Teema on suletud

naljanurk 2

3 viimase pildi nimi on ka head pidurid vist.

Sellel on Tartu autode remondi katsetehase reklaamBig Grin

Maamees linnast.

Viljandimaal on Tänassilma pood. Aastakümneid tagasi oli tükk aega kaks s tähte keskelt ära. Võite ise ette kujutada, mis rahvas võis küsida!

Oletan et see 124 numbriga Gazik põrutas hunnikusse Elva Kulbilohu krossirajal. Ise elan seal lähedal ja kuidagi väga tuttav maastik.
Terv.Jaanus

vanapeer Kirjutas:Mis veokaga tegu?

Tegu Briti autotööstuse tootega ERF. silma järele tundub olema sugulane DAF-iga.

Leia sellelt pildilt 3 erinevust eelnevaga...


http://www.aegmaha.com/?id=2683&pp=top&kuu=4&aasta=2006

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.

minut.ee kirjutab "võltskaubast". saan aru, et Ferrarit võltsitakse, aga K701...Big Grin


Kõrvaltänavas jäi fotosilma ette huvitava lahendusega vaz 2108:

[Pilt: roolilukk.jpg]

Järgnev pole küll otseselt naljakas, kuid huvitav kokkusattumus siiski.
Sajandivahetuse paiku toodetud Opel Zafiral hakkas piduritulede kaitse väga tihti läbi põlema. Kui kaitsmeid juba mitukümmend teise ilma oli saadetud ning uusi parajasti käepärast polnud, otsustasin vea ise leida ja võimalusel kõrvaldada. Samuti oli lühis muutunud püsivaks, kaitse põles juba esimesel pidurdamisel. Esimeseks kohaks, kust lühist lootsin leida, olid tagatuled (mingi metallist asi pistiku klemmide vahel, juhtmed vastu keret vms.). Kruvisin siis mõlemad tagatuled auto küljest maha, vaatasin üle, mõõtsin testriga kõikide lampide takistused - ei midagi ebanormaalset, 21W lampide kütteniitidel (külmalt muidugi) 0,6..0,7 oomi, 5W niidil ~2,3 oomi. Seejärel hakkasin lühist otsima kaitsme ja tagatulede vahelt. Kaitsme pesa klemmilt mõõtes oli piduritulede ahela takistus 1,7 oomi, kuid polnud teada, kas selline takistus vastab korras või lühistatud ahelale. Tegin seejärel 45+40W kaugtule pirnist, läbi põlenud kaitsmest ja ampermeetrist koosneva ahela, kaitsme asendaja (kaitsmeid ma rohkem põletada ei tahtnud), mida lühise korral oleks läbinud 3,5A vool - ligikaudu samaväärne 2*21W piduritulede pirne läbiva voolutugevusega. Kuna ise piduripedaali vajutades stopptulesid jälgida ei saa, jätsin juhipoolse tagatule pirnide kinnituse juhtmega rippuma nii, et stopptule pirni sai ka juhiukse juurest jälgida. Proovimisel pidurituled süttisid, vool ahelas oli 2,6A ning lühis oli seega kadunud ning koos sellega ka lootus vigast kohta leida. Kuna tahtsin veenduda ka teise piduritule töötamises, kutsusin isa vaatama. Mulle arusaamatul põhjusel sulges ta pagasiluugi ja ampermeetriga järjestikkune proovilamp hakkas hetkeks oluliselt heledamalt põlema. Pärast esialgset arusaamatust sain ka luugi sulgemise põhjuse ja lühise tõenäolise asukoha teada - tagaakna alaservas asub 3. pidurituli, mis mul endal olekski märkamata jäänud. Samuti on selle tuleni viiv kaabel tõenäoline rikkeallikas, sest paindub ja hõõrdub pagasiluugi sulgemisel ja avamisel. Vigase koha leidmiseks eemaldasin pagasiluugi polstri ning luugi ülemises vasakus ääres paikneva kummist juhtmeümbrise, kuid ühtegi kahjustust ei leidnud ning juhtmete liigutamise järel kadus ka lühis. Tõenäoliselt on vigane koht kuskil tagumises vasakpoolses piilaris (kaabli ümber on seal vaid isoleerlinditaoline materjal, tagaluugis sellele lisaks veel punutis), kuid ajapuudusel sealse juhtmeosa kontrollimiseni ei jõudnud.

Ajakiri "Nõukogude Naine" kuulutas välja konkursi teemaga "Kas me tunneme naisi?"

Võitis noor poiss nimega Petja Ivanov, 10-aastane.

Ärritunud lugeja kirjutab kirja toimetusse:

"Mis korralagedus teil seal toimub? Ma olen 65-aastane ning tunnen naisi juba alates 12 eluaastast alates aga teie andsite auhinna mingisugusele poisikesele!"

Toimetusest vastatakse talle:

"Meie konkursi esimesele küsimusele "Millises paigas on naistel kõige kräsusemad juuksed?" vastas Petja õigesti - Kesk-Aafrikas. Aga mis vastasite teie? Ja veel joonistasite ka pildi juurde!

Meie konkursi teisele küsimusele "Kuidas nimetatakse naiste tähtsaimat organit?" vastas Petja õigesti - Ülemaailmne Naiste Föderatsioon. Aga mis vastasite teie? Ja veel joonistasite ka pildi juurde!

Ning lõpuks, meie konkursi kolmandale küsimusele "Mida naised ootavad kannatamatusega iga kuu?" vastas Petja õigesti - "Nõukogude Naise" uut numbrit. Aga mis vastasite teie? Täname, et ei lisanud joonistust!"

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.

Pidin juba mitu kuud tagasi selle siia postitama, aga lõpuks siis jõudsin asjani ka: http://video.google.com/videoplay?docid=...8935272251.

Päris jõhker!!!Kukkus nagu seebist läbiBig Grin

http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=1000
Tööohutus eelkõige.

Nõrganärvilistel ei soovitaks vist eriti vaadataBig Grin

Kunagi oli mul see "õppefilm" arvutis olemas. Kombineerisin isegi omalkäel subtiitrid juurde, päris koomiline sai.
Oskab keegi öelda, kust seda filmi saad?

Ei osanud seda pilti kuhugi mujale panna. Pilt on tehtud umbes 150 km. polaarjoonest põhja pool. Iseloomulik on plokisoojenduse olemasolu ja ees olev  pukseerimisköis. Läbisõitu kahjuks ei taibanud vaadata.

[Pilt: 32113304.jpg]

http://shoulddrinkmore.blogspot.com/

Detsember on pikk kuu.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

kamee1 Kirjutas:Ei osanud seda pilti kuhugi mujale panna. Pilt on tehtud umbes 150 km. polaarjoonest põhja pool. Iseloomulik on plokisoojenduse olemasolu ja ees olev  pukseerimisköis. Läbisõitu kahjuks ei taibanud vaadata.
97/98 talvel nägin kuidas seal ülalpool polaarjoont selline mosse oli Soome teehooldajate värvides ja mehed parasjagu puhastasid labidatega bussipeatust lumest. Pukseerimisköit küljes polnud, seega oli ikka omaljõul liikunud varahommikul -35C pakasega tööpostile.

JAN
Suzuki GV & VW Caravelle
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne