellax, olexin huvitatud armatuuri n2idikutest. zigullil 6nnex nii v2he elektroonikaga pistmist nendel, et saab vast hakkama. pmst nimeta hindWink

(kogu mu jutt kyll ilgem off topic, aga...)

Varuosad, uued ja kasutatud rehvid! maario@carbox.ee 5659502
Vasta
#22

Pidureid soovitan küll kellegiga koos teha kordaWink
Ise olen neid teind üksi kuid kui sa eriti autost ei tea siis ma ei soovita sul pidureid õhutama üksi hakataWink
Seda kah et akut ikka lae kah kui ta tühjaks hakkab saama, sihukeste külmadega nagu meil on võid selle aku lasta väga kergelt õhtale.
Edu masina õppimisesWink
Vasta
#23

Täna sai sõidetud, pidurid olid tegelikult üpris korras, ma ei saa nende kallal vinguda... Aga mis on jama on see rooli võimendi, see puudub Sad, see õppeauto oli palju mugavam...

Chobram Kirjutas:kell kellax, olexin huvitatud armatuuri n2idikutest. zigullil 6nnex nii v2he elektroonikaga pistmist nendel, et saab vast hakkama. pmst nimeta hind
Kas sa pakud mingit parandust?
Vasta
#24

No minuteda (vanematel)ladadel ei käigi roolivõimendit.
Selle saab sinna aretada kuid see nõuab aega ja raha. Ise seda põlveotsas valmis ei ehita igatahes.
Õppesõidu auto võib küll mugav olla aga kui tahad vene raua hunniku otsas istuda siis tuleb sellega leppidaToungue Mulle küll meeldib niilahe on volgaga sõita rallit koguaeg peab rooli lappama ja talvel külm ei hakkaBig Grin
Vasta
#25

ivar73 Kirjutas:No minuteda (vanematel)ladadel ei käigi roolivõimendit.

Loomulikult ei käi. Ka minu 2000. aasta Ladal ei ole mingit roolivõimendit.

Roolivõimendi on ka palju suuremate ja tõsisemate autode juures \"viimase aja\" moenarrus Smile Näiteks GAZ-51 -l ei ole miskit võimendit. Ja võimendit ei olnud ka ZIS-5 -l ja ZIS-150 -l, kuigi mõlemad neist ikka väga suured veoautod. Ja ka esimesed LAZ bussid ei omanud ka mitte mingit roolivõimendit Smile Vaid LAZ turistidel oli.

Aga kes see käsib rattaid seisu ajal keerata? Ikka vanade autojuhtide põhivõte ehk nõks edasi - sõidu ajal rooli, nõks tagasi - sõidu ajal rooli jne. Ja saab suvalised manöövrid niiviisi nõksutades ära tehtud Smile

Muide - raudratastega Fordsoni või Deeringu rool on veidi raske keerata küll võrreldes eelnimetet isenditega. Käelihased pärast valusad Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#26

Nojah, eks ma siis saa sellega hakkama... asi lihtsalt harjumises.

Kas on kuidagi võimalik ratta kummi mahatulemist tagada, või asi on lihtsalt külmas. Eile rallitasin ja kumm tuli maha, äkki vale rõhk... maa oli nagu jää, auto libises ilusti kuni midagi paistis valet olevat, siiski vahe oli üpris väike. Õnneks oli tagavara ratas kaasas ja 5mn sai minema.
Vasta
#27

Solenoid Kirjutas:Kas on kuidagi võimalik ratta kummi mahatulemist tagada, või asi on lihtsalt külmas. Eile rallitasin ja kumm tuli maha, äkki vale rõhk... maa oli nagu jää, auto libises ilusti kuni midagi paistis valet olevat, siiski vahe oli üpris väike. Õnneks oli tagavara ratas kaasas ja 5mn sai minema.

Üldjuhul ei tohiks rehvid (kummid on kasutusel ühes teises paigas Wink ) veljelt niisama maha tulla, kui just väga äärmuslikke külglibisemis-võtteid ei kasutata. Ehk siis ka õhutühjas olekus on kummiheeblitega rehviäärise ülesikutamine üsna paras töö - kui ülejäänud perimeetri ulatuses ei ole traatääris velje keskel, siis ta lihtsalt üle ei tule. Vanade jäigastunud rehvidega (uunikumid!) on vahel vett ja vilet nähtud...

Rehvi hõlpsat mahatulekut veljelt võib põhjustada selle kunagine lohakas monteerimine/demonteerimine, mille käigus on traatäärise traadid kas liigselt välja venitatud või hoopiski katki tõmmatud. Ka liig sage monteerimine/demonteerimine \"piinab\" traatäärist liigselt, kuid see ei tohiks olla siiski põhjuseks, et rehv normaal-ekspluatatsioonis veljelt maha tuleks.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#28

Kibe mees oled kui ratta 5(!) minutiga ära vahetadRolleyes
Kas seda autokoolis õpetati?

Kas me sellist Eestit tahtsimegi?
Vasta
#29

Oliver Kirjutas:Kibe mees oled kui ratta 5(!) minutiga ära vahetad
Kas seda autokoolis õpetati?
Mis seal ikka, ainult 4 polti... autokoolis mind ainult ähvardati sellega Toungue, muidu tegin seda sama autoga kui tal lihtsalt üks teine rehv õhust tühjaks läks (see juba külma pärast), see oli vast korralik õppetund.

Ma ausalt öeldes ei teinud nii äärmiseid külglibisemis-võtteid... ikka lada noh, kiirust polnud! Ja see käsipidur on ka mõttetu, pigem peatab auto kui blokeerib rattad. Ma lihtsalt vajutasin rohkem gaasi et tagumised rattad kaapima hakkaksid ja keerasin rooli.
Vasta
#30

No minul on samasugune probleem. Lähen õhtul auto (fiat 127) juurde, aku on täis, kallan bensu paaki lähen istun rooli taha, käian-käian kuid auto käima ei lähe. Läksin siis välja mootori juurde, kontrollisin küünlad üle - säde on, filtris oli bensiin ka, lähen proovin uuesti, paar korda isegi lubab aga ikka käima ei lähe. Mis viga?

Fiat 127 0.9l
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne